Aviomiehen leikit & naapurisopu kerrostalossa
Olen tässä miettinyt, että onko minun 35-vuotiaani tavallista äänekkäämpi leikkijä vai joku meidän naapureistamme tavallista herkempi "metelille".
Joku täsä kerrostalossa alkaa koputtelemaan tai kolistelemaan seiniä/lattiaa/kattoa, jos meiltä kuuluu ääniä eli pientä kolinaa tai tömähdyksiä tms.
Itse en sanoisi leikkimisen ääniä meteliksi ja mielestäni mieheni leikkii kuten muutkin tutut samanikäiset: kaljalaatikosta on kiva ottaa tölkkejä ja välillä joku tölkki putoaa lattialle, ralliautoilla leikitään pelikonsolilla, mies kaataa makkarat paketista ja osa makkaroista lentelee pois matolta, joskus mies kompastuu ja pudottaa tuopin jne jne.
Ja kyse ei ole hiljaisuuden ajasta vaan leikeistä päiväsaikaan.
Osaako teidän aviomiehet/avokit leikkiä ääneti tai lähinnä: eikö miesten leikeistä saakin kuulua jonkin verran ääntä kerrostalossakin?
Kommentit (2)
Kuulostaa ihan normaalilta kolmevitoselta. Onko myös vatsaa alkanut kasvaa noiden leikkien myötä? Meillä ei oikein vielä ole, kun mä pidän huolen siitä että hän tuulettuu ulkona ja aktiviteeteissä vähintään sen saman ajan mitä menee ton kaljan ja makkaran parissa näpräämiseen olkkarissa. Mä luulen että siellä teidän naapurissa asuu vaan joku miesvastainen ikänainen, niin että kun sillä itsellä ei oo, niin harmittaa kun muilla on?
Onneksi asumme omakotitalossa.