Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet parantunut haluttomuudesta?

Vierailija
09.12.2012 |

Olen 34v nainen ja olen jo vuosia (ennen lapsiakin, joita 2kpl) kärsinyt seksuaalisesta haluttomuudesta. Mikään seksiin liittyvä ei oikeastaan edes kiinnosta minua. En edes kaipaa seksiä.

Miehen mieliksi meillä on seksiä 1-3 kertaa kuukaudessa, silloinkin lähinnä siksi, että mies alkaa tulla niin kärttyisäksi, että on helpompi hoitaa homma pois päiväjärjestyksestä, jotta mies on taas hetken tyytyväinen. Seksi on ihan ok, tavallaan nautin siitä sillä hetkellä, mutta en ole ihan varma saanko orgasmia tai olenko edes koskaan saanut sitä.

Tiedostan, että seksiä kuuluisi haluta ja olisimme onnellisempia, jos haluaisin seksiä.

Onko muita seksuaalisesti haluttomia naisia, jotka ovat päässeet haluttomuudestaan eroon? Miten se on tapahtunut? Mieluiten kuulisin kokemuksia halujen löytymisestä saman kumppanin kanssa, koska haluaisin haluta seksiä oman mieheni kanssa :) Ja nyt en siis tunne seksuaalista vetoa muihinkaan miehiin (tai naisiin).

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että tutustut kroppaasi itsetyydyksen keinoin.

Tai kenties olet aseksuaali.

Vierailija
2/2 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"parantaa haluttomudesta". Ts. kun en halunnut joka päivä koko ajan, kärsin "haluttomuudesta". Tästä sain sitten kuulla, uusia "parannuskonsteja" piti kokeilla jos jonkinmoisia (lue: erilaista seksiä, leluja, kimppoja jne...) niin että seksiä tuli korvista ulos. No sehän auttoi asiaa juu.

Eipä ollutkaan siitä kyse että olisin kärsinyt haluttomuudesta, vaikka sellaisen diagnoosin exä minulle antoi (ja yhteiskunta komppaa, tokihan on vain tervettä haluta koko ajan...) vaan siitä että en kärsinyt yliseksuaalisuudesta. Kilttinä tyttönä yritin sitten kovasti parantua jostain mitä minulla ei edes ollut. Tosin parannuskeinot sitten tappoivat seksuaalisuuteni kokonaan.

Ei kai teillä ole menty tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla