Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni ja ystävälläni on suhde :-(

Vierailija
07.12.2012 |

En vaan pysty todistamaan sitä.

Ystäväni avautui täällä aaveella jokin aika sitten. Avautuminen oli tietenkin anonyymi mutta tunnistin hänet liian monesta liian tarkasti kerrotusta yksityiskohdasta. Valitettavasti tunnistin myös hänen salasuhteensa miehekseni kun ystäväni kertoi tästä salasuhteen toisesta osapuolestakin liian tarkasti.

Meillä on kolme lasta joista pienimmät ovat vielä alle kouluikäisiä. Ihan varmasti on ollut väljähtänyttä mutta enemmän sen takia että mies ei ole ollut kiinnostunut seksistä jne kuin sen takia että minä en olisi ollut kiinnostunut.

Olen aika rikki ja yököttää. Olen koittanut olla salapoliisi viikon verran mutta mieheni on nähtävästi liian fiksu kun en löydä mitään todisteita suhteesta. Ilman aaveeviestiä jossa ystäväni paljasti itsensä ja mieheni minulla ei olisi mitään syytä epäillä mitään joten tuntuu vaikealta ottaa asia suoraan puheeksikaan. Välillä jo mietin että olen kuvitellut kaiken. Sitten kaivan ystäväni aavee avautumisen esille ja tajuan että niin monta todella selkeää ja yksityiskohtaista yhteensattumaa ei voi vaan vahingossa olla. Kaikki täsmää. :-(

Tiedän että juuri tälläkin hetkellä kun olen kotona nuorempien lasten kanssa mieheni on rumasti sanottuna panemassa ystävääni. Älkää kysykö mistä tiedän. Tiedän vaan kummankin "ohjelman" tänään ja tiedän että se ei ole kummankaan puolelta totta. :-( :-( :-( HYI HELVETTI, oksettaa. :-( :-( :-(

Mitä ihmettä minä teen? Miten saan mieheni kiinni? En edes tiedä miksi haluan hänen jäävän konkreettisesti kiinni koska mitä se muuttaa? Suhde kun suhde. Olen aivan rikki.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan yleistä, että perheellisellä miehellä on oman vaimon lisäksi hyvin lihava tyttöystävä, laiha tyttöystävä, kaunis tyttöystävä ja noiden lisäksi vielä yksi tai kaksi homoseksuaalia ja muutama muu nainen.

Kouluja käymättömät laittaa erohakemuksen postiin, kun puoliso vähän käy nussimassa. Jos se on vaan nussimista niin mitä väliä.

Vierailija
22/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ystäväni avautui täällä aaveella jokin aika sitten. Avautuminen oli tietenkin anonyymi mutta tunnistin hänet liian monesta liian tarkasti kerrotusta yksityiskohdasta. Valitettavasti tunnistin myös hänen salasuhteensa miehekseni kun ystäväni kertoi tästä salasuhteen toisesta osapuolestakin liian tarkasti. -

Joten unohda koko provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä avautui täällä? Oliko hän iloinen suhteesta vai häpeisssään ja mitä hän sinusta kirjoitti?

Vierailija
24/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää että luet palstaa...

En vaan pysty todistamaan sitä. Ystäväni avautui täällä aaveella jokin aika sitten. Avautuminen oli tietenkin anonyymi mutta tunnistin hänet liian monesta liian tarkasti kerrotusta yksityiskohdasta. Valitettavasti tunnistin myös hänen salasuhteensa miehekseni kun ystäväni kertoi tästä salasuhteen toisesta osapuolestakin liian tarkasti. Meillä on kolme lasta joista pienimmät ovat vielä alle kouluikäisiä. Ihan varmasti on ollut väljähtänyttä mutta enemmän sen takia että mies ei ole ollut kiinnostunut seksistä jne kuin sen takia että minä en olisi ollut kiinnostunut. Olen aika rikki ja yököttää. Olen koittanut olla salapoliisi viikon verran mutta mieheni on nähtävästi liian fiksu kun en löydä mitään todisteita suhteesta. Ilman aaveeviestiä jossa ystäväni paljasti itsensä ja mieheni minulla ei olisi mitään syytä epäillä mitään joten tuntuu vaikealta ottaa asia suoraan puheeksikaan. Välillä jo mietin että olen kuvitellut kaiken. Sitten kaivan ystäväni aavee avautumisen esille ja tajuan että niin monta todella selkeää ja yksityiskohtaista yhteensattumaa ei voi vaan vahingossa olla. Kaikki täsmää. :-( Tiedän että juuri tälläkin hetkellä kun olen kotona nuorempien lasten kanssa mieheni on rumasti sanottuna panemassa ystävääni. Älkää kysykö mistä tiedän. Tiedän vaan kummankin "ohjelman" tänään ja tiedän että se ei ole kummankaan puolelta totta. :-( :-( :-( HYI HELVETTI, oksettaa. :-( :-( :-( Mitä ihmettä minä teen? Miten saan mieheni kiinni? En edes tiedä miksi haluan hänen jäävän konkreettisesti kiinni koska mitä se muuttaa? Suhde kun suhde. Olen aivan rikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi