nolottaa
nolottaa ja hävettää annoin toisen miehen imeä kulliani viime perjantaina pikkujouluissa, en uskalla vaimolle kertoa
Kommentit (15)
älä kerrokaan ja yritä unohtaa koko äcccidentti.
Tuntuiko hyvältä? varmaan aika kiihottavaa
ja ne teki sen kesällä parvekkeella, johon oli full näkymä kadulta ja vastakkaisista ikkunoista!!!! Ja sekin ihan heterosuhteessa noin muuten, imuttaja taisi olla gäy.
Joten kyllähän sitä sattuu ja tapahtuu... älä ota tosta mitään syvällisempää morkkista.
juu kaveri on gay, pakkohan tästä jatkaa ja yrittää unohtaa hölmöilynsä
Vaimolle ei kannata asiaa mainostaa. Akat vaan mustasukkaisia ja alkavat nalkuttamaan pienestä ja viattomasta hasukanpidosta. Ja nyt ainakin tiedät, mille tuntuu ja sen, onko sinun juttusi.
varmaankin ihan hyväkokemus,mäkin joskus imutellut miestä ja ihan hyvää teki, eikä se kyllä miehestä homoa tee jos joskus hulluttelee herkulla
se oli yks tuttu homofrendi ja tiesin että se aika ihastunut muhun. Sit kerran kännissä imuteltiin ja runkkailtiin. Nolotti eniten se että kiihotuin aika paljon.
ymmärrä, kuinka oikeasti hetero mies voisi ottaa miehen kullin suuhun edes kännissä. Vertaan asiaa siten, että kun itse oon homo, niin mua etoo naisen sukupuolielin. Se on erittäin epäkiihottava, ruma ja vastenmielinen. Joten eiköhän oikeaa heteromiestä ällötä myös toisen miehen kulli samalla periaatteella?
ymmärrä, kuinka oikeasti hetero mies voisi ottaa miehen kullin suuhun edes kännissä. Vertaan asiaa siten, että kun itse oon homo, niin mua etoo naisen sukupuolielin. Se on erittäin epäkiihottava, ruma ja vastenmielinen. Joten eiköhän oikeaa heteromiestä ällötä myös toisen miehen kulli samalla periaatteella?
voin kyllä imee sunkin kullia jos haluut? T Ehkä heteromies
minusta lähinnä rikkaus jos pystyy antaa miehen imuttaa ja miltei heti työtyä naiseensa
jo mun nuoruudessa pojat imi toisiaan , samoin minä , nautinnollista vain oli, t. 3lapsen pappa
ihan oikeesti sanottu, rikkautta on, kun pystyy ottaa kaiken irti seksistä
tosihan un se et mies imee munaa tyylillä et se tuntuu, naiset vaan lioo ja näykkii
ei todellakaan, normaali meno, miesten illossa
ihan normi juttu kun vähän kännissä ukkoporukalla