Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut naispuolinen jota EI haittaa pikapano? En tajua jotain tunnin sessiota

Vierailija
09.12.2012 |

Lämpenen nopeasti ja myös saan nopeasti,en tarvitse juurikaan esileikkejä tai muutakaan.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2012 klo 12:34"]

Musta tulee frigidi tätä menoa. Tykkään esim. suuseksin antamisesta ja olisi kiihottavaa, jos mies laukeaisi suuhuni. Bonusta olisi välttyminen siltä piiiitkältä panolta, taukoa saan ehkä jos feikkaan orgasmeja välillä. :(

No miespä oikein ylpeilee sillä, että meinasinpa laueta suihinotossa, mutta onneksi sain pidäteltyä. Mitä hittoa? Moniko mies haluaisi, että suuseksin aikana nainen ajattelisi kuolleita kissanpentuja ja mummon hautajaisia, ettei vaan laukeaisi? Mies saisi siinä sitten todeta, ettei vain pysty suulla tuottamaan orgasmia tai toinen vaihtoehto on lutkutella siinä pari tuntia, että toinen osapuoli on taas saanut todistettua jotain.

[/quote]

Teillä on kommunikaatio-ongelma. Kerrot miehellesi heti, että haluat hänen laukeavan suuhusi. Ihan varmasti haluaa tehdä sen, jos vain kerrot. Hän on vain ollut asiasta epävarma. Puhukaan enemmän, koskee melkein jokaista tähän ketjuun kirjoittanutta. Puhukaa!

Vierailija
22/61 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusiko kukaan mitä ja miten 41 teki? Tosi hieno ja hauska!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen lounastauolla harrastetaan lähes aina pikapanot syönnin päälle :D
Illalla sitten jos jaksaa niin pitempi sessio, niin että minäki ehdin tulemaan.

Vierailija
24/61 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ämmä et tarvii kyrpää ollenkaan.

Vierailija
25/61 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos naiset! Tarviiko kaikkea aina analysoida loppuun asti. Joskus pikaiset hoituisi niin, että molemmat olisi tyytyväisiä eikä ukon tarvitsisi hoitaa paineentasausta muutoin. Vituttaa kun nykyään eli parin pikkulapsen kanssa pitäisi suunnilleen varata ulkomaanmatka että sais omalta vaimoltaan.

Vierailija
26/61 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2012 klo 12:27"]

ja nautiskella. Aeghhh, rynkyti, rynkyti, rynkyti, rynkyti. Luuli, että naisen pitää saada neljä, viis orkkua rakastelun aikana ja oli ylpeä kun pystyi pidättelemään.
Seksiin jaksoin lopussa alkaa enää harvoin kun se kesti ja kesti ja kesti ja kesti ja paikat oli jo tohjona kun mäntä vain liukui eestaaseestaaeestaas, tunnin toista.
Ikävystyttävää.

Nyt on mies, kenen kanssa joskus pikaseksiä, joskus pidempää. Mutta ei ikinä tunnin jyystöä.

[/quote]

ihana :)

Vierailija
27/61 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma :) Et siis oo ainoa.

Vierailija
28/61 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksiä on kaikki muukin toisen huomioiminen, kehuskelut, pikaiset kosketukset ja tuhmat puheet päivän aikana jne. Ne tuntuvat mukavalle ja ovat hyvää esileikkiä. Sen varsinaisen esileikin ja itse yhdynnän ei silloin tarvii kestää tuntikausia. Pari minuuttia riittää.

Vierailija
29/61 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut eivät lämpene tai saa nopeasti, vaikka sinä sellainen oletkin. Olisiko muita asioita tästä aiheesta tai maailmasta yleensä, joita et "tajua"?

Vierailija
30/61 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin rajua rynkytystä pikaisesti. Kieltäydyn usein seksistä ihan ajankäytöllisisitä syistä. Mies on iltavirkku ja haluaisi jotain tuntien helliä sessioita kun minä olen jo väsymyksestä puolikuollut.

Pikapano ei koskaan ole hänelle vaihtoehto. Pidättelee laukeamista vaikka olen tästä sanonut.

Vierailija
31/61 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kaivannut minäkään tuntien hiplaamista.

Vierailija
32/61 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kelpais ihan mikä pano vaan,kun joskus edes sais!

Vierailija
33/61 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin rajua rynkytystä pikaisesti. Kieltäydyn usein seksistä ihan ajankäytöllisisitä syistä. Mies on iltavirkku ja haluaisi jotain tuntien helliä sessioita kun minä olen jo väsymyksestä puolikuollut.

Pikapano ei koskaan ole hänelle vaihtoehto. Pidättelee laukeamista vaikka olen tästä sanonut.

Rajusta rynkytyksestä en niinkään piittaa, vaan suuseksistä ja nopeahkosta yhdynnästä. Tämä on oikeastaan ainoa keino, jolla saan orkun. Sitten haluaisin ruveta nukkumaan. Jos paneminen jatkuu pitkään, ärsyynnyn. Arkena minun on noustava kuudelta, enkä halua viikonloppunakaan kauheasti muuttaa unirytmiä. Unihäiriöitä seuraa aika helposti. Tämä aiheuttaa meillä kränää.

Vierailija
34/61 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kelpais ihan mikä pano vaan,kun joskus edes sais!

Mutta etenkin aamuisin pikapano on ihana! Jostain syystä saan aamulla aina tosi helposti, joten on ihana aloittaa ihan tavallinen arkipäivä pikaisella pansekelulla :)

Vierailija
35/61 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättelee laukeamista vaikka olen tästä sanonut.

On muuten todella ärsyttävää. Se, että ukot eivät usko vaikka kuinka koettaa sanoa.

Ex-ukolle sanoin monta kertaa, että en piittaa puolen tunnin panosta. Jos vähän panostaa siihen esileikkiin, niin ei tarvii pidätellä. Enkä tarvitse kummoisia esileikkejäkään, mutta ei.

Miten se ei vaan jumalauta pysynyt päässä, että en halua hänen pidättelevän. Monesti vielä kehui itseään kun jaksaa niin pitkään. Ei voi kauhalla pyytää kun on lusikalla jaettu...

Vierailija
36/61 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ei vaan jumalauta pysynyt päässä, että en halua hänen pidättelevän. Monesti vielä kehui itseään kun jaksaa niin pitkään. Ei voi kauhalla pyytää kun on lusikalla jaettu...

Mies vielä valittelee, ettei pysty enää neljän (!) tunnin panoihin kuten nuorempana joidenkin exien kanssa (sympatiani heille). Suuri ylpeydenaihe sille on, että jaksaa ja jaksaa, vaikka olen sille tuhat kertaa sanonut suostuvani seksiin useammin, jos pano olisi nopeammin ohi.

Vierailija
37/61 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä valittelee, ettei pysty enää neljän (!) tunnin panoihin kuten nuorempana joidenkin exien kanssa (sympatiani heille). Suuri ylpeydenaihe sille on, että jaksaa ja jaksaa, vaikka olen sille tuhat kertaa sanonut suostuvani seksiin useammin, jos pano olisi nopeammin ohi.

Pitää joka kerta todistella, ettei tässä mitään minuuttimiehiä olla.

Vierailija
38/61 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siitä kuitenkaan saa mitään muuta, kuin paikat kipeäksi.

Mulla oli miesystävä, joka ei viiden vuoden seurustelun aikana lauennut kertaakaan. Ja alkoi ne tuntien jauhamiset ärsyttää niin, että lopetin seksin kokonaan.

Moni mies on kestänyt turhan kauan, ja tuleehan se olo, että on löysä ja epäkiihottava.

Kaikkein kiihottavin oli mies, joka tuli parissa minuutissa, se oli ihanaa suorastaan.

Eikö sitä seksin optimaalista kestoa ole joskus tutkittukin, paljonkos se nyt olikaan?

Vierailija
39/61 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki naiset haluavat piiiiiitkän esileikin ja klitoriksen hierontaa kunnes paikat ovat tunnottomat.

Inhoan ylipitkiä esileikkejä. Inhoan kovakouraista sormeilua! Inhoan ylipitkiä panosessioita, joissa käydään läpi kaikki asennot! :)

Tykkään miehisistä otteista ja suoraviivaisesta toiminnasta.

Vierailija
40/61 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautiskella. Aeghhh, rynkyti, rynkyti, rynkyti, rynkyti. Luuli, että naisen pitää saada neljä, viis orkkua rakastelun aikana ja oli ylpeä kun pystyi pidättelemään.

Seksiin jaksoin lopussa alkaa enää harvoin kun se kesti ja kesti ja kesti ja kesti ja paikat oli jo tohjona kun mäntä vain liukui eestaaseestaaeestaas, tunnin toista.

Ikävystyttävää.

Nyt on mies, kenen kanssa joskus pikaseksiä, joskus pidempää. Mutta ei ikinä tunnin jyystöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan