More To Love pilalla
Aiemmin tykkäsin lukea tyttöjen tarinoita, mutta nyt on blogi yhtä mainosta ja puffia. Harmittaa ja ärsyttää.
Onhan se tietysti tavallaan hienoa mimmeille, että ne voi saada kai elantoaankin sillä, mutta kaikki aitous on kyllä kadonnut aikaa sitten.
Onko teillä samoja fiiliksiä jostain blogista?
Kommentit (18)
yhtä mainosta, tempurit ja meikit ja sokoksen vaatteet. ei enää ajatustakaan itsetunnosta tms. jopa nepalin matka oli valjastettu ulkoiluvaatefirman mainokseksi.
yöks.
Käyn aina silloin tällöin sivustoa selailemassa, mutta aktiivisen lukemisen lopetin jo pari vuotta sitten. Kuten täälläkin mainittu, blogi on pelkkä tuote ja kaikki postaukset ovat mainostusta. Elämästä ei kerrota mitään, johon ei liittyisi joku sponssidiili.
Sinänsä kumma että ovat noin suosittuja, eipä ole kaduilla tullut yhtään MTL-kassia vastaan enkä vaatemallistostakaan ole kuullut mitään hehkutusta.
Plus olen todella kateellinen Pepin työpaikasta, jonne blogillaan pääsi (ja jonne moni niin turhaan yrittää). Pitänee itsekin lihoa ja perustaa blogi...
Mikä se Tiina on joka kirjoittaa noita postauksia sillon tällön? Missään reunassa ei lue mistään Tiinasta esittelyä?
MTL:n palkkaama tyttö joka testailee meikkituotteita kun kerran Pepillä ja Mimmillä ei siihen ole aikaa. Typerää tuokin, bloggarit kuitenkin saavat aina samat meikkituotteet ja kyseisten tavaroiden arvioinnit voi lukea muualtakin.
Juu, More to Love on jotenkin jopa kaupallisin kaikista suosituista muotiblogeista. Surullinen esimerkki siitä, miten kaupallisuus on korvannut sisällön.
Käyn aina silloin tällöin sivustoa selailemassa, mutta aktiivisen lukemisen lopetin jo pari vuotta sitten. Kuten täälläkin mainittu, blogi on pelkkä tuote ja kaikki postaukset ovat mainostusta. Elämästä ei kerrota mitään, johon ei liittyisi joku sponssidiili.
Sinänsä kumma että ovat noin suosittuja, eipä ole kaduilla tullut yhtään MTL-kassia vastaan enkä vaatemallistostakaan ole kuullut mitään hehkutusta.
Plus olen todella kateellinen Pepin työpaikasta, jonne blogillaan pääsi (ja jonne moni niin turhaan yrittää). Pitänee itsekin lihoa ja perustaa blogi...
Missä se Peppi on nykyään töissä? Kiitos, jos joku kertoo. :) En jaksaisi googlettaa, eikä myöskään ole tullut blogia muutamaan vuoteen avattua....
työharjoittelijana MTL:ssa, vai oliko se assistenttina? Blogissa oli muistaakseni alkusyksystä postaus jossa tämä Tiina esiteltiin kuvan kera.
ei paljoa peppi kirjottele. onkohan noi riitaantuneet?
Ainiin, tämäkin blogi on olemassa. Vuosi sitten lopetin lukemisen, kun meni niin huonoksi. Vielä siis jaksavat sinnitellä.
Aika jännä. Toivottavasti eivät ole riitaantuneet, voisi olla hankalaa bisneksien kannalta, mutta ehkä ovat tehneet työnjakoa niin, että Mimmi bloggaa. Pepillä kun on työ levy-yhtiössäkin ja se varmaan vienee aikaa, Mimmin pääasiallinen työ taitaa olla MTL?
Täytyy nostaa hattua tytöille että ovat onnistuneet kaupallistamaan bloginsa noin hyvin, harmi vaan että kovin pitkälle se ei voi enää kantaa. Mimmi ja Peppi tunnetaan MTL-Mimminä ja MTL-Peppinä, mutta kuinka pitkään, jos blogissa ei ole juuri mitään sisältöä? Jos siis varsinainen 'More to love' on enää varjo entisestään ja pelkkiä mainoksia täynnä, ei kukaan enää ymmärrä miksi heistä tuli suosittuja alunperin.
Alku oli palopuhetta kookkaampien tyttöjen/naisten puolesta ja oikeudesta pukeutua kivasti.
Nyt mainosmiehet ovat hiffanneet, että kyllä läskitkin meikkaa ja ostaa sitä sun tätä ja MTL on muuttunut mainospalstaksi.
Tottakai kaikki ottaa rahat, jos niitä tarjolla on puffailulla, mutta liika on liikaa. Nyt MTL-tyypit itse aliarvioi läskien aivokapasiteetin tyrkyttämällä vain "yhteistyökuvioita".
Käsittääkseni levy-yhtiöllä tekee pr-hommia (tai muuta vastaavaa). Suhteillahan sinne muutenkin aina pääsee, mutta kateellinen olen siksi, että "ajautui" kyseiseen työhön, johon monet pyrkivät vuosikausia alan koulutuksellakin.
Ja juu, se Tiina taisi olla työharjoittelija.
tietysti ainoa blogi ole, jolle on näin kasvaessaan käynyt, mutta yksi pahimpia. Tuo Nepal oli munkin mielestä korniuden huippu: tässä sitä hyväntekeväisyysmatkalla vähän esitellään uusia rinkkoja ja takkeja.
En oo jaksanu tätä blogia enää pitkään aikaan seurata. Ja monen muunkin suositun blogin kohdalla kiinnostus lopahtanut täysin. Osittain syy on kaupallistuminen, mutta pienemmän lukijakunnan omaavissa blogeista saa usein enemmän irti itse bloggaajasta. Henkilökohtaisempia.
no senhän osoittaa jo sekin että ei sinne kovin paljon kommentteja tule enää, ainoastaan arvontoihin. saattaa olla postauksia joissa ei ole yhtään kommenttia.
ymmärrän että blogit muuttuu mutta mua ihan oikeesti harmittaa että mtl on tuollainen mainosblogi nykyään. luin sitä ihan alusta asti ja silloin oli jotenkin kiva ja raikas meininki. tytöt on hienosti kyllä osannut käyttää suosiotaan hyväkseen, mutta nyt vain alkaa tuntua että ovat oikeasti ottaneet irti ihan kaiken mikä lähtee.
että se yksi ei-mainospostaus on blogiin pika pikaa kyhätty vain siksi, että sillä oikeutetaan taas seuraavat 10 mainospostausta, pitäisi huomata että jotain on vialla.
Mikä se Tiina on joka kirjoittaa noita postauksia sillon tällön? Missään reunassa ei lue mistään Tiinasta esittelyä?
Harjottelija joka tekee meikkipostaukset
Tavallaan hienoa, että saivat blogin kautta luotua itselleen tuollaisen firman ja kaikkia noita juttuja, mutta olisi kiva että blogi olisi säilynyt entisellään, ja yhteistyökuvioille olisi tehty vaikka toinen blogi tms.
Mua ärsyttää kun ne väittää aina, että se blogi ei todellakaan ole niiden päätyö eikä niille siitä makseta, mutta totuushan on että ilman sitä blogia niillä ei olisi mitään yhteistyökuvioita. Tuskinpa toinen heistä olisi saanut työpaikkaansakaan ilman blogikuvioita...