Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Teinkö väärin??
03.12.2005 |
Kävin viime yönä klo 05.00 sanomassa naapurille, että laittaa musiikkiaan hiljaisemmalle (kuului meille).
Ja aamulla vein lapun johon kirjoitin, että _Taloyhtiössämme vallitsee hiljaisuus klo 23.00-07.00 välisenä aikana. Tänä aikana on annettava muille asukkaille yörauha_ Ja terveisin hallituksen pj.
Olen hallituksen puheenjohtaja.
Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun hänelle kävin yöllä sanomassa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja ajattelin hoitaa ilman virkavaltaa