Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paleliko jalkasi ennen plussaa? tärppäsköhä meille

Vierailija
05.12.2012 |

6kk yritystä, mulla ollu 5 päivää 37-37,3 lämpöö kp 26/30

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on talvi nimittäin ja silloin on kylmää :D

Vierailija
2/13 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no totta :)) mut ois nii kiva..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lämpö silti usein vasta laski silloin kun menkat alkoivat. Ei siis välttämättä, mutta onhan tuo melko todennäköistä MIKÄLI ei mitään ongelmia ole raskautumisessa. Jos ei ole tärpännyt eikä tärppää vielä seuraavalla tai sitäkään seuraavalla kerralla, niin käy varuiks gynellä. Ei siitä haittaakaan ole.

Vierailija
4/13 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai just vähän ennen mun oli vilu kyllä ja väsytti, mutta ei niin, ettäkö siitä ois jotain voinut vielä päätellä. Usein tein raskaustestejä etukäteenkin. Sain mä siihen molemmilla kerroilla plussan paria päivää aikasemmin kun tarkkaan katsoi (ja digitaalinen sitten vahvisti, että näin oli).

Vierailija
5/13 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia ei ole testattu. Mulla ei yleensä oo ollu lämpöö ennen menkkoja, ainakaan tällä tasolla. toisaalta mietin jos mulla onki harvoin ovulaatio :/ ja nyt oli.

Vierailija
6/13 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin oli tammikuu. Ei mulla mitään merkkejä tainnut olla ennen plussaa. Ainakaan muistaakseni. Palelen aina muutenkin, päänsäryt on normaalia. Maha ehkä sattui, en muista enää.

Vierailija
7/13 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin yli-innokas testaaja.

Sen jälkeen sitten istuttiinkin villavaatteissa kiireestä kantapäähän.

Vierailija
8/13 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD tarkista nyt kuitenkin että ei vedä nurkista ja sukat on jalassa. nyt on talvi nimittäin ja silloin on kylmää :D

Ihmeellisiä "oireita" nää epätoivoisesti raskautta toivovat keksiikin!

Vierailija
9/13 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tehny varmaan 5 testia yritysrumban aikana. En enää halua, kun ei ole kivaa saada jatkuvasti negaa.

esikoista yritetään, siksi pelottaa ettei voi saaadakkaan kun ei ole siitä kokemusta. :P

kauanko teillä kesti?

me ollaan 23 ja 26

Vierailija
10/13 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD tarkista nyt kuitenkin että ei vedä nurkista ja sukat on jalassa. nyt on talvi nimittäin ja silloin on kylmää :D

Ihmeellisiä "oireita" nää epätoivoisesti raskautta toivovat keksiikin!

niinhän me keksitään :D jotain toiboa ees..

Vierailija
11/13 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppupa lyhyeen tää keskustelu :)) palelen tääl sit itekseni, huuan heti ku plussaan!

Vierailija
12/13 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimettömän toista niveltä ja kutitti etusormen ja keskisormen välistä sormea. Että totta se on varmaan sullakin!! ONNEA!

Vierailija
13/13 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos! lapsi on todella odotettu! :)

nimikin on jo :D oli tyttö tai poika tai vaikka kolmoset... :D mies ettiny hyviä rattaita ja turvallista perheautoa.. jne. Ollaan aiva ninnoissamme, oltu jo se 1/2 vuotta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi