Elämäni on taiteilua julkisuuden ja pettämisen välillä
Olen naimisissa julkkkiksen kanssa ja itsekin lehdistä tuttu, mutta harva tietää kuinka huono suhde tosiasiassa on. Läheisimät tuttuni kyllä, mutta muille elämme onnellista ja menestyvää elämään. Mieheni pettää minua ja minä elän omaa salaista elämääni, mutta kuinka kauan jaksan enää näitä kulisseja?
Kysyttävää?
Kommentit (8)
luuletko ettei moni näe kulissin läpi?
julkisuus on osa työtämme, pitää olla edustava julkinen kuva. Jos lasta ei olisi olisimme eronneet jo aiemmin, nyt olemme toisissamme kiinni ja emme ole keksineet kuinka ratkomme elämämme muuten.
ap
vaan erota. Pettämiset jne käyvät kuitenkin ilmi jossain vaiheessa kun taas eroaminen on ihan normaalia nykyään. Nolompaa se pettämisen paljastuminen on kuin eroaminen. Eiköhän lapsikin vaistoa jotain ja preferoi selkeää elämää jossa ihmiset ovat rehellisiä toisilleen. Erotkaa nyt vaan niin kaikki voivat jatkaa elämäänsä puhtaalta pöydältä. Tai jos ette, niin onhan se aina viihdyttävää jos paljastuu että puhtoisella julkkiksella onkin luurankoja kaapissa.
julkisuus on osa työtämme, pitää olla edustava julkinen kuva. Jos lasta ei olisi olisimme eronneet jo aiemmin, nyt olemme toisissamme kiinni ja emme ole keksineet kuinka ratkomme elämämme muuten.
ap
ette edes halua keksiä. skeleen "köyhät"
Kerrotaanko teille ihan suoraan, että saatte sitä ja tätä jos teistä saa kertoa tätä ja tuota?
ap
parisuhteet olisi yhtään sen onnellisempii kuin taviksillakaan. Miksi olisi?
Monesti jos naistenlehtien haastattelussa julkkis antaa ruusuisen kuva parisuhteen kukoistuksesta ja onnistuneen liiton parisuhdevinkkejä, niin siinä alkaa väkisin miettii että mitähän luurankoja noillakin on kaapissa...
Mut jaarittelu sikseen,
Tietääkö miehesi, että sinä tiedät hänen pettävän sinua? Jos tietää, niin eikö hän välitä tai kadu jäätyään kiinni?
Mikä on tämä salainen elämäsi, pakenetko jonnekin - mielikuvitusmaailmaasi, lasiin?
Kuinka luulet muiden voivan auttaa sinua?
Oliko puolisosi julkkis ennen kuin tapasitte?