Mikä paikka hyvä auringonottoon Helsingissä? Sellainen missä ei tarvitse pelätä likaisia neuloja ja väkivaltaa.
Maaseudulla Espoossa oli paljon kivoja paikkoja. Harmi ettei asu siellä enää.
Kommentit (18)
Ei niistä viitsi julkisesti huudella, että pysyvät kivoina jatkossakin.
No en ole neuloja nähnyt koskaan uimarannoilla
Terassit, torit ja puistot. Miksi aurinkoa pitäisi "ottaa" makaamalla jossain puolialasti, kun ruskettua voi muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Mun parveke. Vedän käteen siinä sua katsellessani, mutta se ei ole ollenkaan vaarallista, eikä sitä tarvitse pelätä.
Voinko heti tulla? T: Pena 52v
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene Espooseen?
Ei ole autoa.
Hyi miksi kukaan haluaa tarkoituksella ottaa aurinkoa ja hankkia hyvällä lykyllä ihosyövän?
Vierailija kirjoitti:
Hyi miksi kukaan haluaa tarkoituksella ottaa aurinkoa ja hankkia hyvällä lykyllä ihosyövän?
Mulla on atooppinen iho, sairastun jos en saa uvb-valoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene Espooseen?
Ei ole autoa.
Kaikki helsinkiläiset kulkevat polkupyörillä, et tarvitse autoa. Vihreä helsinki.
Paloheinässä mä tykkään käydä. Lähiöiden sekoilijatkaan harvemmin jaksavat sinne asti, kun ei siellä ole mitään ja pitäisi vielä bussilla mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on atooppinen iho, sairastun jos en saa uvb-valoa.
Sama, "kiitos" koronan iho huonommassa kunnossa kun ei ole päässyt etelänlomille. Myös meressä uiminen rauhoittaa ihoa. Kuvaavaa on, että etelänreissuilla ei juuri rasvaa, varsinkaan loppulomasta, tarvitse (toki aurinkorasvaa käytän, ehkä se kosteuttaa ihoa hieman?) Suomessa taas koko ajan saa olla rasvapurkin kimpussa :(
No ei nyt kyllä tuu yhtään Helsingin auringonottopaikkaa mieleen jossa tarvitsisi pelätä väkivaltaa, tai likaisia (tai puhtaitakaan) neuloja. Puistossa varot vaan punkkeja. Niin ja viet ne saakelin roskas mukanas kotiin tai pistät yleiseen roskikseen, ympäristön pa s kaaja.
Ruskettunut iho luonnostaan vaaleaihoisilla on ruman näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Paloheinässä mä tykkään käydä. Lähiöiden sekoilijatkaan harvemmin jaksavat sinne asti, kun ei siellä ole mitään ja pitäisi vielä bussilla mennä.
Onko Paloheinässä muuta kuin Keskuspuisto eli metsää? Liikun siellä ja en itse keksi. Se golf-kenttä on ja sitten voi toki mennä sinne lehmien sekaan jos se kiehtoo.
Aurinkolahteen ei ainakaan kannata enää mennä.
Olisiko sellaiselle palvelulle käyttöä, missä atleettinen ja asiallinen mies myisi lenkki- ja auringonotto seuraa rauhaa haluaville naisille? Pysyisi kilpakosijat ja yli-innokkaat ihailijat loitolla.
Oma parveke, muita paikkoja ei ole.