Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aborttiko?

Vierailija
09.12.2012 |

Mitä teen? Olen kahden alle 2- vuotiaan lapsen äiti ja sain tietää olevani raskaana 6:lla viikolla. Mitä teen kun mies ei halua lasta? tunnen jo nyt kauheaa oloa siitä että minun tulisi tehdä abortti mm. parit itkupotkyraivarit takana. Kuitenkin tiedän että elämä tulisi olemaan erittäin raskasta kolmen vaippaikäiksen kanssa yöheräilyineen. Löytyykö täältä muita äitejä joiden lapsilla on näin pieni ikäero? Miten pärjäätte/ jaksatte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pillerit, ja kondomi. Näin vaan pääsi käymään.

Ap.

Vierailija
2/18 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit ja imetys?!

Joka tapauksessa jo olemassa olevat lapset on otettava ensi sijaisesti huomioon, että heillä on vanhemmat jotka jaksaa olla läsnä jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisypillereiden teho on jopa väitettyä suurempi ja nainen voi unohtaa jopa muutaman pillerin ja ehkäisyteho silti säilyy. Mutta jostain kumman syystä pillereitä syövät naiset tulla tupsahtelevat raskaaksi.

Ehkä tämä on luojan lahja teille! Ottakaa tämä ihme vastaan.

Vierailija
4/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jomman kumman lapsistanne jos kolme lasta olisi liikaa. Jos vastaa ei niin sano ettei aborttiakaan voi tehdä koska samanlainen lapsi siellä olisi.

Vierailija
5/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jomman kumman lapsistanne jos kolme lasta olisi liikaa. Jos vastaa ei niin sano ettei aborttiakaan voi tehdä koska samanlainen lapsi siellä olisi.

aina näitä. Pikkasen eri asia tehdä abortti kuin tappaa olemassa oleva lapsi. Se sinun alkiosi on vielä solumöykky. Sinä ja miehesi saatte olla ns. itsekkäitä ja valita ratkaisun, joka kuormittaa parisuhdettanne ja perhe-elämäänne vähemmän. Itse ainakin miettimin omaa jaksamista ja onnellisuutta sen verran, että luultavasti päätyisin aborttiin. Moni suuressa sisaruskatraassa kasvanut olisi varmaan samaa mieltä.

Vierailija
6/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortin vastoin omaa tahtoa?

Vierailija
7/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä minä että mies olemme tyytyväisiä valintaan :)

Vierailija
8/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortin vastoin omaa tahtoa?

sain sen kuvan, että hän kuitenkin harkitsee sitä. Vai?

Vierailija
9/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiltä ryöstetään mahdollisuus uuteen sisaruuteen.

Vierailija
10/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina näitä. Pikkasen eri asia tehdä abortti kuin tappaa olemassa oleva lapsi. Se sinun alkiosi on vielä solumöykky. Sinä ja miehesi saatte olla ns. itsekkäitä ja valita ratkaisun, joka kuormittaa parisuhdettanne ja perhe-elämäänne vähemmän. Itse ainakin miettimin omaa jaksamista ja onnellisuutta sen verran, että luultavasti päätyisin aborttiin. Moni suuressa sisaruskatraassa kasvanut olisi varmaan samaa mieltä.

Itsekin kannatan aborttioikeutta, mutta en voisi suositella aborttia ihmiselle joka ajattelee alkiota lapsenaan, ja joka jo ajatuksen tasola tuntee että abortti olisi väärä ratkaisu hänelle.

Ap:n kohdallahan on kyse siitä että MIES haluaa abortin, nainen ei.

Nainen saattaa tuntea olevansa siihen painostettu ksoka ei usko pärjäävänsä kolmen pienen kanssa yksin.

Kuinka hyvä luulet että suhde on abortin jälkeen, jos nainen suostuu aborttiin miehensä mieliksi?

Surullisia tapauksia nämä, todellakin.

Vierailija
11/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tilanne on kuormittava teitte miten teitte, joten pohtikaa tarkkaan. Minulla esikoisen ja keskimmäisen ikäero on 1v1kk ja odotan nyt kolmatta. Keskimmäinen tulee olemaan 2v4kk ja vanhin 3v5kk kun nuorin syntyy. Eihän se ihan sama asia ole, kun olen jo saanut nuo kaksi vaipoista, mutta kuitenkin aika pieni väli.

Toivoin kyllä tätä kolmatta tähän putkeen, mutta osaahan tämä rankkaakin olla. Välillä mielessä käy pelko jaksamisesta. Kuitenkin noita kahta katsoessa on jo niin ilo sydämessä. OVat toisilleen niin tärkeät, ja nyt kolmaskin saa liittyä osaksi sitä katrasta.

Ovatko ensimmäiset siis kaksoset vai minkä ikäinen nuorempi on? Tässähän on teillä edessä vielä 9kk hyvää aikaa unikoululle ynnä muuta, se on lapsen elämässä todella pitkä aika. MOni asia tulee muuttumaan ja helpottumaan.

Toisaalta vauva on aina raskas hoitaa ensimmäisen vuoden-kaksi. Ja teillä on jo kaksi joista täytyy jaksaa pitää huolta. Joten pohtikaa, ja hankkikaa jatkossa kunnon ehkäisy.

Vierailija
12/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hiukan olen harkinnut. Ajatellen omaa jaksamista ja perheen parasta. Onko kuitenkaan oikein pakottaa toista kolminkertaiseksi isäksi? Mies sanoo että lähtee kävelemään elämistämme jos tulee kolmas.Minulla ei ole varaa olla kolmen kanssa yksin, hoitoapua olisi varmasti kyllä tarjolla.

Vierailija
13/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki mahdollinen käytettiin mutta ei auttanut.

Vierailija
14/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisykin, perusehkäisyn lisäksi. plus että imetän.

Vierailija
15/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunnollista ehkäisyä käyttää, eli pillerit tai kierukka, niin aika varmalla pohjalla ollaan. Kondomi yksistään ei riitä. Se pitäisi jokaisen tietää. Yhdessä ehkäisyvaahdon kanssa kondomikin oikein käytettynä on melko varma ehkäisy.

Vierailija
16/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt tasan kaksi vaihtoehtoa:

a) et tee aborttia

- varaudut siihen, että mies tosiaan lähtee kävelemään

- Vaikka mie ei lähtisi kävelemään, niin ei vättämättä tee lapsen eteen yhtään mitään-->kestääkö oma jaksamisesi

b)teet abortin

- kestääkö oma pääsi tämän vaihtoehdon, ilman että katkeroidut miehellesi (jos ei niin vaihtoehtona on silloinkin vain ero)

Summa summarum, keskustele miehen kanssa näistä vaihtoehdoista, kuuntele myös hänen kantansa. Yrittäkää päästä asiasta sopuun, oli vaihtoehto mikä tahansa!

Vierailija
17/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hiukan olen harkinnut. Ajatellen omaa jaksamista ja perheen parasta. Onko kuitenkaan oikein pakottaa toista kolminkertaiseksi isäksi? Mies sanoo että lähtee kävelemään elämistämme jos tulee kolmas.Minulla ei ole varaa olla kolmen kanssa yksin, hoitoapua olisi varmasti kyllä tarjolla.

(se ihanuus oli siis sarkasmia)

Vierailija
18/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei kerran halua lisää lapsia, niin tee abortti ja samalla hoitakaa miehelle steriloiminen.

Kaksi lasta on jo aivan hyvä perhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi