Päiväohjelmasi tänään?
Kommentit (6)
Eipä muuta ohjelmaa ole kuin että illansuussa pitäisi jumppaan mennä. Mutta masentaa nyt niin tämä viimeaikainen löysäily ja mässäily etten varmaan jaksa.
Heräsin klo 9.20. Hesarin haku, aamupala (viiliä ja voikkari, teetä). Lehden lukua, musiikin kuuntelua, kirjan lukemista. Kauppaan klo 11, kun hoksasin, ettei ole mitään mieleistä syötävää kaapissa. Kauppaan on alle 100 metriä, nyt einespizza lämpiää mikrossa.
Seuraavaksi lähden kävelylenkille, ilma on hieno. Siinä menee varmaan 2 - 3 tuntia.
Illalla saatan lähteä lukiolla järjestettävään joulukkonserttiin, jos siltä tuntuu. Jos ei, niin jatkan rauhallista oloa kotona.
Ei lapsia, ei miestä. Ihanaa elämää!
(miksikö olen Vauva-palstalla? Lukiessani tätä ymmärrän sen kuinka hyvin asiani ovat)
Yksin olen minäkin, avomies on sukuloimassa iltaan asti.
Nousin kymmenen jälkeen ja aamupesujen jälkeen tulin katsomaan Frendejä sohvalle. Äsken keitin puuron ja nyt syön aamupalaa. Ainakin meinan tehdä joulukortteja (hain eilen tarvikkeita Tiimarista) ja ehkä lukea vähän kirjoja gradua varten. Jotain liikuntaakin olisi kiva harrastaa. En tiedä vielä, lähdenkö ekaa kertaa tänä talvena hiihtämään vai menenkö pumppiin viideltä.
Ruokapuolesta: en taida jaksaa laittaa mitään erikoista. Ehkä lämmitän purkkihernekeittoa.
Jos jaksan, käyn keskustassa katsomassa vähän lahjoja. Mutta pähkinäkuoressa otan tänään iisisti.
En aio tehdä mitään.
Makaat silmät kiinni vai koko päivän?
mutta en laske nettisurffailua ja syömistä sängyssä tekemiseksi.
Aamu alkoi klo 8 seksillä ja sen jälkeen torkuttiin vielä tovi sylikkäin.
Mies lähti sitten ikävä kyllä töihin ja minä aloin kahvia keittelemään,olen vähän pyykkäillyt ja tehnyt lumityöt ja iltapäivästä ajattelin lähteä joululahjaostoksille.
Lapsi kotiutuu mummolasta iltapäivällä jolloin teen ruokaa ja sitten varmaan pelataan wiitä tms ja löhöillään vaan sohvalla :)
Makaat silmät kiinni vai koko päivän?