Voiko joulukuoren kortteihin laittaa 2lk postimerkin?
Mulla ei ole mitään joulumerkkejä. Kelpaako 2lk merkki vai onko sillä mitään merkitystä? Ensimmäistä kertaa olen joulukortteja lähettämässä urakalla, siksi olen näin pöljä.
Kommentit (4)
sen punaisen kuoren korteissa pidä nimenomaan olla joulumerkit? Jos lähettää normaalilla 2. luokan merkillä, ne laitetaan ihan sellaisenaan postin kuljetettavaksi.
sen punaisen kuoren korteissa pidä nimenomaan olla joulumerkit? Jos lähettää normaalilla 2. luokan merkillä, ne laitetaan ihan sellaisenaan postin kuljetettavaksi.
Mietin vaan, että jos laitan kortit ihan sellaisenaan postiin, niin ehtiikö ne varmasti jouluksi. Kuoren kanssa ainakin pitäisi ehtiä.
Mietin vaan, että jos laitan kortit ihan sellaisenaan postiin, niin ehtiikö ne varmasti jouluksi. Kuoren kanssa ainakin pitäisi ehtiä.
Ilman kuorta ehtii. Kulkevat kuin tavallisetkin postikortit, 1. luokan menee perille päivässä ja 2. luokan kahdessa. Itse en ole tuota punaista kuorta harrastanut, lähetän aina viime tingassa 1. luokan merkillä, niin ovat varmasti perillä juuri ennen joulua. Näin toimin, koska ne punaisten kuorien kortit jaetaan todella aikaisin ennen joulua, vaikka posti lupaa muuta. Eilen sain jo ensimmäisen punaisessa kuoressa lähetetyn joulukortin.
2. lk:n merkillä kortiisi pitäisi ehtiä perille 2 päivässä.