Kotikadun seuraajat; Jäätkö kaipaamaan sarjaa??
Kotikatu-sarjan viimeiset jaksot nähdään tänään ja huomenna. Tässä pieni gallup sarjan seuraajille. Mielellään myös pienet perustelut.
Kommentit (11)
En voi ymmärtää Ylen päätöstä lopetta Kotikatu ja jatkaa Uutta päivää, joka on yksi huonoimmista ohjelmista, ellei huonoin, mitä Suomen televisiossa on nähty. Alittaa jopa Big brotherin.
vuodet, mutta viimeisen vuoden aikana sarja muuttunut surkeaksi. Sarja olis vuosia mun lemppari, kunnes se pilattiin uusilla käsikirjoitajilla.
En ole katsonut sarjaa enää sen muutoksen jälkeen. Kotikatu oli loistava sarja ennen, nyt se on ihan paskaa.
Ollut lempisarjani kaikki nämä vuodet. Ihan käsittämätöntä, että Kotikatu päätettiin lopettaa ja Uusi Päivä sai jatkua.
tätä nykyistä roskaa en sen sijaan tippaakaan. Loistava sarja meni täydellisesti pilalle kun tekijöiksi värvättiin entisiä Salkkareiden tekijöitä. Muuttui kaksiosaiseksi ja juoni meni suorastaan naurettavaksi. Kun noita saippuasarjoja on jo ihan riittävästi niistä pitäville, niin olisi ollut kiva jos edes yksi sarja olisi pidetty ns. realistisena ja vakavasti otettavana.
Onneksi on sentään vielä Salkkarit ja Uusi Päivä.
Jotenkin sarja meni loppua kohden niin surkeaksi, ettei pahemmin surettanut lopetuspäätös. Siirryin jo jokin aika sitten katsomaan Uutta Päivää, josta pidän kovasti.
Sarja on ollut minulle melkein kuin elämä. Olen seurannut sitä lähse koko aikuiselämäni ajan, eli alusta alkaen. Kaikki jaksot olen nähnyt. Kotikatu jättää suuren aukon, sillä en taatusti ala hakea mitään korvaavaa uutta sarjaa tilalle, sellaista ei yksinkertaisesti ole. Kotikatu oli hieno sarja, koko välillä alamäen, (silloisen pääjehunsa takia), mutta korjaantui koko ajan loppuaan kohti jälleen. Sarjassa oli hienoa nähdä monta alkuperäistä näyttelijää alusta alkaen. Heitä on melkoisen monta, ainakin äkkiä lasken 9 on ollut mukana alusta alkaen.
Viimeisen osan puolikas näkyy tänään, huomenna loput ja varsinaisesti koko jakso vielä lauantaina. Kyllä taitaa tulla tunne myrsky kun viimeinen tunnari lähtee soimaan.
Ai niin, piti antaa pienet perustelut, taitaa mennä jo liian isoksi, juttua vielä riittäisi, mutta olkoon...
katsoin alussa, välillä oli pitkä tauko kunnes palasin Kotikadulle
Harmittaa tosi paljon kun loppuu
sitä vanhaa eli 2000-luvun alun sarjaa. en koskaan tosin seurannut himona...