Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tämä ns naisten juonittelua?

Vierailija
11.12.2012 |

en tiedä miten suhtautua seuraavaan tilanteeseen:

henkilö X tulee minulle haukkumaan firman pikkujouluissa miehiä vokotellutta henkilöä Y. Minulla ei ole asiasta suurta mielipidettä, myöntelen ehkä jotain että "joo olihan se ehkä vähän turhan innokas".

Seuraavana päivänä saan sähköpostin henkilöltä Y, joka kertoo kuulleensa MINUN haukkuneen häntä. Tietolähde ei ole kuulemma kuitenkaan henkilö X. Sähköpostissa minua haukutaan raivoisasti siitä että mustamaalaan työpaikalla ja juoruilen selän takana. Syytellään ja uhkailaan.

En oikein osannut suhtautua ja vastasin vain että en ole tarkoituksella tehnyt tällaista ja pahoittelen jos väärä kuva on jäänyt. En nyt siis ymmärtänyt että kuka tässä teki mitä. Miksi minä olen syntipukki vaikken edes aloittanut haukkumista? Eihän tässä uskalla kohta edes hengittää, aina joku tulkitsee jotain väärää.

ja joo, olen ulkona naisten kuvioista koska en omaa yhtään naisystävää, en ole oikeastaan koskaan omannut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan juoruilua, joka edetessään muuttaa muotoaan.

Vierailija
2/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan juoruilua, joka edetessään muuttaa muotoaan.

ja jatkuu niin kauan kunnes istutte kasvotusten alas.

Kummaa lähestyä tuollaisella asialla sähköpostilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten ihmeessä syylliseksi olen joutunut? En siis ole edes haukkunut enkä aloittanut haukkumista. En ymmärrä mistä muualta Y olisi saanut tietää "minun haukkuneen" kuin X:ltä. Enkä voi tietenkään puolustautua Y:lle siten että "en se minä ollut vaan se oli X". Kuulostaa säälittävältä valehtelulta.

Ilmeisesti siis henkilö X on tahallaan tehnyt näin minua kohtaan?

Vierailija
4/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sun "myöntely" on ollut just sitä. Tunnista ja tunnusta se ja paranna tapasi jatkossa.

Kaikki juoruilijat ovat muuten sitä mieltä, että eiväthän he mitään juorua. Mitä nyt vähän ovat paikalla ja nyökyttelevät. Mut oikeasti sä joko osallistut juoruamiseen ja pahanpuhumiseen tai sit sä lopetat sellaisen keskustelun, käännät aiheen muualle tai lähdet paikalta. Se on osallistumista, kun kuuntelee innolla. Vielä enemmän kun "myöntelee".

Vierailija
5/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siis henkilö X on tahallaan tehnyt näin minua kohtaan?

X ei välttämättä tuohon liity oikeataan ollenkaan. Siellä juhlissa on joku muukin voinut naureskella sille yylle, jolloin äks on voinut vaan sanoa, just naroi sun kaa hetki sitten samaa asiaa, ja siitä se juorilu vaan lähtee.

äksä on vounut kuulla beeltä, että sä olet haukkunut, koska see sille niin sanoi, kun kuuli, että zeta kuuli, kun öö kertoi äffälle.

Vierailija
6/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on ohimennessään kuullut kun kuuntelet ja myötäilet juttua. Joten kyllähän sinä osallistut seläntakana puhumiseen. Ihan sama miten naurat tai puhutko vai myötäiletkö.

Minusta poitti ei ole se että onko puhuttu jostain vai ei. Kaikista puhutaan ja nyt on kuitenkin ollut jotain aihetta.

Ihmettelen miksi joku jaksaa keuhkota siitä että toiset puhuu jostakusta. Eli niin ei saisi tehdä? Pitää vaan pitää mahassaan eikä saa kertoa toiselle jos joku tekee/sanoo jotain? Älkää nyt jaksako. Mitäs teki jotain. Niin se vaan aina menee että se välikäsi, viestinviejä tai "juorukello" ammutaan.

