Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni ja ystävälläni on suhde :-(

Vierailija
07.12.2012 |

En vaan pysty todistamaan sitä.

Ystäväni avautui täällä aaveella jokin aika sitten. Avautuminen oli tietenkin anonyymi mutta tunnistin hänet liian monesta liian tarkasti kerrotusta yksityiskohdasta. Valitettavasti tunnistin myös hänen salasuhteensa miehekseni kun ystäväni kertoi tästä salasuhteen toisesta osapuolestakin liian tarkasti.

Meillä on kolme lasta joista pienimmät ovat vielä alle kouluikäisiä. Ihan varmasti on ollut väljähtänyttä mutta enemmän sen takia että mies ei ole ollut kiinnostunut seksistä jne kuin sen takia että minä en olisi ollut kiinnostunut.

Olen aika rikki ja yököttää. Olen koittanut olla salapoliisi viikon verran mutta mieheni on nähtävästi liian fiksu kun en löydä mitään todisteita suhteesta. Ilman aaveeviestiä jossa ystäväni paljasti itsensä ja mieheni minulla ei olisi mitään syytä epäillä mitään joten tuntuu vaikealta ottaa asia suoraan puheeksikaan. Välillä jo mietin että olen kuvitellut kaiken. Sitten kaivan ystäväni aavee avautumisen esille ja tajuan että niin monta todella selkeää ja yksityiskohtaista yhteensattumaa ei voi vaan vahingossa olla. Kaikki täsmää. :-(

Tiedän että juuri tälläkin hetkellä kun olen kotona nuorempien lasten kanssa mieheni on rumasti sanottuna panemassa ystävääni. Älkää kysykö mistä tiedän. Tiedän vaan kummankin "ohjelman" tänään ja tiedän että se ei ole kummankaan puolelta totta. :-( :-( :-( HYI HELVETTI, oksettaa. :-( :-( :-(

Mitä ihmettä minä teen? Miten saan mieheni kiinni? En edes tiedä miksi haluan hänen jäävän konkreettisesti kiinni koska mitä se muuttaa? Suhde kun suhde. Olen aivan rikki.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölähdä paikalle.

Vierailija
2/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot lähteväsi lasten kanssa esim. viikonlopuksi mummolaan, mutta tuletkin takaisin suunniteltua aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäät niin paljon että sinua petetään, että olet varma että aloitus koski sinua. Voi taivas...

Vierailija
4/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäät niin paljon että sinua petetään, että olet varma että aloitus koski sinua. Voi taivas...

Tässä taas aaveemammaa parhaimmillaan. Jotainhan se pakosti koski. :D Miksei sitten ap:ta?

Vierailija
5/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulostat sen tekstin, etsit mieheltäsi salaa uutta asuntoa, jonne muutat lapsen kanssa. Läväytät sen tekstin siihen pöydälle ja kirjoitat siihen: Minä tiedän. Ja kirjoita myös lappu, jossa sovit hoitavasi tapaamiset yms. lastenedunvalvojan kautta ;)

Vierailija
6/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea järjestemään lastesi ja omia asioitasi, hanki asunto jne.

Miksi sinun pitäsi todistaa yhtään mitään, jos suhteessa tuntuu pahalta, ei kenenkään tarvitse löysässä hirressä roikkua.

Ihan oikeasti, mitä kuvittelet saavuttavasi, jos saat suhteen näytettyä toteen?! Kyllähän se mies sitten velvollisuudentunteesta saattaa jäädä, jos on hyvä jätkä, mutta mitä sellaisella miehellä sitten tekee?

Vierailija
7/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkitä se aloitus niin me kerrotaan, mitä teet.

Mutta sitä en voi tehdä koska silloin paljastaisin itseni. Ystäväni viesti oli nimittäin niin selkeä että myös yhteinen ystävämme tunnisti hänet. Tämä yhteinen ystävä ei tunnistanut kuitenkaan miestäni koska ei tunne häntä niin hyvin. Valitettavasti en ole siis vainoharhainen koska joku muukin tunnisti ystäväni.

