MIKSI TE OSALLISTUTTE KILPAILUIHIN, JOIDEN PALKINTOJA ETTE HALUA!?!?
Minä osallistun kilpailuihin todella paljon, joka paikassa. Jos osallistun, HALUAN sen palkinnon, koen sen mielekkääksi MINULLE ja tarpeelliseksi. Mikä ihme järki olisikaan osallistua kilpailuun, jonka palkinnolla ei tee yhtään mitään?
Nyt on joulun aikaan tosi paljon arvontoja ja monet hehkuttaa Facebookissa voittojaan tai kertovat ihan päin naamaa, että voittivat jotain jostain. Eipä siinä mitään MUTTA KUN NE SAMALLA VALITTAVAT, ETTÄ MITÄ TÄLLE VOITOLLE NYT PITÄÄ TEHDÄ!! Eivät itse sitä halua, eivät tee sillä mitään. Että myy varmaan sitten jollain kirpparilla tai antaa nyt joululahjaksi jollekin muuten vaan.
HÄH? MENEE HERMO!!
Nytkin yksi puolituttu oli voittanut iPadin. Sillä on sellainen jo ja saa mieheltään sen mini iPadin joululahjaksi. Miehelläkin on iPad. Päätyi sitten antamaan vanhan iPadinsa 1-vuotiaalle leluksi (vanha, puoli vuotta sitten ostettu!) ja tämä uusi on sitten vähän uudempi. Ja tuskaili, että höh, olisi voinut joku muu voittaa sen iPadin. NO MINÄ ESIMERKIKSI!!!!
Toinen voitti kolme kiloa joulusuklaata. Maitosuklaata, vaikka on paha laktoosi-intoleranssi. Ja sitten valittaa, ettei voikaan syödä sitä. No daa! Miksi osallistui siihen kilpailuun, jossa KAIKKI voitot on maitosuklaata??
Kolmas voitti Fiskarsin lumilapion. Niillä no jo kolme, joten myy sen Huutonetissä.
Neljäs voitti hopeisen pizzaleikkurin. Naureskelee, että niin mauton, että antaa sen anopille joululahjaksi.
Viides voitti jotain kalliita Gantin sisustustyynyjä. Antaa ne lasten opeille jouluviemisiksi, kun vihaa Gantia. Sillä oli jo opeille viinipullot, mutta ottaakin ne sitten omaan käyttöön.
MÄ EN IKINÄ VOITA MITÄÄN MISTÄÄN!!!
KOLAHTIKO TEIDÄN KAIKKIEN OMAAN NILKKAAN!?!