Nyt oon pettynyt apteekin omaan r-testiin
Menkat oli päälle viikon myöhässä ja vuoto olematon. Sterilisaatiosta huolimatta tein varuiksi kys. testin ja olin näkevinäni siinä viivan testiviivan lisäksi, vaikka hailun.
Mulle tuli kiire vessasta pois kun sinne oli ruuhkaa oven takana ja jouduin testin jättämään peilikaapin päälle.
Päästessäni katsomaan sitä testiajan juuri mentyä umpeen, oli siinä haalea vaaleanpunainen viiva ja se vahvistui tosi selväksi kuivuessaan. Ihan kunnon pinkki siitä tuli ja leveä.
Tuo jäi hämään ja tein toisen. Nyt tarkkaan ja rauhassa.
Jo alle 3min. testin teosta siinä oli toinenkin hailu viiva.
Jätin testin yöpöydän laatikkoon illalla ihan tarkoituksella katsoakseni vahvistuuko sekin kuivuessaan. Ei kamalasti, mutta sen näkee ja on aavistuksen punertava.
En usko raskauden olevan mahdollista ja luulis tuon toisen olevan jo vahvempi tulos. Testien teossa meinaan useampi päivä väliä.
Ekaa tehdessä tosin en juonut juurikaan ja pissa oli rakossa 6 tuntia kun olin shoppailemassa.
Nyt join vettä aikalailla ja pidättelin 4 tuntia.
Mut loppukaneettina ihan paska testi. Eikä ole merkkejä ulkopuolisestakaan.
Pahoinvointia on ollut ja iltaisin kamala palelu, mutta onhan noita flunssiakin liikenteessä melko tavalla.
Eikö tuon pitäisi olla vielä tosi herkkä testi ja näyttää vahva tulos jo varhaisessakin vaiheessa?
Eiköhän sterilisaationi ole edelleen ihan pitävä. :) Mut testi sucks.
Kommentit (31)
Vai mikä viestissäni oli epäselvää?
Sterkku tehty ja testi haamuilee/plussailee ja en usko siihen kun luulis tuloksen olevan selvempi vai eikö olekaan herkkä testi?
Sterkku VOI pettää, mutta tuntuu epätodennäköiseltä.
Siksi olen pettynyt testiin kun turhia haamuilee.
ap
Kannattaa testata vaikkapa viikon päästä uudestaan. Raskaustestit antaa harvemmin väärän positiivisen tuloksen, vääriä negoja voi kyllä tulla.
on niin että testit eivät juurikaan näytä vääriä positiivisia.
Saatika sitten että kaksi peräkkäin näyttäisi väärän plussan.
Osta Clearbluen digitaalisen, se kertoo kyllä totuuden.
Ja tule sitten meille kertomaan mitä se sanoi=)
kun hormonitaso ei ole noussut? Kohdunulkoinen?
Eikä se tummuus merkitse mitään.
Viiva kuin viiva.
Jos haluat oikein tumman viivan, tee uusi testi joskus tässä tulevaisuudessa kun viikkoja on enemmän ja hcg taso noussut paljon.
Luonto voi korjata sterilisaation ja siksi raskaus on mahdollinen, vaikkakin harvinainen.
Onnea uudesta vauvasta!
nousu voi kieliä myös eri sairauksista. Mulla apteekin oma näyttänyt hailukkaa raskaana ollessani, paras testi mieelstäni, jo viikko yhdynnästä paljasti raskauden. Mutta jos et voi olla raskaana niin selvitäppä mitkä sairaudet aiheuttaa raskaushormonin nousua.
minäkään en ymmärrä miksi haukut testiä, vaikket edes tiedä vielä näyttääkö se oikein vai väärin.
Mä haukun apteekin testiä sen hinnan vuoksi, eikös se maksa n.9€?
Vajaalla 3€:lla saa 2kpl r-testejä vaikkapa Prismasta tai Stockalta.
Niin ja mikä on sterkku??
Niin ja mikä on sterkku??
Sterilisaatio.
kun hormonitaso ei ole noussut? Kohdunulkoinen?
Sterilisaatio ei ole sataprosenttinen ja jos raskaus alkaakin, se on yleensä kohdunulkoinen. Toinen syy voisi olla sairaus. ap nyt ottaa ja katsoo mitä hänen "sterkkunsa" tarkoittaa ja mitä siitä seuraa.
vika siinä testissä on. Kannattaa varata aika lääkäriin.
ne merkit siitä ulkopuolisesta näykään vielä, ne voi tulla ihan yhtäkkiä ja sit ootkin kipee. Mä menisin lääkäriin ja äkkiä!
