Miksi vaikka naiset panostavat niin paljon ulkonäköönsä, kokevat enemmän itsetunto-ongelmia?
Kun tässä aika paljon deittaillut eri naisten kanssa niin naisilla tuntuu olevan kauhean paljon kaikenlaisia itsetunto-ongelmia. Mistä se johtuu? Vaikka on monesti kilo meikkiä naamassa ja laittauduttu muutenkin niin silti ovat epävarmoja itsestään, ei tietysti kaikki, mutta huomattavan monet. Johtuuko se juuri siitä että laittaudutaan liikaakin?
Kun taas ainakin itse olen todella itsevarma, saan toki kehuja usein ulkonäöstäni. Olen hoikka ja sporttinen mies, pitänyt aina itsestäni huolta joka näkyy naamasta ja kropassa, painoa on saman verran kuin oli yli 20 vuotta sitten hoikkana armeijapoikana. Tarvitse koskaan kuin käydä parturissa, suihkun kautta siistit vaatteet päälle, hyvältä näyttää, muutaku menoksi ja olla fiksu niin tykätään aina. M40
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti kysynyt monelta niiltä naiselta? Mitä he vastasivat?
Olen tottakai ja on aiheesta puhuttu naisten kanssa. Usein vasta kun nainen kuulee ajatuksia syvemmin kuinka hänestä ajattelen niin tilanne rentoutuu. Mutta miksi usein alkuun se epävarmuus?
Ihminen, joka on saanut rakastavan ja kannustavan kotikasvatuksen, ei kärsi itsetunto-ongelmista. En ole itse mikään kaunotar, mutta itsetuntoni on rautainen. Minut on rakastettu vahvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka on saanut rakastavan ja kannustavan kotikasvatuksen, ei kärsi itsetunto-ongelmista. En ole itse mikään kaunotar, mutta itsetuntoni on rautainen. Minut on rakastettu vahvaksi.
Minulla on ystäväpiirissä kolme, upeaa naista, valitettavasti huonolla itsetunnolla varustettuina. Kaikkia heitä yhdistää huono äitisuhde, tavalla tai toisella.
Olet varmasti kysynyt monelta niiltä naiselta? Mitä he vastasivat?