Huh! Että mä olen poikki eilisestä. Piti mennä sinne Linnan juhliin...
Olen se, jonka piti olla Cheekin avec.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1711138/seurusteleek…
Hän nuori poika taitaa vain olla niin ihastunut minuun, että ujostelee ja lähti karkuun.
Koko illan juoksin hänen ja Maybach-merkkisen auton perässä pitkin Töölöä ja keskustaa. Huhhuh.
Olin panostanut iltaan ja lähdin etsimään Jarea kun hän ei ollut vastannut puheluihini, kun parin viikon aikana olin yrittänyt soitella. Varmaan puhelin kadonnut. Siellä minä Euran muinauspuvussani ja meikki ja hiukset viimeisen päälle laitettuani, komeampna puumana kuin koskaan aiemmin, juoksin koko illan. Juuri kun pääsin lähietäisyydelle Jare lähti joko juosten tai sen hienon Maybach-auton kyydissä pois. Sen hetken, kun hän oli Linnassa sisällä, sain levähtää ja istuskelin siinä portailla. Yritin kyllä pariin otteeseen sisällekin Linnaan, mutta eivät päästäneet, vaikka selitin olevani Cheekin avec.
Mutta nyt kyllä taidan tilata pizzan. Olen niin väsynyt eilisestä, että olen ansainnut sen.
Kommentit (3)
Saanen kysyä millainen tää sun viimeisen päälle laitettu kampaus ja meikki oli
mikä avec?
Toi vai joka kyselee linkkiketjussa mistä löytää iltapuku?
Susta taisi olla mainintakin Ilta-Sanomissa. Toimittajalla ilmeisesti näössä vikaa, kun kuvaillut ulkonäköä erilaiseksi, mutta sä se varmasi olit.