Skorpionimies parisuhteessa?
Millaisia ovat skorpparimiehet parisuhteessa?
Kommentit (26)
hehe... ei pidä paikkansa...tuo seksuaalisuus siis... Meillä suhde kaatui siihen kun mies ei halunnut seksiä enää ollenkaan.. en tiiä sitten oliko jo löytänyt uuden naisen.
Itsekin skorpioninainen, parempi puolisko skorpionimies. Mies on ehkä ylihuolehtivakin, hellä, hauska, fiksu, luotettava ja lojaali.
Seksuaalisuus on ainakin herralla loistokunnossa, vaikka osaakin pitää näpit erossa kun niin sanotaan. Seksiä on siis paljon, ja ottaa mua paljon huomioon. Kyselee vieläkin että mikä tuntuu hyvältä.
Riitoja ei ole lähes koskaan, ja kaikki saadaan puhuttua läpi :)
En lähtisi vaihtamaan!
skorpparinaisetkin samanlaisia?
"Uskottomia, seksihulluja, väkivaltaisia, narsisteja, kontrollifriikkejä.."
juuri skorpparimieheen joka ainakin pintapuolisesti vaikuttaa ujolta, rauhalliselta ja hillityltä... Paljastuukohan sisältä sitten se kuuluisa intohimoinen tulisielu mikä skorppareihin liitetään yleensä..? ;)
Kaksi suhdetta takana skorppari miehen kanssa, toisen kanssa olin naimisissa.
Todellakin mies ei helpoimmasta päästä ainakaan minun kohdallani. Aina pitää miellyttää, seksiä pitää saada AINA, haluaa olla se puolisonsa huomion keskipiste, narsistinen asenne..
Mutta kaikkihan tässä yksilöitä ollaan että en nyt yleistä että kaikki olisivat tälläisiä tai toisenlaisia.
Itse jousimies.
Ihanasti sanottu... MIKSI HYVÄ PITÄÄ VAIHTAA
...SAMAA MIELTÄ...TUTUSTUIN Skorpioniin ja pitää minua niin hyvänä ja tyylikäs ja hyvätapainen
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:34"]Nipistelee pyllystä koko ajan
[/quote]
Ja tökkii sillä piikillä
[quote author="Vierailija" time="10.12.2012 klo 15:06"]rauhallinen, sosiaalinen, ns. hyvä tyyppi. Lahjakas mutta vaatimaton, hyvännäköinen, hyvä isä ja aviomies. Fiksu, tunteva ihminen. Hauska. Vastuullinen, huolehtiva, avokätinen.
Ei kuitenkaan täydellinen. Toisinaan saamaton (tekisi vain ihan pakolliset jutut) ja poissaoleva. Huonolla tuulella ollessaan vaikuttaa välinpitämättömältä. Hieman kaavoihinsa kangistunut. Epäkäytännöllinen, menee usein ns. perse edellä puuhun. Ei tee kotitöitä. (En tiedä, muuttuuko tilanne sitten, kun palaan töihin.)
En tiedä, kuinka paljon horoskooppimerkillä on tekemistä näissä. Mutta suosittelisin kyllä skorpionia.
[/quote]
Täältä ihan samanlainen löytyy! Mun elämäni rakkaus enkä mihinkään vaihda. Nuo muut kommentit kuulostaa mun exältä joka oli oinas.
Mun skorpionimieheni ei varmaankaan ole ollut maailman luotettavin, mutta syy ei ole yksin hänen, parisuhteessa oli ongelmia. On yleensä pitkäpinnainen, mutta joskus räjähtää. Intohimoinen ja seksuaaliset tarpeet suuret vielä yli 20 v jälkeenkin. Rakkautta osoittaa teoin.
juuri skorpparimieheen joka ainakin pintapuolisesti vaikuttaa ujolta, rauhalliselta ja hillityltä... Paljastuukohan sisältä sitten se kuuluisa intohimoinen tulisielu mikä skorppareihin liitetään yleensä..? ;)
Tutustuin itsekkin muutama vuosi sitten Skorpparimieheen,tämä ujo,kohtelias,herkkä viattoman oloinen mies teki kaikkensa että saisi minut ja kun annoin pikkusormen hän vei koko käden,se oli menoa.Kun tutustuttiin paremmin hän alkoi olla sairaalloisen mustasukkainen ja tarkka menoistani ja tekemisistäni aiheetta. soitteli ja ahdisteli ja pommitti viesteillä koko ajan,koitin päästä irti vaikka ei edes virallisesti seurusteltu,hän alkoi käydä pelottavaksi.Hän on kuulema edelleen minuun rakastunut,sain traumoja oli muuten eka ja viimenen skopu johon haluan ikinä edes tutustua.Ulos päin osaa esittää rauhallista mutta sisällä kuohuu sairraalloinen viha rakkaus jota ei osaa erottaa,kieroilun maailman mestari,erittäin läheisriippuvainen ainakin tämä yksilö oli.
Olen siis skorpioni mies enkä juurikaan usko horoskooppeihin mutta ei nyt nuo kuvaukset oikein täsmää!! Itse voin rehellisesti sanoen olevani välillä lyhyt pinnainen ja tempperamenttinen mutta en petä,hakkaa,tai koko ajan perän perässä, vaikka on emäntä kyllä sanonut pari kertaa että älä aina ajattele seksiä :)
Mutta parisuhteessani olen tosi säyseä ja rauhallinen, meillä ei riidellä koskaan. Pettäminen ei tulisi pieneen mieleeni, sillä ajattelen asioita aina pitkän aikavälin harkinnalla. Väkivalta ei kuulu repertuaariin millään tavalla.
Oikeastaan ainoa täällä esitetyistä muhun täsmäävä kohta on tuo seksin tarve, joka meikäläisellä kuulemma on todella terveessä kunnossa. :)
Oltu hyvin pitkään yhdessä. Mies on tasainen ja minä äksympi. Aika hioo särmät:) Mikään narsisti ei ole mies ollenkaan:) Jos näitä nyt uskoo...
rauhallinen, sosiaalinen, ns. hyvä tyyppi. Lahjakas mutta vaatimaton, hyvännäköinen, hyvä isä ja aviomies. Fiksu, tunteva ihminen. Hauska. Vastuullinen, huolehtiva, avokätinen.
Ei kuitenkaan täydellinen. Toisinaan saamaton (tekisi vain ihan pakolliset jutut) ja poissaoleva. Huonolla tuulella ollessaan vaikuttaa välinpitämättömältä. Hieman kaavoihinsa kangistunut. Epäkäytännöllinen, menee usein ns. perse edellä puuhun. Ei tee kotitöitä. (En tiedä, muuttuuko tilanne sitten, kun palaan töihin.)
En tiedä, kuinka paljon horoskooppimerkillä on tekemistä näissä. Mutta suosittelisin kyllä skorpionia.
eläinradan seksuaalisin merkki, eli siihen voi varautua.
Itse skorpparinainen.
Nämä riippuvat niin monesta asiasta. En tiedä, ovatko s:t pettäjätyyppiä, itsessäni en tunnista, päinvastoin olen uskollinen ja lojaali. Puolustan kaveria.
Käy katsomassa elokuvasta Skorpionikuningas.
http://4.bp.blogspot.com/-qnexWod1Llk/T32bXi6svFI/AAAAAAAAADI/d5vP_kULg…
Hmm...mun eksä on skorppari ja oli kans ujo, hillitty, mutta kahdenkesken alkoi paljastua narsistinen, väkivaltainen puoli, oletkohan ap.törmänny mun eksään, kerro lisää.