Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies jäi pettämisestä kiinni

Vierailija
09.12.2012 |

olin kyllä jo pidemmän aikaa tätä epäillyt, mutta tänään asia varmistui. Eroa olen muutenkin miettinyt jo pidempään, mutta kun on lapsetkin, niin en tiedä miten edetä. Avioliittomme on ollut väljähtynyt jo pidempään eikä suoraan sanottuna tuo pettäminen oikein edes tunnu miltään.

Jos olisin ilman lapsia, niin muuttaisin heti pois, mutta lasten osa mietityttää. Tuntuu pahala repiä heiltä perhe pois ja tehdä heistä avioerolapsia, lapset eikä kukaan ulkopuolinenkaan ole huomannut mitään ongelmia avioliitossamme. Jaksaisikohan sitä sinnitellä siihen asti, että lapset on käyneet peruskoulun ja tarpeeksi isoja, että ydinperhe viedään heiltä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sulla menee? Oletko tehnyt päätöksiä, eteneekö ero, millä mielellä olet?

Vierailija
2/3 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voidin alkaa lastei isäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä. Kaipa tämä meidän liitto on jo niin nähty ja arkinen ja tylsäkin. Ei kyllä muakaan ole tuo ukko jaksanut enää kiinnostaa. Tasaista arkea vaa eteenpäin. Lapset ovat kuitenkin kaikki kaikessa ja perheenä meillä menee ihan hyvin, mutta kahdestaan ei oikein huvita enää edes olla.

Nyt pitäisi miettiä sitten muuttoa, lasten kouluasioita, asumisjuttuja, kaikkea, tuntuu niin raskaalta aloittaa tällainen prosessi, mulla ei ole varaa jäädä tähän taloon yksin lasten kanssa. En haluaisi tästä poiskaan muuttaa.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan