Voikohan korjata mitenkään, jos kahvinkeittimen
Kommentit (9)
yrittää irrottaa? En tiedä, onko mulla sopivia välineitäkään. Kyseessä on kuitenkin sähkölaite.
Ap
:D :D :D RIISIÄ?
No mutta, katso saisitko vesiputken irti helposti. Ota töpseli pois siksi aikaa. Varminta tietysti viedä korjaajalle, takuu voi laueta koko laitteesta jos menee itse availemaan.
riisinkeitin jolla ei teekään mitään. Mahtaa miestäsi vituttaa...
olisin enemmän huolissani miehestä kuin kahvinkeittimestä. Mutta kukin tavallaan ;D
multa hajosi eilen hänen takiaan myös hyvä varsi-imuri, ja se on eri tarina. Voisihan siitäkin tehdä aloituksen, että mieheni taitaa olla dementoitumassa. Noi oireet lisääntyy pikku hiljaa. Jos ottaa asian puheeksi, hän kiistää asian, suuttuu minulle hirvittävästi ja selittää koko asian lopulta mun syykseni. Olen katsellut tätä jo jonkin aikaa, enkä tiedä mitä tehdä.
Ainakaan nyt sunnuntaina ei asialle voi tehdä mitään. Sen sijaan kysyin tuosta kahvinkeittimestä, että miten sen korjais ja avattuna näyttää, ettei mitenkään. Jäin ilman aamukahvia tänään, ja sama myös huomisaamuna.
T Ap
On ihan kaupasta saatavana nuo putket. Irrotat siit vedenottoputken päästâ sen kumitutin/tiivisteen ja sen jälkeen sen lasiputken sieltä sisältä, huljuttelet koko helahoidon vedellä, ylösalaisin käännellen ja keitintä käsissäs vatkaten. Irtoaa riisit, legot yms pikkuimplantit melko hyvin.
On ihan kaupasta saatavana nuo putket. Irrotat siit vedenottoputken päästâ sen kumitutin/tiivisteen ja sen jälkeen sen lasiputken sieltä sisältä, huljuttelet koko helahoidon vedellä, ylösalaisin käännellen ja keitintä käsissäs vatkaten. Irtoaa riisit, legot yms pikkuimplantit melko hyvin.
en saanut kumituttia irti, ja kaadoin siitä lasiputkesta vettä ja huljuuttelin. Kyllä sieltä jonkinverran riisiä tuli ulos. Mutta tais tulla vedet sieltä keittimen alta myös ulos, sen koneiston läpi saman tien kun sitä vettä kaadoin. Joten eipä taida uskaltaa käynnistää.
Ap
Jäin ilman aamukahvia tänään, ja sama myös huomisaamuna.
T Ap
Kahvin voit ensihätään keittää niin että keität veden kattilassa ja kaadat veden sinne puruihin. Toivottavasti saat kahvinkeittimen korjattua, siihen en osaa vinkkejä.
mun miehellä on jotain vissiin dementian oireita, niin hän oli eilen aamulla kaatanut sinne vesisäiliöön sekä vettä että riisiä. Otin tietenkin irtoriisit pois, mutta niitä on noussut sinne putkeen ja varmaan turvonneet. Nyt se keitin ei ota vettä, vaan korisee kuin kuolemankielissä :(
Kyseessä on kallis Moccamaster, melkein uusi, joten harmittaa.
T Ap