Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko vähän pikkumainen, uudesta miesystävästä kysymys.

Vierailija
08.12.2012 |

Olen vähän ihastunut yhteen (ei suomalaiseen) mieheen, mutta minulla on muutamia asioita, jotka miehessä ärsyttää, hän mm.

- käytti kerran kesällä caprimittaisia housuja, SUKKIA JA KENKIÄ niiden kanssa, ei siis sandaaleita

- syö väärinpäin (siis haarukka oikeassa kädessä)

- joi pillillä, jopa kuumia kahvidrinkkejä

Hehee, kuulostaa varmaan tosi pikkumaiselta, mutta pienet asiat kiinnittävät huomioni.

Mitäs mieltä muut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa vaiheessa ärsyttää noin moni juttu, kannattaa unohtaa koko mies.

Vierailija
2/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua mitä ongelmia. Olet todella pikkumainen! Itsekkin syön oikealla kädellä koska vasenkätinen äitini opetti minulle tavan lapsena. So what!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy olla hemmetin hyvät tulot, että tollaista komboa jaksaisi katsella. vAi onko sulla niin heikko itsetunto, että mikä tahansa käy?

Vierailija
4/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin pikkumainen, mutta mulle mm. ruokailutavat on tosi tärkeitä ja itselleni vasurina on itsestäänselvää, että syön kuten kuuluukin. Miehellä on kyllä Suomen kansalaisuus, on muuttanut Skoteista yli 6v. sitten tänne, mutta ei alkujaan siis suomalainen. Ihana mies muuuten :)

ap

Vierailija
5/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehessä parasta skottilaisuus? Minustakin kuulostaa, että jos aluksi jo pikkuasiat ärsyttää, niin kuinka ihastunut mahdat olla?

Vierailija
6/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle mm. ruokailutavat on tosi tärkeitä ja itselleni vasurina on itsestäänselvää, että syön kuten kuuluukin

Pidät lusikkaa oikeassa kädessä.

Kun syöt pelkällä haarukalla, esim. salaattia, pidät haarukkaa oikeassa kädessä.

Hienoa.

eiku taidat olla epälooginen. haarukalla ja veitsellä syödessäsi pidät haarukkaa oikeasa, mutta lusikkaa käytät vasemmalla

ja luulet olevasi hyväkäytöksinen

Vierailija
7/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tunnettu pari vuotta, alussa en "löytänyt" mitään vikaa, nyt olen alkanut etsimään niitä, kun on alettu tapailemaan ;) ap

Vierailija
8/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun avaat silmäsi ja mietit, voit varmaan löytää itsestäsi ihan samanlaisia ärsyttäviä piirteitä. Esim. puet eripari alkkarit ja rintaliivit, meikkaat hämähäkkiripset, käytät liian voimakasta hajuvettä, et käytä koskaan sanaa please, vaan sanot suomalaisittain "give me the milk" ym. ym. Ei just ehkä nämä mutta ihan vastaavia varmasti löytyy Mieti ovatko ne tasapainossa miesystäväsi piirteiden kanssa ja ovatko ärsyttävät piirteet ratkaisevampia kuin ne varmaankin monet hyvät piirteet.

Vierailija
9/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttäviä piirteitä, ainakin tuo alkkari/rintsikka-juttu ja saatan olla vähän ylipynttäytynyt joissain tilanteissa. Tuo please on kyllä hyvä esimerkki, mutta me puhutaan pääosin suomea :) Kiitos! ap