Kai se sun suurin vika oli ettet ala moralisoimaan ettei se meille muille kuulu mitä muut tekee ja soosoo! :)

Kyllä se "vika" on siinä piirittäjässä. Ja siinä ettei hänen asioistaan "muut" saa puhua. :)

Minulle on ainakin itsestäänselvää että jos teen jotain niin se menee jakoon jos joku näkee/kuulee, eikä sille nyt mitään mahda. Ei auttais tehdä jos ei elämäänsä kestä.

Vierailija
7/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ookoo, olen siis juorunnut (en tajunnut tätä itse tekeväni koska en aktiivsesti asiasta puhunut enkä kertaakaan sanonut mitään pahansuopaan sävyyn). Eli se henkilö X siinä koko ajan haukkui ja oli äänessä.

Olen siis toki osasyyllinen mutta miten suhtautua sähköpostiin jossa uhataan lakimiehillä kunnianloukkauksesta, uhkaillaan että minusta tehdään kantelu esimiehille, vannotaan ikuista vihaa ja kostoa?

Olen siis oikeasti hämilläni kun en tajua yhtään miten joku tuollalailla hyökkää. Kyllä minustakin varmaan juorutaan mutta jos saisin kuulla juoruja niin en mitään tuollaita raivopäistä mailia laittaisi kyllä kenellekään.

Vierailija
8/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat sille raivostuneelle (ja syystäkin) ihmiselle viestin, jossa kerrot, että sinä olit pelkkä myötäilijä joka jouduit tekemäänn sen koska et sosiaalisessta tilanteessa kehdannut olla mitään muutakaan mieltä. Sitten kerrot että x oli syypää.

Mikä ongelma? Se ettet uskalla paljastaa todellista syypäätä :D ai vittu. ja sitten täällä pillität naisten ketkuiluja :D

Vierailija
9/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se haluaa jonkun muun kärsimiään...

Vastaa sille, että lopettaa tyhmät höpinät heti. Kerrot, että et ole haukkunut, mutta parille jutulle vähän naureskellut, ja syystä, eikö?

Vierailija
10/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilpittömästi sanoen en tiedä ketä pitäisi lyödä pullolla päähän. Olen ihan hämilläni ainakin tuosta raivopäisestä haukkumis/uhkailu mailista, mutta enhän minä voi tietää millaisena hän on minun "osuuteni" kuullut, jos tarina on matkan varrella muuttunut.

No, tämä nyt taas vahvisti sitä uskomusta että minusta ei ole naisten piireihin osallistumaan. En todellakaan ole pahansuopa enkä juoruile enkä halua kenellekään pahaa, nämä molemmat henkilöt siis ovat mielestäni ihan perus mukavia eikä minulla ole mitään heitä vastaan.

Jotenkin tuli vaan mieleen että jollain on jotain mua vastaan ja siksi kostoksi minun osuuttani on vääristelty, liioiteltu tai laitettu koko "haukkumistapahtuma" minun syykseni.

Ja kun joku sanoi että mikset kerro kuka on oikea syyllinen: sitten saan vielä TOISET vihat niskoilleni siltä alkuperäiseltä juoruajalta. Nyt minun pitää elää vain sen kanssa että yksi ihminen vihaa minua ja hautoo kostoa (?).

Vierailija
11/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet sen raivoajan luo ja sanot, ettet ole mitään haukkunut, vaan kuunnellut x:n tilitystä ja käsket y:n selvittää asiansa x:n kanssa.

Kunnianloukkaussyytteet ja muut voit jättää o.aan arvoonsa.

aika harvalla muuten on pokkaa sanoa juoruilevalle kaverille, että lopeta, en halua kuulla. Kyllä sitä useimmat vaan kuuntelee vaivautuneena ja toivoo aiheen vaihtuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän