Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ötököitä keittiössä!! :X

Vierailija
08.12.2012 |

Yyyh, keittiön tasolle oli jäänyt x päiväksi mustia astioita, ja nyt huomasin että ne KUHISEVAT pieniä (1-2mm pituisia) vaaleita matoja tai toukkia. Mitä noi on ja leviääkö ne??? Pelkään että huomasin ne vain sattumalta, koska ovat niin pieniä että erottuvat vain tummaa alustaa vasten. Ihan teemukit + asetit oli siis kyseessä, ei mitkään todella törkyiset ruoka-astiat...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tarkemmin ja jalat niillä on. Kuin pieniä valkeita koppakuoriaisia.

Vierailija
2/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on ihan läpikuultavan vaaleita ja todella pieniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en jäisi niitä pällistelemään, menisivät luultavasti astioineen päivineen roskiin :D

Vierailija
4/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en jäisi niitä pällistelemään, menisivät luultavasti astioineen päivineen roskiin :D

Ja elävät vain niissä eivätkä kuole pesussa? Vai miksi muuten astiat pitäisi roskiin heittää tai siitä edes olisi mitään apua... voi elämä.

Vierailija
5/9 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ilmennyt samanlainen ötökkäongelma. En tunnista vaan lajia minkään kuvien perusteella? Iskenkö Raidia vai soitanko jostain firmasta apua? Näyttäisi rajoittuvan keittiöön, mutta niitä alkaa olla _joka paikassa_ !!!

Vierailija
7/9 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin oli varmaakin juuri noita samoja tai niitä oli aina välillä muutama ja sitten taas hävisivät anoppi tiesi että tulevat kukkamullasta

jos kukkamulta on liian kuivaa / märää

ja mulla vaihtokin voi auttaa... mä olen alkanut kastelemaan kukkia säännöllisimmin niin ötökät hävisivät

Vierailija
8/9 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä eläimiä? on monesti täysjyväjauhoissa tai esim koiranruoassa.

Vierailija
9/9 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on semmonen kuvaamasi pikku ötökkä. Jauhiainenkin käy kuvauksen mukaan... muista oliko peräti sama tyyppi. On myös jauhopunkkeja olemassa, jotka voi olla semmosia, kuten kuvailit. olen 99% varma, että tässä joukossa on se syyllinen. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän