Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rankaisisitte wc-pöntön reunalle ja lattiealle tahallaan pissaamisesta?

Vierailija
11.12.2012 |

Meillä on ongelmia pian 6 vuotta täyttävän nuoren herran kanssa, toisina päivinä tuntuu, että hänen elämäntehtävänsä on uhmata joka ikistä asiaa...

Tälläinen sinänsä pieneltä kuulostava asia on saanut ihan kohtuuttomat mittasuhteet ja peli pitäisi laittaa jollain konstilla kertakaikkiaan poikki!

Eli poika käy seisomapissillä, ja toistuvasti aivan TAHALLAAN pissaa pitkin reunoja ja lattioita myöten. Joskus oikein hyvällä tuulella ollessaan saattaa jättää tekemättä, tai jos haluaa ärsyttää oikein kunnolla niin pissaa lähes kaiken pitkin ja poikin, useimmiten jotain tältä väliltä.

Meillä on vessassa puulattia, joten ei ole oikeasti mikään kiva juttu, kun sinne rakosiin jää pissa haisemaan ja muhimaan, eikä sitä pääse ikinä pesemään samalla lailla kuin laatta- tms. lattiaa. Tämän olen myös selittänyt lapselle lukemattomia kertoja, mutta ei. Ei mene jakeluun.

Viime aikoina olen siivouttanut itsellään ne pissat, ei tunnu vaikuttavan sekään.

Ideoita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilapäisesti muovimatto.

Vierailija
2/3 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

potta esim. kylppäriin, sinne pissii ja sotkut itse siivoaa.4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin miettisin, mikä kasvatuksessa / koiioloissa on vikana, jos tuonikäisellä on noin suunnaton tarve ärsyttää vanhempia tahallaan.

Miksi lapsi tekee niin? Onko kiusaaminen/ilkeily ainoa keino saada huomiota vanhemmilta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän