miehen naispuolinen kaveri
Mitenkäs pitäisi suhtautua kun miehen naispuolinen kaveri laittoi miehelle eilen kuvan omasta vartalostaan (vaatteet päällä)? Sen perässä vielä kommentti, että on kroppa muuttunut tosi paljon. Mies ei vastannut mitään tähän, joten oletan että hänkin vähän hämmentyi.
Kommentit (42)
Ja hei, KUKAAN ei KOKO AJAN pyytele kahville jos toinen ei vuoteen lähtenyt. Rauhoitu nyt.
Kukas tässä on puhunut että koko ajan pyytelee kahville?
"No niillä joskus jotain sutinaa ollut tai ainakin keskustelua seksiin liittyen. Tämän lisäksi vielä vähän väliä pyytelee kahviseuraksi. Voi tietty olla vaan yksinäinenkin..."
No kerran kuukaudessa ei kaiketi ole koko ajan mutta on se usein siihen nähden ettei ikinä saa seuraa. Nainen velkaa miehelleni jota ei kaiketi ikinä maksa edes takaisin joten ei paljoa miestä yhteydenpito ole kiinnostanut. Mutta nyt kehoituksestasi rauhoitun
No kerran kuukaudessa ei kaiketi ole koko ajan mutta on se usein siihen nähden ettei ikinä saa seuraa. Nainen velkaa miehelleni jota ei kaiketi ikinä maksa edes takaisin joten ei paljoa miestä yhteydenpito ole kiinnostanut. Mutta nyt kehoituksestasi rauhoitun
jospa menis kahveelle niin saattais palauttaa lainattuja rahoja;-)
Itse ainakin haluaisin palauttaa kasvotusten jos olisin jollekin velkaa.
jospa menis kahveelle niin saattais palauttaa lainattuja rahoja;-) Itse ainakin haluaisin palauttaa kasvotusten jos olisin jollekin velkaa.
[/quote]
Eiköhän hän saa palautettua rahat ihan tilille kun tilille on aikoinaan maksettukin.
Tämä on mun mielestä aika olennaista tässä kuviossa.
Jos heillä on ollut jotain sutinaa joskus, niin ei kai miehesi ihan koko totuutta sulle kerro?
Kirjoitit että ovat kavereita. Mutta toinen ei halua ikinä kahvitella/tavata kuten nyt KAVEREILLA on tapana taikka vastata toisen viesteihin. Millä tavalla ovat sitten kavereita?
Tämä on mun mielestä aika olennaista tässä kuviossa. Jos heillä on ollut jotain sutinaa joskus, niin ei kai miehesi ihan koko totuutta sulle kerro?
Olin vieressä kun avasi kahvikutsuviestin ja samas ketjussa näkyi kuvakin. Juu, ei varmaan kerrokaan kun nainenkin naimisissa.
Kirjoitit että ovat kavereita. Mutta toinen ei halua ikinä kahvitella/tavata kuten nyt KAVEREILLA on tapana taikka vastata toisen viesteihin. Millä tavalla ovat sitten kavereita?
No nähtävästi sit ex-kavereita. Eli minkä takia edes nainen sitten laittaa kuvaansa tai kutsuja? omituista...
No nähtävästi sit ex-kavereita. Eli minkä takia edes nainen sitten laittaa kuvaansa tai kutsuja? omituista...
että ovat edelleen kavereita?
Olisko oleellista ilmoittaa tälle että näin ei ole??
sanoit että pyytää vähän väliä kahviseuraksi jos edellisestä yhteydenotosta on kuukausia aikaa? Puhut jotenkin ihmeellisesti ristiin noissa sun viesteissä.
sanoit että pyytää vähän väliä kahviseuraksi jos edellisestä yhteydenotosta on kuukausia aikaa? Puhut jotenkin ihmeellisesti ristiin noissa sun viesteissä.
Pyytää noin kerran kuussa kahville eli ei todellakaan ole mitään kuukausien taukoa. Siitä kun ovat nähneet viimeksi on lähes vuosi.
että ovat edelleen kavereita? Olisko oleellista ilmoittaa tälle että näin ei ole??
Tämä on varmaa hyvä idea, kun ei itse sitä tajua
älä sitten sano että edellisestä yhteydenotosta on kuukausia, jos ei kerran ole. Get your facts right.
Tämä on mun mielestä aika olennaista tässä kuviossa. Jos heillä on ollut jotain sutinaa joskus, niin ei kai miehesi ihan koko totuutta sulle kerro?
Olin vieressä kun avasi kahvikutsuviestin ja samas ketjussa näkyi kuvakin. Juu, ei varmaan kerrokaan kun nainenkin naimisissa.
Ei naimisissa oleva nainen muuten lähettele vieraalle miehelle kuviaan. Mies kertoo sulle vain sen, minkä on pakko. Säästää ne viestit, jotka todistaa hänen totuuttaan. On poistanut omat vastausviestinsä.
älä sitten sano että edellisestä yhteydenotosta on kuukausia, jos ei kerran ole. Get your facts right.
:))))))
..joku on aavistuksen hukassa miehensä, itsenä ja infonsa kanssa..
Ei naimisissa oleva nainen muuten lähettele vieraalle miehelle kuviaan. Mies kertoo sulle vain sen, minkä on pakko. Säästää ne viestit, jotka todistaa hänen totuuttaan. On poistanut omat vastausviestinsä.
No eipä luulis että lähettäis, mutta kun tätä ketjua seuraa niin voisi luulla että on ihan normaalia laitetta itsestään kroppakuvia ties kelle
:)))))) ..joku on aavistuksen hukassa miehensä, itsenä ja infonsa kanssa..
Mutta onko sillä loppupeleissä väliä kun alkuperäinen kysymys koski nyt tullutta kuvaa ja sen jälkeen tullutta kahvikutsua?
Lähdetkö kahville? Tarkoittaa ihan muunlaista tapaamista. Noin mies ei jää kiinni, vaikka sä luet viestit. Mies voi vastata kieltävästi, mutta senkin ovat sopineet, että oikeesti menee anyway...
Päätän nyt tämän keskustelun koska ilmeisesti vaan ylireagoin eikä sen kummempaa. Onneksi mieheni osaa jättää tuon kuvan omaan arvoonsa ja eihän siinä edes pajasta pintaa näkynyt joten antaa olla tällä erää....