Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokerointi/kuumavahaus raskaana olevalle? Ov

Vierailija
05.12.2012 |

Ensimmäisenä:

Vastatkaa asiallisesti, kaikki "naisen pitää olla luonnollinen" kommentit voitte jättää pois kiitos. Minun kroppa, minun päätös, eikä luulisi teitä karvallisia haittaavan.

Niin ja sitten kysymykseen:

Tehdäänkö sokerointeja/kuumavahauksia bikinialueelle raskaana oleville? Kun itse en enää meinaa taipua niin että näkisin kunnolla tuonne, mutta haluaisin että paikat olisivat siistinä, niin olenkin miettinyt tuota sokertointia/vahausta.

Kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olen käynyt jo ennen raskauksiakin vahauksessa joten minulle ei uutta. Sääret, kainalot ja alapää (kokonaan)on olleet rutiinin mukaisesti hoidettu. Riippuu henkilön kipukynnyksestä mutta tiedän muutaman odottavan äidin joilla ei aiempaa kokemusta kun olivat menneet brassivahaukseen.

Suosittelen pyytämään sokeroinnin joka hieman hellempi iholle.

Vierailija
4/11 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, sun osalta tämä taitaa tulla aika reippaasti myöhässä mutta neuvoisin muille kanssasisarille aloittamaan sokeroinnin/ vahauksen hyvissä ajoin, mieluiten jo ennen raskautta. Ensimmäiset kerrat ovat usein kivuliaita ennenkuin iho tottuu. Muutaman kerran jälkeen ei enää tunnu juuri yhtään.

jos et ole ikinä käynyt niin kannattaa ehdottomasti mennä vahaukseen, se sattuu vähemmän ekakertalaiselle.

Sokeroinnilla tulee parempaa jälkeä ja karvat pysyy pidempään poissa.

Vierailija
5/11 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vanhassa työpassani kävi myös raskaana olevat nyhtämässä karvat...tuskin mikään ongelma muuallakaan

Vierailija
6/11 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vanhassa työpassani kävi myös raskaana olevat nyhtämässä karvat...tuskin mikään ongelma muuallakaan

Mietin siis tuota vain lähinnä sen kivun kannalta ja kai päässäni sitten vertasin tatuointien ottamiseen, ammattitatuoijat kun eivät tee tatuointeja raskaana oleville, eikä se ole järkevääkään.

Ap

Vierailija
7/11 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologit ei tee, odottavan iho voi olla herkempi, eli ihoärsytystä tai mustelmia voi tulla.

suosittelen sokerointia, sitten kun ei ole enää masuasukkia. Ei juurikaan satu ja karvat pysyy kurissa

Vierailija
8/11 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin siis tuota vain lähinnä sen kivun kannalta ja kai päässäni sitten vertasin tatuointien ottamiseen, ammattitatuoijat kun eivät tee tatuointeja raskaana oleville, eikä se ole järkevääkään.

Ap

kyllä sen kivun takia jätetä raskaana oleville tekemättä...

Vierailija
9/11 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen kivun takia jätetä raskaana oleville tekemättä...

ja sen takia aiheuttaa keskenmenon itse itselleen. Musteet on osasyy, mutta ainakin oma tuttuni sanoo että tuo stressitila on se ykkös syy miksi hän ei tee tatuointeja raskaana oleville.

Yhdelle vastaajalle; ei, en todellakaan odota siihen että lapsi syntyy.. Kahden kuukauden ajelemattomuuden jälkeen tuo alapää näyttää ja tuntuu hirveältä, testattu on.

Vierailija
10/11 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kävi. Tosin hyvissä ajoin, eikä viikkoa ennen poksahdusta.

Vierailija
11/11 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin juuri brassisokeroinnissa ensimmäistä kertaa ja raskausviikkoja 33+5. Kysyin kosmetologilta asiasta etukäteen ja varoittivat kyllä että sattuu, mutta mitään periaatteellista estettä ei ole. Ja kyllä tosiaan sattuikin, mutta kiva ettei nyt kesäaikaan tarvitse huolehtia että karvat rehottavat bikinien alta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän