Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut vietiin päivähoitoon, kun olin 10kk

Vierailija
10.12.2012 |

Mitkähän ongelmistani johtuvat siitä?

- 2 suuntainen mielialahäiriö

- syömishäiriö

- heikko itsetunto

- seksuaaliset estot

- kykenemättömyys vuosien parisuhteeseen (yleensä kestävät 3v)

- pakko-oireinen häiriö

- av:lla roikkuminen

Muutoin onkin pelkkää positiivista;) Olen 35v ja minulla 1 lapsi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin vauva ei ollut muita perhetukia kuin äitiysraha ja vanhempainraha. Tuet loppuivat kun olin alle vuoden, joten äiti meni takaisin töihin ja minä menin tarhaan, kuten varmaan tehtiin kaikissa muissakin kotitalouksissa joissa tarvittiin molempien vanhempien tuloja.

Ei ole mitään diagnosoituja mielitauteja (tai fyysisiäkään) mutta vittumainen luonne ilmeisesti on. Dear Doc, pitäiskö syyttää liian aikaista päivähoitoa luonneviasta?

Vierailija
2/7 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikään näistä ei johdu päivähoitoon menosta "aikaisin".:) Ja mulla on ihanat vanhemmat ja läheinen suhde heihin!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen huomaa siitä, että äitini ei tippaakaan välittänyt minusta lapsena, ja aikuisena ei enää sitäkään vähää. Viimeksi ollaan soiteltu jotain 6 vuotta sitten ja viimeksi nähtiin varmaan 10 vuotta sitten. Äitiäni ei kiinnosta edes lapsenlapset, ei ole niitä nähnyt.

Kyllä se varmaan on niin että jos ei vaivaudu edes ensimmäisiä elinkuukausia viettämään vauvansa kanssa niin ei siinä mitään vuorovaikutussuhdetta tai kiintymyssuhdetta synny.

AP sai olla sentään mielestäni aika pitkään kotona äidin kanssa.

Vierailija
4/7 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on:

- paha migreeni noin kerran puolessa vuodessa.

Johtuukohan se siitä?

T: 21-vuotias pienen pojan äiti.

Vierailija
5/7 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ole ollut mitään ongelmia äidin kanssa, ei lapsena eikä kyllä nyt aikusénakaan, vaikka hoitoon onkin mut laitettu heti, kun silloinen äitiysloma päättyi. 2 tai 3kk

Vierailija
6/7 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut vietiin tarhaan 9kk vanhana enkä ole kärsinyt mistään mainitsemisistasi oireista.. joten et mielestäni voi pistää niitä päivähoidon piikkiin :) etsi syitä lapsuuden muilta osa-alueilta..

Vierailija
7/7 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipähän tarvii pohtia enempää...

Mut laitettiin 3kuisena hoitoon... vai 2kk?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme