Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskomattoman hyvää palvelua!

Vierailija
04.12.2005 |

minulla on suomalaisen valmistajan (Luhta) takki, joka on varmasti ainakin 10 vuotta vanha.

On äärettömän hyvä koiranulkoilutustakki joten en ole siitä raaskinut luopua. Ainoa ongelma on ollut se, että vetoketju on hajonnut.

Vein takin nyt ompelijalle, mutta tämä ei suostunut sitä korjaamaan (ei laitteita siihen), arvioi, että jos löytää takille korjaajan niin maksaa n. 30-50 euroa.

Otinpa sitten yhteyttä ostopaikan kautta valmistajaan - ja korjasivat vetoketjun _ilmaiseksi_!!!!

Täytyy sanoa, että harvoin törmää noin mahtavaan palveluun. Ja varmasti ostan kyseisen valmistajan tuotteita jatkossakin, koska palvelu on noin loistavaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka saisi maailman parasta palvelua.

Vierailija
2/4 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on aivan sama, vaikka käyttääkin turkissomisteita. Voishan ne vaik tietenkin olla tekoturkista, eikä eläintä, mutta se ei silti mun ostopäätökseeni vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ekologisuutta tietenkin.

Vierailija
4/4 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama missä merkissä tahansa.

kolmoselle: tiedätko jokaisen ostamasi tuotteen valmistajan taustat, jokaisen käyttämäsi palvelun tuottajan taustat - ettei missään ole mitään eettisesti tuomittavaa???? Väitän ettet tähän pysty. Esimerkkinä: sinulla on polkupyörä. Oletko tarkistanut jokaisen osan toimittajan (pyörässä niitä on kymmenittäin) taustat, oletko varma ettei yksikään niistä yrityksistä osallistu riistoon, luonnonvarojen tuhoamiseen, epäeettiseen toimintaan? Mitä jos ajatkin polkupyörällä, jonka jarrupalojen valmistaja käyttää muissa tuotteissaan koe-eläintestattuja tuotteita????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan