Justjust: Naomi Eerika Aleksia Cabuli-Turunen
Kommentit (21)
mama africa tell me what youre doing..tititititidii
Yleensä se äidin sukunimi laitetaan ensimmäiseksi niissä maissa, joissa voi käyttää yhdistelmää.
Mun mielestä toi Tarjan lapsen nimi sopii hyvin kansainväliselle lapselle. Mitä vikaa? Ei sille voi antaa jotain Aino, Helmi tms. nimeä jota se sais alituiseen selitellä siellä etelä-Ameriikoissa.
Itse olisin laittanut kirjoitusasuksi Naomi Erica Alexia.
Yleensä se äidin sukunimi laitetaan ensimmäiseksi niissä maissa, joissa voi käyttää yhdistelmää.
Espanjankielisissä maissa käytäntönä on, että lapsi saa isänsä kahdesta sukunimestä ensimmäisen ja äitinsä kahdesta sukunimestä ensimmäisen, ja näistä isältä peritty sukunimi on lapsen kahdesta sukunimestä ensimmäinen.
Siis jos isä on Cabuli Gonzalez ja äiti Turunen (Miettinen) niin lapsesta tulee Cabuli Turunen.
kukaan koskaan kayta eika kysele, paitsi virallisissa papereissa. Eli ei silla ole valia onko yksi nimi kansainvalinen ja toinen nimi suomalainen. Tarkeinta on etta kutsumanimi ja sukunimi eivat kuulosta yhdessa ihan kauheilta.
Espanjankielisissä maissa käytäntönä on, että lapsi saa isänsä kahdesta sukunimestä ensimmäisen ja äitinsä kahdesta sukunimestä ensimmäisen, ja näistä isältä peritty sukunimi on lapsen kahdesta sukunimestä ensimmäinen.
Siis jos isä on Cabuli Gonzalez ja äiti Turunen (Miettinen) niin lapsesta tulee Cabuli Turunen.
Mun isä on espanjankielisestä maasta eikä edes ehdottanut äiteelle et meille annettais kaksiosainen sukunimi. Tunsi äidin varmaan jo niin hyvin et tiesi ettei hän suostu.
Naomi Erika Cabuli-Turunen olis ollut hyvä
Eerika kahdella e:llä ei koskaan hyvä! Ja kolmas nimi oli kamala..
miksi ihmeessä vitivalkoinen karjalasta kotoisin oleva nainen antaa viattoman lapsensa nimeksi Naomin.?
Yksi rumimpia neekeri nimiä.
se nimi on Noomi. Onhan se raamatullinen nimi, mutta ei suomalainen.
miksi ihmeessä vitivalkoinen karjalasta kotoisin oleva nainen antaa viattoman lapsensa nimeksi Naomin.?
Yksi rumimpia neekeri nimiä.[/Mikä ihmeen neekerinimi? Onko tän maailman nimet jaoteltu jotenki et noi on valkoisille, noi mustille. Oletko ikinä kuullut esim. VALKOIHOISESTA näyttelijästä nimeltä Naomi Watts? (muistaakseni Australiasta). Siis jos suomalaiset nyt tuntee jonkun Naomi Campbellin ni sit kaikki Naomit on "neekereitä". Just.
N
Ai siksikö kun yhden maailman kauneimman ja tunnetuimman tumman naisen nimi on Naomi? :D
Miksi mä en näe Naomi Eerika Alexiassa mitään outoa? Ihana nimi ja ihana lapsi. Tarja tulee olemaan hyvä äiti. Oli ihana joulukuussa nähdä Tarja ja Namu keikan jälkeen.
Oisko siks koska myös isä saa nimen päättämiseen vaikuttaa ja isä on Argentiinasta missä tuo on ihan normaali nimi. En mä Argentiinassa kasvattaisi lasta jolla ois suomalainen nimi jota kaikki ihmettelis. Ne ei siellä osaa sanoa edes Tarjaa oikein niin en ihmettele että halusi espanjalaisen suuhun sopivan nimen.
Kiva kun voivat tuolla ulkomailla antaa molempien vanhempien sukunimet lapselle.