Ei vaan jaksa aina kirjoittaa "sterilisaatio" kun uskoin, että sen kyllä tajuaa ja olen ennenkin lukenut muiden lyhentävän asian samalla tavalla.
Tiedän, että keuhkosyöpä ja kystat voi joskus häiritä joitain testejä, mutta keuhkoni on kuvattu hiljattain muista syistä eikä kystia ole viime ultran mukaan.
Pidän niiiin epätodennäköisenä, että ehkäisy olisi pettänyt, vaikka teoriassa onkin mahdollista.
Testaan vielä toisella merkillä jossain vaiheessa.
Kohdunulkopuolinen oireilee kyllä, mutta voi olla oireetonkin. JOS oireilee niin oireet alkavat viikolla 6+ kipuiluna munasarjojen kohdalla, joko yhdellä tai kummallakin puolen. Myös hartiapistokset saattavat tulla kyseeseen kun nestettä kerääntyy vatsaonteloon.
Mulla on yksi raskauksista mennyt niin, että hcg oli alhainen ja kohdussa ei näkynyt mitään 8.viikolla. Nuo todettiin tiistaina ja tarjottiin torstaille kaavintaa sekä peloteltiin kohdun ulkopuolisella. En mennyt koskaan ja sain rv37 terveen tyttövauvan eli raskauskaan ei ollut nuorempi kuin menkkojen mukaan olin laskenut. Neiti oli vaan lymyssä. ;)
Mut en minä just nyt juokse lääkäriin vaan odottelen pari päivää ja testaan vielä. Jos toinenkin testi plussaa niin menen lääkäriin ja toivottavasti san lähetteen verikokeeseen jne.
Ei vaan meinaa uskoa raskauteen ja sterkun pettäneen.Luin netistä myös paljon kokemuksia, että kys. testi haamuilisi turhia, tiedä sitten.
Raskaus ei silti olisi kamala asia meille.
Olisikin mukavampaa lukea myöhäisistä plussista tuolla testillä. Muutaman löysinkin, että näyttänyt hailakkaa plussaa vielä piktälle ja muilla testeillä saaneet vahvan plussan.
Nyt olis ehkä 6.viikko.
Kiitokset vastanneille.
AP
negatiivisia testejä vaikka kuinka monta ja täysin oikeita plussia, kun kaksi raskautta on alkanut. Ei mitään moitittavaa. Hcg voi nousta myös gynepuolen kasvaimesta.
Ok. Ihan miten vaan. En oikeen usko kun perussairauksieni vuoksi multa otetaan verikokeita laajasti ja säännöllisesti ja se papakin oli priima.
Ei ole ollut tuntemuksia muita kuin reilun kahden viikon ajoittainen kuvotus ja iltainen palelu.
Itse uskon, että mulla kuvotusta on tehnyt uusi lääke ja flunssat (lapsilla ollut oksutauti) ja palelua myös flunssa sekä se, että makkarimme on kylmä ollut jostain syystä ja odotamme ilmastointikoneen huollon saapumista lähipäivinä.
Mut ihme sairauskammoista porukkaa täällä tänään. =/
Unohtakaa koko ketju. Raskaushan EI ole mahdollista vaan mua koitetaan pelotella kaikenlaisella muulla.
Eikä testissä ole mitään vikaa, ei.
Voin sitten ilmoittaa toisen testin tuloksen tänne joku päivä, kumminkin tällä viikolla jos jotain kiinnostaa.
Masentavaa tuollaiset tekstit kun täällä toivun juurikin tapaturmasta enkä pysty liikkumaan. Niin joo ja tapaturman takia koko mun keskivartalo kaulasta reisiin kuvattiin täydellisesti. Eiköhän olis kaikissa niissäkin tutkimuksissa jotain selvinnyt jos joku muu oisi pielessä.
ap
Minä vuonna?
Testi on muuttunut.
Ei minkäänlaista viivaa eikä sen haalata aavistustakaan päivienkään päästä näissä negatiivisissa vastauksissa. Ihan vitivalkoinen liuska paitsi kontrolliviiva selkeä. 16
Joko se on raskaus tai joku muu syy.
Viivaa ei tule jos ei hcg ole noussut.
Ja on hyvin epätodennäköistä että kaksi testiä sinulla näyttää väärin. Yksi voisi mennäkin, mutta ei kaksi.
Tee vielä yksi testi jollakin muulla jos ei kelpaa tuon testin vastaus.
Eli en ole raskaana ja se siitä.
Ap