Maailman vaikein päätös - help me!
Menenkö ostamaan itselleni itsenäisyyspäiväherkkuja vai jätänkö herkuttelematta ja vietän päivää kuin se olisi mikä tahansa tavallinen päivä ja huomenna paino on pudonnut yhden kymmenyksen alapuolelle?
Kommentit (11)
Niin minä ajattelin tehdä.
ja luntakin satavan melkoisesti. Lenkkifiilis vähän lässähti.
Ap
Mutta masentaa viettää tätä päivää vaan neljänseinän sisälläkään, jotakin "erikoista" haluaisin tehdä, kun on kerrankin töistäkin vapaata. Kuten herkutella. Mutta huomenna paino olisi sitten taas noussut...
Mutta masentaa viettää tätä päivää vaan neljänseinän sisälläkään, jotakin "erikoista" haluaisin tehdä, kun on kerrankin töistäkin vapaata. Kuten herkutella. Mutta huomenna paino olisi sitten taas noussut...
Mitä mä sitten teen?
Ap
että kysymys olisi esim. siitä abortoiko sikiön, jolla on todettu vakava vamma... tai jotain vastaavaa
on sulla ISO ongelma, ap. On, on. Toivottavasti selviät tuosta.
eikös siihen tarvita 7000 kcal ylimääräistä, jolloin paino nousee yhden kilon? Et kai sä nyt niin hirveesti mässää? Eikö joskus voi relata, kuten esim. nyt kun on Itsenäisyyspäivä ja töistäkin vapaata? Miks sen painon pitää just huomenna olla laskenut sen kymmenyksen alapuolelle vai miten se meni? Ei kai se nyt päivästä kiinni ole? Kyllä joskus voi antaa periksi mieliteoilleen, ja sitten ehtii jatkaa sitä tiukkaa kuuria. Esim sinne töihin palattuaan taas huomenna, jos oikein käsitin.
että kysymys olisi esim. siitä abortoiko sikiön, jolla on todettu vakava vamma... tai jotain vastaavaa
on sulla ISO ongelma, ap. On, on. Toivottavasti selviät tuosta.
Ap
Osta yksi herkkujuttu, ja syö se illalla hyvän elokuvan parissa. Päivällä käväiset lenkillä ja teet lihaskuntoliikkeitä.
Osta yksi herkkujuttu, ja syö se illalla hyvän elokuvan parissa. Päivällä käväiset lenkillä ja teet lihaskuntoliikkeitä.
eikö ihminen saa edes yhtenä vapaapäivänään olla ihan lötkönlaiskasti vaan ja vaikka herkutella? Onko niitä lenkkejä ja lihaskuntoliikkeitä pakko suorittaa orjallisesti joka ikinen päivä? Kaikkiko täällä kirjoittavat tuon yhden ketjun "mä aloitan arkiaamuni näin" (tai jotain sinnepäin) innoittamina????
Niin minä ajattelin tehdä.