Paikalle pöllähtäminen olisi upea idea ja varmasti toteuttamisen arvoinen! Sen verran haluan lapsiani kuitenkin suojata etten halua ottaa näitä alta kouluikäisiä mukaan autoon istumaan sillä aikaa kun etsin miestä paikasta x, y ja z panemassa ystävääni. Mahdollisia paikkoja on 2 tai 3. :-( Lapset ovat sen verran pieniä että en heitä myöskään voi jättää yksin kotiin.

ap

Vierailija
8/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ensin, moniko aloitus täällä on pelkkää hatusta vedettyä provoilua tai tylsistyneen kirjoittelijan tarinankerrontaa. Aika moni.

Mieti sitäkin, kuinka moni tositarinan kertoja kertoo yksityiskohtia muuttamatta niitä edes jonkin verran. Ei kovin moni.

Mieti sitten, mikä on todennäköisyys, että näistä jäljellejäävistä tarinoista löytyisi sellainen, joka liittyisi juuri sinun mieheesi. Häviävän pieni.

Oikeasti, hanki nyt jotain muita todisteita ennen kuin alat uskoa tuollaiseen.

Vierailija
9/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä perustaisi eroa tai jotain kämpänvaihtoa pelkästään omille vainoharhaisille epäilyille. Kyllähän sun on tuohon varmuus saatava ennen kuin teet mitään ratkaisuja, varsinkin kun teillä on lapsiakin ja ne ratkaisut vaikuttavat heihinkin. Alkuperäinen av-avautuminen voi natsata monen muunkin elämäntilanteeseen, varsinkaan jos sinulla ei ole muuta aihetta epäillä pettämistä olisi aivan hullua ryhtyä toimenpiteisiin yhden anonyymin kirjoituksen perusteella! Järki käteen.

Vierailija
10/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäsi todistaa yhtään mitään, jos suhteessa tuntuu pahalta, ei kenenkään tarvitse löysässä hirressä roikkua.

Ihan oikeasti, mitä kuvittelet saavuttavasi, jos saat suhteen näytettyä toteen?! Kyllähän se mies sitten velvollisuudentunteesta saattaa jäädä, jos on hyvä jätkä, mutta mitä sellaisella miehellä sitten tekee?

En saavuta mitään sillä että saan käräytettyä miehen. En tiedä mitä haluan. Vielä viikko sitten suhteessamme tuntui kaikki hyvältä. Siksi on vaikea ajatella lähtöä. Olen itse avioeroperheestä ja ajattelin aina että meidän lapsilla tulee aina olemaan ehkä koti. Oloni on niin pettynyt. Miksi???? Miksi miksi miksi???? Miksi minä ja me emme riittäneet miehelleni? Pitääkö minun oikeasti rikkoa lasteni perhe koska ystäväni ja mieheni eivät osaa ajatella muuta kuin alapäällään? Miksi?????

ap

Vierailija
11/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttua ja miksi ei pölähdä paikalle on niin seli-seli. Ehkä pohjimmiltaan tietää itsekin, että homma ei ole ihan niin varmalla pohjalla kuin täällä väittää. Täällä on 20 000 keskustelijaa päivättäin, kuinka suuri todennäköisyys, että löytää itseä koskevan?! Joo, munaa vaan ap suhteet sekä mieheesi että ystävääsi epäilemällä pettämistä. Sulla on joku ongelma. Suosittelen miettimään, mistä pelkosi johtuu. Ennen kaikkea etsi enemmän todisteita, pelkkä keskustelun tunnistaminen ja "mä vaan tiedän, että tää on niin meidän elämästä" -fiilis ei riitä

Vierailija
12/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet rohkean itsenäisen aikuisen naisen valinnan ja otat vastuun itsestäsi ja lapsistasi.

Ja puhut suoraan asiasta miehellesi.

Vierailija
13/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
14/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko ketjua on edes ollut, jos olikin, ap sen on suoltanut itse...

Vierailija
15/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tunnusta suhdetta kuin pakon edessä. Senpä takia ns. housut kintuissa käräyttäminen jää ainoaksi vaihtoehdoksi. Sanot miehellesi että lähdet lasten kanssa vaikka viikonlopuksi mummolaan tms. Jätät lapset mummolaan ja saavutkin yllättäen kotiin. Tai menet

niihin paikkoihin missä uskot miehesi ystäväsi kanssa liikkuvan.

Ja minkälainen ystävä paneskelee ystävänsä miehen kanssa. Ihmettelen vain syvästi. Todella moraalintonta toimintaa mieheltäsi ja ystävältäsi.

Toki voit pitää suusi kiinni ja teeskennellä ettet tiedä yhtään mitään ja säilyttää ehjän perheesi. Minusta ei olisi siihen.

Vierailija
16/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii vähän googlaustaitoja, mutta asenna miehen älypuhelimeen softa joka tallentaa kaiken mitä kirjoittaa tai minne soittaa ja lähettää logit puhelimeesi. En murehtisi laillisuudesta, avioliitossa joskus asioiden selvittäminen menee sen ohitse. Ja oikeasti jos miehesi laskee vain sen varaan että et osaa tai kehtaa selvittää tuolla tavalla, niin sittenpähän laski väärin.

Etäkäytettävä voice recorder on toki parempi ratkaisu vielä, mutta se menee jo salakuuntelun puolelle.

Voisit myös laittaa miehesi älypuhelimeen varkaudenestosoftan jolla sen sijainnin näkee aina netistä. Enempi harmaalla alueella, näkisit minne ajelee kun näitä tapaamisiansa järjestelee.

Vierailija
17/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

He janoavat jännitystä, heillä ei ole moraalia, miehesi on tylsistynyt, hän ei saa kaipaamaansa rakkautta/huomiota, hän tuntee olonsa laiminlyödyksi. Listaa voi jatkaa loputtomiin...

Miehesi ei vaan uskalla lähteä. Pettämällä hän siirtää vastuun sinulle.

Elämässä ei ole ennustettavuutta ja surullisia asioita vaan tapahtuu. Huonon suhteen päättäminen voi tuntua tilapäisesti pahalta, varsinkin jos siihen on muodostunut henkistä riippuvuutta. Huonossa suhteessa elävien vanhempien ero on kuitenkin vähemmän vahingollista lapselle kuin itsekkään vanhemman kanssa asuminen.

Vierailija
18/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai...Miksi?! He janoavat jännitystä, heillä ei ole moraalia, miehesi on tylsistynyt, hän ei saa kaipaamaansa rakkautta/huomiota, hän tuntee olonsa laiminlyödyksi. Listaa voi jatkaa loputtomiin...

aika tarkkaan ap:n ja kaltaistensa motivaatio siihen, miksi epäilee miestään ja ystäväänsä pettämisestä.

Vierailija
19/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi ap:n kootut selitykset siitä miksi ei linkitä juttua ja miksi ei pölähdä paikalle on niin seli-seli. Ehkä pohjimmiltaan tietää itsekin, että homma ei ole ihan niin varmalla pohjalla kuin täällä väittää. Täällä on 20 000 keskustelijaa päivättäin, kuinka suuri todennäköisyys, että löytää itseä koskevan?! Joo, munaa vaan ap suhteet sekä mieheesi että ystävääsi epäilemällä pettämistä. Sulla on joku ongelma. Suosittelen miettimään, mistä pelkosi johtuu. Ennen kaikkea etsi enemmän todisteita, pelkkä keskustelun tunnistaminen ja "mä vaan tiedän, että tää on niin meidän elämästä" -fiilis ei riitä

Huuhaata vain, ihan hyvä tarina mutta aika turha silti. Tavoite on saada kaikki pettämistarinoita kertovat tarinoitsijat pelkäämään kiinni jäämistä, oman alagenrensä provo sekin. Ei kovin kekseliäs lajissaan.

Vierailija
20/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan yleistä, että perheellisellä miehellä on oman vaimon lisäksi hyvin lihava tyttöystävä, laiha tyttöystävä, kaunis tyttöystävä ja noiden lisäksi vielä yksi tai kaksi homoseksuaalia ja muutama muu nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi