Menikö överiksi? Ostin miehelle joululahjaksi
800 euron harrastusvälineen, mini iPadin, lempisuklaata, lautapelin ja Bossin puvun?
Kommentit (14)
Vai menettekö teettämään korjausompelut jälkikäteen?
sillä on kaapissa. On kuolannut toisen väristä vaan.
Niin ja rahat ei finaalissa, mutta olisihan sitä sata "järkevämpää" sijoituskohdetta kuin jonkun keski-ikäisen miehen joululahjat..
ap
tarvitse syödä kaurapuuroa rahapulan takia, niin ei mennyt överiksi.
Viinaa ja pillua on riittävä lahja
Itse ostin miehelle golfmailan, tabletin, Bossin tuoksun ja se pakollinen; suklaa.
taitaa alitajuisesti pelätä, että miehellä jo nuorempi kiikarissa :D ja luulee voivansa ostaa miehen kiinnostuksen
Mutta kunnioitusta ei voi ostaa kyykkimällä ja tuollainen törsäys on juuri sitä. Ukolla varmasti fiilis, että happi loppuu
itse en osta mitään miehelleni. eikä hän minulle. näin olemme sopineet. materiaa on ihan riittävästi. sitä paitsi ostimme juuri lähes miljoonan maksaneen uuden kodin, siinä lahjaa kerrakseen.
Ei kai se överiksi mennyt jos on kylliksi varaa. Itse kyllä antaisin noin arvokkaan harrastusvälineen ja Bossin puvun eri aikoina, toisen jouluna ja toisen synttärilahjana.
Lahjat ovat kuitenkin ilmeisen mieleisiä, sekä antajalle että saajalle, joten mikäs siinä :)
- Ostin miehelle autoon 2 euron kellon ja tilasin harrastelehden puoleksivuodeksi. Ehkä ostan vielä karkkia lisäksi...
menee 150 e lainaan, ruokaakin pitäis saada, joten aika vähissä ovat lahjat
mä ostin uuden mersun,moottorikelkan ja lomamatkan hänelle ja kaverilleen thaikkuihin ja vielä jäi rahaakin....
kun pitää täällä sitä kysellä. Taidat istekin olla sitä mieltä että överiksi meni.
Ostaako miehesi kalliita lahjoja sinulle?
pyysi joululahjaksi pitkävartista auton lumiharjaa:)! Ajatteli varmaan, että ostaisin sen nyt heti jostakin ohikulkeissni.
Useimmiten emme osta mitään toisillemme, mutta jos tulee jokin kiva idea, niin sitten. Taidan ostaa tuon lumiharjan ja paketoida oikein nätisti!
Ei mennyt jos ostosten vuoksi ei tarvitse elää jatkossa pelkällä kaurapuurolla ja makaronilla ja vinkua jatkuvasti että rahat on finito.