auttakaa; tipuin portaista 2 askelmaa ja olen raskaana
Onneksi tipuin polvilleni mutta nyt on kova huoli ja pelko ettei pienelle sattunut mitään. Olen viikollla 15+4 menossa. Laiva keinui sen verran että tämmöinen vahinko sattui ja minulla on aina ollut huono tasa-paino. En taatusti saa ensi yönä kunnolla unta. Neuvola on tulossa perjantaina.1
Kommentit (4)
ainakin oot kaksplussan sivut saanu jumiin samalla miljoonaan kertaa lähetetyllä viestillä...
jos oot laivalla niin siellä pitäisi olla sairaanhoitaja jos alkaa jotain tapahtua. soitat vaikka maissa neuvolaan jos vielä tuntuu oudolta.
ollessani 36 viikolla raskaana, en lyönyt mahaa kun kellahdin taakse päin. Sattu hirveesti ja vatsa supisteli, lepäilin mutta ei meinannut auttaa. Kaksi päivää jaksoin ja sitten kipu/huono olo ajoi äitipolille, supisteli 10min välein ja ottivat seurantaan. Lääkkeiden myötä supistelu loppui ja olo parani, vauvalla ei ollut hätää ja lopulta syntyi vasta 40+3 täysin terveenä. Esikoista odotin ja alkuun en tajunnut huonoa oloa supisteluiksi kun ei ollut samanlaista kun aiemmat harkkasupistukset..mutta ole huoletta, vauva vielä niin pieni että keinuu vaan mukana. Turvassa on! :)
mulla meni taju alkuraskaudessa kovan pahoinvoinnin takia ja olin retkahtanut kylpparin lattialle... neuvolassa sanottiin etta vauva on suojassa lapsivedessa joten ei hataa...sahan tipuit polvillesi joten ala huolehdi turhaan !
Et lyönyt vauvamahaa mihinkään, joten ei mitään hätää! Ja varmasti olisit jo huomannut jos olisi jotain vuotoa tai jotain muuta oiretta ilmaantunut. Noin pieni vauva kelluu tyytyväisenä lapsivedessä, täysin turvassa.