Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko suuttui kun hassuttelimme mieheni kanssa

Vierailija
09.12.2012 |

Ollaan kolmekymppisiä kaikki, oltiin iltaa viettämässä porukalla ja innostuttiin sitten miehen kanssa siinä kisuamaan, ihan normaalia meille, mutta lapsellista ja naurettavaa miehen siskolle näköjään.

Pelleilymme johti siihen että juoksin miestäni pakoon lastenhuoneeseen, jossa lapset oli leikkimässä. Sanoin lapsille vitsillä että "auttakaa, Mikko kiusaa" ja menin muka turvaan lasten taakse lattialle. "Mikko" tuli myös lastenhuoneeseen ja alkoi kutittaa minua lattialla, kiljuin ja nauroin, lapset oli heti leikissä mukana ja tulivat pelastamaan minua, kutittivat miestäni ja hyppivät hänen selkäänsä. Kaikki nauroivat ja oli hauskaa, lapset halusi heti jatkaa leikkiä että mennään kutittamaan "Mattiakin" eli mieheni siskon miestä.

Mieheni sisko kuitenkin tuli sitten huutamaan meille että mitä me sekoillaan ja ettei ole sopivaa lasten aikana pelleillä tuolla tavalla, annetaan ihan väärä kuva lapsille, ettei heidän pitäisi tuollaista nähdä. Menin ihan sanattomaksi mutta mieheni sanoi siskolleen että anna olla, relaa välillä tjsp. ja sisko sitten jätti asian sikseen mutta selvästi oli näreissän koko loppu illan.

Oliko tuo nyt jotain kamalaa lasten silmille? Itselläni ei käynyt mielessäkään että tuollaisesta voisi kukaan pahastua, kaikillahan oli vain hauskaa ja tottakai lapset oikeasti tajusivat ettei kukaan ketään kiusannut tai satuttanut, vaan hassuttelimme. Eihän ne lapset olisi nauraneet ja innoissaan tulleet minua puolustamaan ja vieläpä halunneet mennä Matinkin kimppuun hyökkäämään jos olisivat pahana pitäneet.

Käyttäydyttiinkö ajattelemattomasti vai mikä miehen siskon reaktioon olisi voinut olla syynä?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saat haluamaasi vastausta. Tervetuloa vaan, meillä laitetaan pihalle jäähtymään, jos metelöidään. Kolmekymmentä täynnä? Ei uskoisi.

Vierailija
82/86 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillä ei kukaan sano, että toinen kiusaa, jos ei oikeasti kiusaa. Meillä ei tuollaista leikkiä olisi, koska en opeta lapsille, että valehteleminen on kivaa ja sitä pitää tämän tästä harrastaa. Vastaavassa tilanteessa olisin voinut juosta lastenhuoneeseen kertomaan lapsille, että leikitään isin kanssa hippaa, menkää eteen, ettei se saa minua kiinni. Mutta vieraiden aikana en oikein ymmärrä, miksi pitää hassunhauskasti kisailla ja vaatia lapsia auttamaan tilanteessa, jossa iso väkivaltainen mies tekee sinulle pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää, että panettelet minua netissä selän takana. Olisi ollut reilumpaa tulla juttelemaan kasvokkain. Mutta toisaalta, tämähän on ollut sinun tapasi aina. Olet panetellut minua muillekin ihmisille selän takana ja vääristellyt asioita ja yrittänyt saada ihmiset minua vastaan.

Asia ei mene ihan niin kuin sinä kerrot. Olimme hyvin hämmentyneitä siitä, että kiljuitte ja ryntäilitte lastemme huoneeseen ja siellä heiluitte niin, että meinasi mennä lasten tietokone rikki. Sieltä syöksyit vielä mieheni syliin kutittamaan. Mikä oikeastaan oli hysteerisessä ja maanisessa tilassasi raapimista. Työnsit kädet mieheni paidan alle ja raavit häntä ja yritit väkisin repiä lattialle.

Sovitaanko, että tästä lähtien hoidamme nämä asiat kasvokkain, etkä lähde kuten tapanasi kyllä on, panettelemana minua ja vääristämään totuutta vieraille ihmisille.

miehesi sisko

Vierailija
84/86 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyörin ja kierin lasten kanssa lattialla SISKONIKIN luona. Kumma juttu, mutta siskoani luona käymistä en koe kyläilyksi. Ehkä emme ole niin etäisiä kuin muut sisartensa kanssa..

Ja toi "valehtelu"..voi luoja..

Kyllä on aika paska perheelämä jos täytyy sanansa aina tarkkaan punnita ettei vaan tule sanottua totuudenvastaisesti..

Kyllä lapsikin tajuaa älyttömästä kikatuksesta ettei olla tosissaaan.

Teillä on sitten aprillipilatkin kielletty. Ne vasta rankkaa valehtelua onkin j avielä mediassa!

Vierailija
85/86 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riehu miehensä kanssa. Ei vain kuulu tapoihimme.

Miksi et voi kunnioittaa isäntäväkeä. Jos isäntäväki on laittanut kystä kyllä ja kattanut kauniisti pöydän ja siivonnut ja laittanut siistit vaatteet päälle, te konttaatte lattioilla ja riehutte ja kutitatte ja kiljutte hysteerisinä.

Nykyään on arvot menneet minusta ihmeellisiksi. Kiusaajat on hienoja ja kylässä ei tarvitse käyttäytyä. Jos lapset riehuu ja kiljuu ja kaatelee tuoleja yms. heitä torutaan. Mutta jos aikuiset resuaa samalla tavalla, selvin päin tai kännissä, isäntäperhe on nipo jos ei tykkää siitä.

Itse pyörin ja kierin lasten kanssa lattialla SISKONIKIN luona. Kumma juttu, mutta siskoani luona käymistä en koe kyläilyksi. Ehkä emme ole niin etäisiä kuin muut sisartensa kanssa..

Ja toi "valehtelu"..voi luoja..

Kyllä on aika paska perheelämä jos täytyy sanansa aina tarkkaan punnita ettei vaan tule sanottua totuudenvastaisesti..

Kyllä lapsikin tajuaa älyttömästä kikatuksesta ettei olla tosissaaan.

Teillä on sitten aprillipilatkin kielletty. Ne vasta rankkaa valehtelua onkin j avielä mediassa!

Vierailija
86/86 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riehu miehensä kanssa. Ei vain kuulu tapoihimme.

Miksi et voi kunnioittaa isäntäväkeä. Jos isäntäväki on laittanut kystä kyllä ja kattanut kauniisti pöydän ja siivonnut ja laittanut siistit vaatteet päälle, te konttaatte lattioilla ja riehutte ja kutitatte ja kiljutte hysteerisinä.

Nykyään on arvot menneet minusta ihmeellisiksi. Kiusaajat on hienoja ja kylässä ei tarvitse käyttäytyä. Jos lapset riehuu ja kiljuu ja kaatelee tuoleja yms. heitä torutaan. Mutta jos aikuiset resuaa samalla tavalla, selvin päin tai kännissä, isäntäperhe on nipo jos ei tykkää siitä.

Mistä sä revit nyt tähän että kukaan on kaatanut tuoleja tai vastaavaa? Ja tuo edellinen kirjoittaja nimenomaan kirjoitti, ettei koe siskonsa luona käymistä kyläilyksi. En minäkään sisaruksiani varten laita "kystä kyllä", kata pöytää kauniisti, siivoa tai vaatteita vaihda.

Meillä saa kaikki vieraat iästä riippumatta leikkiä lasten kanssa, vaikka kontata lattioilla, kutitella ja ääntäkin saa leikeistä tulla, kuten ap jossain vaiheessa kirjoittikin niin kyllä maailmaan ääntä mahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi