Mies kysyy. Sain tietää avovaimoni tehneen salaa abortin. Kyseessä siis minun lapseni.
Syy oli se, että hänellä opinnot kesken ja meidän suhde hänen mielestään vielä "epävarma" , koska olemme seurustelleet vain hieman yli vuoden.
Kuitenkin molemmat olemme suhteessa tosissamme. Ehkäisynä olleet pillerit, ja kuten avokki myönsikin, raskaus seurausta hänen huolimattomuudesta.
Asumme yhdessä, itse olen vakitöissä ja ilman muuta, jos minulta olisi kysytty, lapsi olisi ollut tervetullut.
Eniten loukkaa avokin kertomattomuus ja sala-abortti, kaverin kautta kuulin asiasta.
Mitään rakentavia mietteitä aiheesta kenelläkään?
Kommentit (39)
Joten ei tässä nyt sinun rakastettuasi tapettu, vaan unelma perheestä kylläkin. Joten ymmärrän, että olet loukkaantunut, ja ehkä haluat erotakin.
Mutta kannattaa tosiaan jutella sen avokin kanssa ja selvittää, miksi ei luota sinuun ja parisuhteeseenne. Ehkä sinussakin on vähän syytä tuohon.
Jotenkin outoa, ettei avokki kertonut sinulle vaan teki päätöksen yksin.
Ja ilman sitä kaveria et tietäisi vieläkään mitään.
Oletko varma, että olit isä koska yleensä sala-abortit tehdään juuri sen takia kun nainen ei ole varma onko vauva oman miehen.
Ja koska olette olleet yhdessä JO yli vuoden niin ei se epävarmuus nyt syy ole tai sitten vain sinä olet tosissasi suhteessa.
Kyllä teillä nyt on keskustelun paikka monesta asiasta...luottamuksesta, tulevaisuudesta ja siitä miksi avokkisi teki ratkaisun yksin.
Miten voit jatkossa luottaa häneen jos hän kokee, että saa suhteessa tehdä mitä haluaa vaikka sinunkin mielipiteesi pitäisi ottaa huomioon.
Toki naisella on oikeus omaan kehoon mutta kyllä miehelle pitää kertoa ja antaa oikeus sanoa edes mielipiteensä.
Sinäkään et ole luotettava. Täällä heti metsästät uutta naista, vaikka et ole eronnut.
ja kyllä, minulle lapsi olisi ollut rakas ja kaikkeni olisin tehnyt hänen eteensä.
Täällä jos on oikeasti joku ihana, optimisti , suloinen ja lapsirakas 27-35v ei-päihdeongelmainen nainen... Laita yhteystietosi.
Voisimme ehkä tutustua. Ap on herkkä ja muut huomioon ottava, rakkaidensa eteen kaiken tekevä, pitkä, raamikas ja urheilullinen, komeaksikin kehuttu kokopäivätöissä käyvä uros. ap
mul on 2 ja 6 v lapset joiden isät ei oo läsnä arjessa joten ei ole haittaa niistä ja mä haluan lisää lapsia,vaika ihan ens vuonna , oon lapsi rakas ja tosi hellä, kiltti ja tuhma myös =D
oon seksuaalisesti tosi avoin ja aktiivinen.
oon 25 v hoikka mut aika uhkea. ota yhteys sweetbeibi@gmail.com
Toki hän ehkä halusi abortin ja koki, ettei ole valmis äidiksi eikä siksi halunnut riitaa ja kenties kipeän eron aiheesta. Mutta väärin hän teki sinulle. Tuollaisen asian salaaminen hajottaa minkä tahansa parisuhteen.
Puhu asiasta hänen kanssaan. Kysy, miksi ei kertonut ja että mitä arveli saavuttavansa tällä kertomattomuudellaan. Eiköhän hän vain yrittänyt välttää eron ja riidan.
En kannata eroamista vain siksi, että toinen on tehnyt virheen, mutta ymmärrän, että tämänkaltaiset virheet ovat niin suuria, ettei kukaan voi sanoa ulkopuolelta, mikä on oikea ratkaisu ja mikä väärä. Itse en ehkä voisi koskaan luottaa toiseen, jos tuollaisen olisi salannut minulta tietoisesti.
on ollut ehdottoman uskollinen suhteessanne. Aborttiin on voinut olla muitakin syitä kuin opinnot ja se, että suhde on vielä tuore.
Avokkisi olisi pitänyt laittaa opiskelut jäihin moneksi kuukaudeksi, vai olisitko ollut itse valmis jäämään vanhempainvapaalle ja elämään kädestä suuhun?
Olisi tietysti ollut korrektia kertoa, mutta ei ketään saisi vanhemmaksi pakottaa, ei miestä eikä naista.
ymmärrän tunteesi, mutta ei av:n mielipiteet sua auta. Sun täytyy nyt miettiä, haluatko jatkaa avovaimosi kanssa ja jos haluat, tarvitaanko terapiaa, vakavia keskusteluja vai mitä. Ja pystytkö unohtamaan asian. Vai haluatko erota.
Lisäksi olisin halunnut sen lapsen, yhdessä olisimme voineet varsin hyvin sen pitää. Tämän tiedon jälkeen en enää osaa pitää avokkiani sinä hertaisena lapsirakkaana tunneihmisenä, jona on itseään mulle markkinoinut ja jollaiseksi olen häntä luullut tähän asti. AP
En oikein ymmärrä aloituksen pointtia. Hyödyllisempää olisi puhua tilanteesta kumppanisi kanssa.
Kantsuis varmaan jutella sen avovaimon kanssa, ennenkuin herkkänä miehenä oot uutta etsimässä ;-)
Mene itseesi ja mieti mitä olisit sanonut jos avovaimo olisi joku päivä yllättänyt raskausuutisella.
Helppo se on nyt sanoa että olisit ottanut vauvan jos sitä vauvaa ei enää ole otettavana.
Toisekseen, ehkäpä puolisosi hiffasi raskautuessaan ettei todellakaan halua lasta kanssasi. Ehkä on siksikin parempi että sitä lasta ei enää ole.
Mene itseesi ja mieti mitä olisit sanonut jos avovaimo olisi joku päivä yllättänyt raskausuutisella.
Helppo se on nyt sanoa että olisit ottanut vauvan jos sitä vauvaa ei enää ole otettavana.
Toisekseen, ehkäpä puolisosi hiffasi raskautuessaan ettei todellakaan halua lasta kanssasi. Ehkä on siksikin parempi että sitä lasta ei enää ole.
Jollei lapsi ole toivottu, kyse on naisen päätöksestä, niin pahalta kuin se sinusta voikin tuntua. Jollei nainen halua vielä lasta, silloin sitä ei tule. Niin yksinkertainen asia on.
Ihmettelen kyllä, ettei hän kertonut abortista etukäteen, mutta toisaalta ymmärrän hyvin, jos olet tehnyt selväksi että haluaisit lapsen. itse en olisi opiskellessani voinut kuvitellakaan ottavani epätoivottua lasta elämääni pilaamaan. Sinun on vain ymmärrettävä, että nainen saa päättää omasta kehostaan riippumatta siitä, kenen spermasta raskaus on aiheutunut.
Jos voisit itse tulla raskaaksi, päätös olisi sinun. Miehen valitettavasti tarvitsee lapsen saadakseen vain viettää pari nautinnollista hetkeä naisen kanssa.
En oikein ymmärrä aloituksen pointtia. Hyödyllisempää olisi puhua tilanteesta kumppanisi kanssa.
kuule juntti, tää on av, aihe vapaa. Täällä saa puhua aivan mistä tahansa ja aloittajan aloitus oli siitä parhaasta päästä, ei mikään pilluperu-teema tai muu "helmi". Joillekin riittää että aloittaja on mies, heti tulee sitä tällaista kusta niskaan. Häpeä.
Häpeä itse trolli. Seuraavan kerran kun tekee mieli aloittaa tästä uusi ketju, niin mieti tätä. Ja aihe on vapaa, myös minulla :D.
mitään aborttia ei saa päivässä tai kahdessa, joten eiköhän syy löydy ihan peilistä ja naisen yksinään punnitsemista syistä, tietty jätit vielä yksin siinä tilassa... Ja nyt otsaa tuomita. Fiksu nainen sulla oli...
jos et enää luota ja pohja viety.. niin aiotko jatkaa suhdetta? onko abortti ainut asia mitä salaa vai onko lisää?
itse rinnastan asian petokseen, aika tärkeää tietoa kuulit väärästä suusta.
voimia ja toivottavasti löydät vielä onnen!
Kyllä se oli ihan selvää, ettei hän mitään vauvaa halunnut – siinä mitään petoksen hajuakaan ole.
Vrt. otsikolla "Nainen kysyy. Sain tietää avomieheni tehneen salaa vasektomian. Kyseessä siis minun lapseni."
Joku on hoidon tarpeessa. Tai elämän.
Vrt. otsikolla "Nainen kysyy. Sain tietää avomieheni tehneen salaa vasektomian. Kyseessä siis minun lapseni."
Joku on hoidon tarpeessa. Tai elämän.
yhteen tämän aborttinaisen kanssa ja nää lapsrakkaat tunneihmiset joilla vakityöt vois perustaa onnellisen perheen.
ongelma ratkaistu.
ja kyllä, minulle lapsi olisi ollut rakas ja kaikkeni olisin tehnyt hänen eteensä.
Täällä jos on oikeasti joku ihana, optimisti , suloinen ja lapsirakas 27-35v ei-päihdeongelmainen nainen... Laita yhteystietosi.
Voisimme ehkä tutustua. Ap on herkkä ja muut huomioon ottava, rakkaidensa eteen kaiken tekevä, pitkä, raamikas ja urheilullinen, komeaksikin kehuttu kokopäivätöissä käyvä uros. ap