Toiseuden palvonta - hyysäreiden uskonto
Hyysärit eivät ole vapaamielisiä ateisteja niin kuin usein väittävät, vaan vaikka he ehkä ovatkin irtautuneet perinteisistä uskonnoista on toiseuden palvonta heidän uusi uskontonsa, jossa palvonnan kohteena ovat kehitysmaista länsimaihin muuttaneet ihmiset.
Ja niin kuin monessa muussakin uskonnossa on myös toiseuden palvonnassa synnin käsite tärkeässä osassa. Hyysärit näet tuntevat suurta syyllisyyttä omasta hyvästä elämästään täällä lännessä, ja kokevat näin olevansa "syntisiä".
Hyysärit myös suhtautuvat erittäin vihamielisesti kaikkiin, jotka uskaltavat vastustaa heidän uskontonsa pyhiä opinkappaleita, eivätkä näin juuri eroa muista uskonnollisista fanaatikoista.
Usein historiatietoisuus esim. kolonialismista ja toisen maailmansodan kauhuista auttaa vahvistamaan hyysäreitä uskossaan.
Kommentit (26)
Ja millä tavalla meille tasa-arvo on myrkkyä? Suurin osa meistä ajaa juurikin tasa-arvoa, jossa vähemmistötkään eivät saa erikoiskohtelua, mutta saavat kuitenkin samat oikeudet ja velvollisuudet kuin kaikki muutkin.
Jos somalinaiset eivät uskontonsa vuoksi voi uida miesten nähden, heidän ei sinun mielestäsi tarvitse uida sitten lainkaan, koska pelkästään naisille tarkoitetut tunti-pari uima-aikaa ovat sinusta meidän syntyperäisten sorsimista. Eli sinusta tasa-arvoa on vain vaatia, että kaikki ovat kuten mekin.Tuossa yksi esimerkki, josta olet täällä reuhannut.
Olet näköjään juurikin kaipaamani esimerkki toiseuden palvojasta.
Koska ollaan Suomessa niin somalinaiset voivat, joko uida kuten kaikki muutkin, rakentaa itselleen oman uima-altaan, olla uimatta tai muuttaa takaisin Somaliaan uimaan.
Ei todellakaan ole Suomen asia mukautua johonkin 600-lukulaiseen tapaperinteeseen jonka joku saattaa tuoda tänne mukanaan, vaan on tulijan vastuulla mukautua suomalaiseen yhteiskuntaan.
Intiaanit itse metsästivät puhvelit puhki. Eivät olleet kovin ekologisia toisin kuin tällaisista kansoista kuvitellaan.
luuserius ei lakkaa hämmästyttämästä. Mikään paskanpuhuminen ei ole vierasta. Lue itse
http://fi.wikipedia.org/wiki/Biisoni
Esim.
Lopulta valkoiset jättivät käyttämättä lähes koko ruhon vieden vain nahat tai kielet ja loput jätettiin mätänemään. Jotkut eivät ottaneet biisonista mitään ammuttuaan sen. Biisonit toimivat myös maalitauluina, kun liikkuvista junista tahdottiin harjoitella tarkka-ammuntaa. Eräs Montanan puhvelilauma (n. 10 000 eläintä) tuhottiin muutamassa päivässä. Tiedettiin, että laajamittaisella metsästyksellä vaikeutettaisiin intiaanien elinmahdollisuuksia ja voitaisi karkottaa heidät kuten eversti Dodge sanoi: "Ampukaa kaikki puhvelit! Jokainen kuollut puhveli on yksi kuollut intiaani" ja Sheridan: "Antaa heidän tappaa, nylkeä ja myydä kunnes puhvelit ovat kuolleet sukupuuttoon koska se on 'ainoa tapa' saada aikaan pysyvä rauha ja antaa 'sivistyksen' mennä eteenpäin!"
Ap hyysää mieluummin suomalaisia alkoholistimiehiä. Se ensin ne juo ite aivonsa pihalle ja sitten pitäs vielä kaikki hoidot ja hyysäykset kustantaa ilmaseksi.
Mä tunnen monta maahanmuuttajamiestä jotka tekee kovasti töitä pienellä palkalla, koska suomalaismiehet ei lähe töihin alle 3000e!!!!! Ne istuu mieluummin kotona ja ryyppää.
Ja näin ovat mulle ite sanoneet. Että " mä en lähe mitään taskurahoja tienaamaan"
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 04:18"]
Ap hyysää mieluummin suomalaisia alkoholistimiehiä. Se ensin ne juo ite aivonsa pihalle ja sitten pitäs vielä kaikki hoidot ja hyysäykset kustantaa ilmaseksi. Mä tunnen monta maahanmuuttajamiestä jotka tekee kovasti töitä pienellä palkalla, koska suomalaismiehet ei lähe töihin alle 3000e!!!!! Ne istuu mieluummin kotona ja ryyppää. Ja näin ovat mulle ite sanoneet. Että " mä en lähe mitään taskurahoja tienaamaan"
[/quote]
Ok. Mä taas tunnen monta maahanmuuttajamiestä jotka on sossussa. Sun logiikan mukaan Suomeen pitäisi hankkia lisää sossutapauksia, vaikka niitä on jo kuinka paljon omasta takaa.
Intiaanit itse metsästivät puhvelit puhki. Eivät olleet kovin ekologisia toisin kuin tällaisista kansoista kuvitellaan.
Intiaaneja oli mantereella enintään 10 miljoonaa joka ei ole paljon mitään ja nämä inkkariheimot taistelivat toisiaan vastaan. Heillä ei ollut mitään hallitusta tai käsitystä maanomistajuudesta joten eurooppalaiset eivät ryöstäneet yhtään mitään vaan laittoivat maan käyttöön kun inkkarit vain istuivat sen päällä.