Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko vihki- ja kihlasormukset yleensä maksavat? Entä teillä?

Vierailija
05.12.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kuin vihkisormus. Tavallinen valkokultainen pyöreä sormus, maksoi n. 350e. Ei varsinaisesti menty kihloihin sormusten kanssa, vaan päätettiin mennä naimisiin maistraatissa. Ja 2 viikon jälkeen oltiinkin naimisissa. Ollaan ajateltu ostaa mulle joku "fiininmpi" sormus timanteilla myöhemmin. esim. 5-vuotis hääpäivänä. Nyt olen hoitovapaalla, joten käytän rahat mielummin muuhun :)

Vierailija
2/9 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saahan niihin menemään vaikka kuinka paljon! Riippuu omasta maustasi. Itse olen noita sormuksia katsellut ja tuleva sormukseni on 500-800 euron luokkaa. Minulle siis riittää vaatimattomampikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aikoinaan kihlat 2 yhden hinnalla. Yhtään en muista paljon teki. Minun vihkisormus maksoi jotain 850-900e, keltakultainen jossa 7timanttia.

Vierailija
4/9 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vain vihkisormus, hopeinen Kalevala koru. Maksoi muistaakseni jotain 85 euroa alessa.

Vierailija
5/9 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sormus 20euroa :D

Vierailija
6/9 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus siis. Nätti hopeinen missä ametisti. Naimisiin kun mennään nii ei tarkoitus ois siihenkään sormukseen sysätä hirveitä summia.

Vierailija
7/9 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin Itävallassa lomalla

Vierailija
8/9 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vihkisormus 1800 eur. Eivät ole mielestäni mitenkään näyttäviä ja siksi ihmettelenkin, miten jollakin voi olla vain muutaman satasen maksavat sormukset. Eikö ne ole ihan rimpuloita?

Vierailija
9/9 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihla- ja vihkisormus yht 1000€ noin. Tykkään molemmista kovasti, ei kalleimmasta päästä mutta todeöla kauniit. 10v häälahjaksi voisin jonkun nätin edullisen vielä ottaa :) (kun sinne 8 vuoden päästä päästään :D)