Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuvaile miltä synnytyssupistukset tuntuu!

Vierailija
03.12.2005 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä musta tuntu. Ja kävinkin pytyllä.

Vierailija
2/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oikein tositositosi kovilta kuukautiskivuilta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vyötäröllä vanne, jota kiristetään vähitellen, pidetään kireellä ja sitten löysätään. Myös melko voimakasta jomotusta selässä.

Nämä siis minulla. Luulen, että minulla on korkea kipukynnys, kun kuuntelee muiden tarinoita. Olen synnyttänyt neljä kertaa lämpimän suihkun voimalla. Ekassa synnytyksessä sain epiduraalin.

Vierailija
4/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kuvittele että mahassasi iso vati ja sitten mahalaukku ja iho alkaa puristamaan sitä vatia, puristaen niin kovaa kuin siellä olisi teekuppi.

Vierailija
5/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntui siltä. supistus kun tuli niin koko keskivartalo oli tulessa ja tuntu kun joku vetäis rautavannetta vyötärölle. Mulla tuntui erityisesti selässä sellaisena poltteena ja koko ajan persuksen kohdalla paineena. Varsinkin lopussa tuntui että peffassa olisi jalkapallo :)

Vierailija
6/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " pallomaisesti" keskivartalossa.

Vasta veden menon jälkeen rupesi sattumaan kunnolla, ja silloin valtasikin mieleni epäusko - siis häh- voiko näin paljon oikeasti jokin sattua. Ja hämmästyin, että jokainen supistus oli kivuliaampi kuin edellinen. Sain epiduraalin loppua kohti, jonka jälkeen toistelin varmaan 5 kertaa, että on niin hyvä olla....

Ensisynnyttäjä, alle 6 h käynnistettynä epäkypsästä tilanteesta. Oli rajua.

En voi kuvailla paremmin, synnytyskipu oli kovinta kipua mitä olen koskaan kokenut, kuukautiskivut ovat ikäviä, mutta ei mitään tuohon verrattuna, vaikka pari luunmurtumaakin on koettu. Ja tokassa synnytyksessä ajattelin vaan että ei hitto, näinkö paljon se sattui viimeksikin. Nyt kolmas tulossa rv 35, ja ajttelen että V***u kun saisi sektion, olisi ohi 30 min:ssa. Kipu ei jalosta.

Luonnollisesta synnytyksestä ei ole kokemuksia, voihan olla että itestään lähtenyt on vähemmän kivulias.

Vierailija
7/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toistuu onneksi mulla pahimmillaankin vain 4 minuutin välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän