Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään muulla tyhmää vaimoa?

Vierailija
05.12.2012 |

Vaimon tyhmyys on alkanut käydä sietämättömäksi. Aluksi se ei häirinnyt, pidin sitä kokemattomuutena, nuoruutena, viattomuutena. Tyhmyys ei ole kuitenkaan kadonnut mihinkään 15 vuodessa ja se on alkanut toden teolla häiritsemään parisuhdetta ja seksiä, kun seksin laatu on laskenut rapistuneen kropan myötä kuin lehmän häntä. Viimeinen niitti oli muutama vuosi sitten tapahtunut pettäminen. En mene yksityiskohtiin, mutta tekotapa kokonaisuudessaan osoitti megaluokan tyhmyyttä ja naiviutta. Itseäni saan tietenkin syyttää, että menin naimisiin ja tein lapsia. Olin kuvitellut, että ihminen voi kehittyä. Miksi kaikki eivät kehity henkisesti 17-vuotiaasta? Meillä ei ole muuta yhteistä kuin lapset ja talolaina. Ennen oli seksi, ei ole enää. Tai on kerta/viikko, mutta mielummin vetäisin käteen. Neuvoksi muille: älkää ryhtykö parisuhteeseen vain seksin takia. Se ei kanna pitkälle ja tulevaisuus on helvetin vaikeaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli, siis aivan uskomattoman tollo. Pistin kiertoon ja otin fiksumman tilalle, ei vaan yksinkertaisesti kestänyt. Sitäpaitsi älykkyys naisessa on seksikästä.

Vierailija
2/16 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sanoi 2000 vuotta sitten: "sano minulle kenen kanssa sinä olet niin minä sanon sinulle kuka sinä olet"

Sama ajatus on vanhassa sananlaskussa: seura hakee kaltaistaan.

Jos haluat parantaa maailmaa (tässä: vaimon käyttäytymistä) niin kannattaa aloittaa se itsestä. Sillä tavalla voit vaikuttaa toiseenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapistuneestakin ikämiehestä saa kuntoilemalla hieman paremman näköisen.

Vierailija
4/16 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tuo aloitus oli, mutta siinähän jo todetaan, että nainen on alkanut tuntua kanalta kun muna ei ole saanut kanaa.

Vierailija
5/16 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi saisi treenata pilluaan, mutta ei treenaa kun on niin laiska.

-ap

Rapistuneestakin ikämiehestä saa kuntoilemalla hieman paremman näköisen.

Vierailija
6/16 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muna saa pillua ihan niin paljon kuin huvittaa usko pois. Ei huvita usein, kun seksi on laadutonta. Ja nainen.

-ap

Trollihan tuo aloitus oli, mutta siinähän jo todetaan, että nainen on alkanut tuntua kanalta kun muna ei ole saanut kanaa.

Vierailija
7/16 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on vaimo joka on tyhmä?

Vierailija
8/16 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kirjoitan teille sinne toimitukseen moottoripyöräni takapäästä kuuluvasta räpinästä ja nykimisestä. Erityisesti tämä ilmenee vaimoni kanssa ajattaessa." Mikä neuvoksi?

Toimituksen vastaus:

"Vika on varsin yleinen ikääntyneissä moottoripyörissä. Valitettavasti ongelma ei ratkea pyörää vaihtamalla - mutta sekin on pakko tehdä! Kesämökin kiinnelainalla saat hankittua Suzuki Hyabusan tai vastaavan noin 300 km/h kulkevan menopelin. Samalla kannattaa ostaa vaimolle noin 8 numeroa kokoaan isompi Gore-Tex puku. Sitten vaan kesäisenä päivänä suuntaatte ajelulle Itä-Suomeen. Lähellä Vaalimaan raja-asemaa sitten vain kiihdytät nopeuden maksimiin ja suoritat hallitun etupyöräjarrutuksen. Räpinä ja nykiminen katoavat ikään kuin leijuen. Vaimosi poistuu rajan yli ja laskeutuu johonkin Petroskoin tietämille, jossa voi jatkaa elämäänsä maatushkana. Ja Sinä voit jatkaa ansaittua elämääsi vaikkapa Bomba-talolla bilettämällä."

Okei, oli julmaa! Mutta hanki nyt hyvä mies elämäsi takaisin! Minä murjotin vuositolkulla, kun ei naiset vaan tehneet seksiä kummempaa vaikutusta. Nyt olen kolmatta vuotta kihloissa nopeaälyisen naisen kanssa, enkä voi paremmasta toivoa. Ystäväpiirimme on kyllä toistuvasti ihmetellyt, miten kumpikaan ei ole tehnyt veritöitä toiselle. Meillä nyt vaan "tyly kuitti"-nattuilu menee nokittelussa (siis hyväntahtoisessa) ihan jossain ylhäällä.

Rakastunut olen ja seksikin sujuu. Ääliön kanssa ei sujuisi elo, seksi, eikä mikään muukaan.

Get on tai oma naama ketoon...

Vierailija
9/16 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähestyä älykästä naista. Todennäköisesti valitsit vaimosi juuri hänen tyhmyytensä takia, jota niin ihastuttavasti halusit pitää naiviutena. Luulen kyllä että hän on sinulle se oikea.

Itse olen nopeaälyinen nainen ja varmaan samantapainen kuin tuo toinen mies kertoi kihlatustaan. Miehet kyllä kiinnostuvat (olen myös hyvännäköinen), mutta eivät uskalla tehdä aloitetta, ilmeisesti oman huonon itsetuntonsa takia.

Vierailija
10/16 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä menit pelkän seksin takia naimisiin ja väität,että se on vaimo joka on tyhmä?

Naimisiinmeno ei ollut mikään suhteen kruunaava tilaisuus. Voisin elää myös avoliitossa, mutta avioliittoon ajauduttiin. Mielestäni se ei kerro älykkyydestä tai tyhmyydestä mitään. Eroaminen ei maksa mitään, paitsi jos ei ole avioehtoa ja pankkitili on plussalla.

Vierailija
11/16 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet koppavan tai ylpeän oloinen. Älykkyys ei näy päällepäin. Tarkoitatko, että eivät uskalla pyytää sänkyyn?

Miehet kyllä kiinnostuvat (olen myös hyvännäköinen), mutta eivät uskalla tehdä aloitetta, ilmeisesti oman huonon itsetuntonsa takia.

Vierailija
12/16 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli kaunis, fiksukäytöksinen ja mukavantuntuinen tyttö.

Ei tuntunut miltään bimbolta ja akateemisesta perheestä. Mutta tavallaan olet oikeassa. Itsehän olen "valinnut", että ajaudun tällaiseen elämään.

lähestyä älykästä naista. Todennäköisesti valitsit vaimosi juuri hänen tyhmyytensä takia

Vierailija
13/16 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva sanoi yksi ilta baarista kotiin aamuyöstä tulessa,( halus kertoo et seuraa ollut) että se sun mulkun vika kun oot pannu mun pimpsan löysäksi Kaveri oli ex-vaimon vittua sanonu rehdisti väljäksi. Ei kuulemma muillakaan veny yhdestä synnytyksestä " tälläiseksi" kellään muulla...

Vierailija
14/16 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs nainen tuo miehelle onnettomuutta. Pillua ei saa ja rahat menee.

Vierailija
15/16 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla venyi yhdestä synnytyksestä todella väljäksi. Ei taida olla kovin yleistä. Oliko exällä sitten oikeasti väljä?

-ap

Rouva sanoi yksi ilta baarista kotiin aamuyöstä tulessa,( halus kertoo et seuraa ollut) että se sun mulkun vika kun oot pannu mun pimpsan löysäksi Kaveri oli ex-vaimon vittua sanonu rehdisti väljäksi. Ei kuulemma muillakaan veny yhdestä synnytyksestä " tälläiseksi" kellään muulla...

Vierailija
16/16 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Vaan ei ollenkaan mahdotonta. (Ja joo tiedän: otsikkoon ei saa viitata; mutta minäpä viittaan kintaalla.)

Minä siis olen se prätkälehtisitaatin kirjoittaja.

Aloite- ja itsetunto-ongelmia en kyllä muista pahastikaan kokeneeni. Jopa on niinkin käynyt, että minut on hotellin baarista otettu joskus 25-vuotiaana "mukaan" - ja simmut senkun viikon pyörivät. Silloin kai kävi niin, että Älykäs Nainen teki sen aloitteen, ja jatkonkin kyllä sitten...

Mutta saanen kysyä sitten feminiisen näkemyksen? Mikäpä estää terävä-älyistä naista tekemästä aloitetta? Uskalluksen puuteko?? Vaiko maskuliisten setien oletettu älynlahjattomuus?

Meillä meni kihlattuni kanssa ekat treffit puihin - ja pahasti:( Jouduin lähtemään päivystyskeikalle Keski-Suomeen. Seuraavalla viikolla yritettiin uudestaan - tosin viestejä oli kyllä vaihtunut pitkin ja poikin.

Vaan kun sitten Hänet tapasin, niin eipä nyt ihan juhannussaunakeli syksyllä iltatuulessa ollut. Mutta "Kremmlin kellot" moikui molemmilla yläkerrassa - kai - eikä ollut rakkautta ensisilmäyksellä! Hyvin varovasti kaksi sormensa polttanutta toisiinsa tutustuivat.

Mutta, mutta: ellen olisi älykköä Naista tavannut, en tässäkään olisi.

Minä olen elämääni nyt hyvin tyytyväinen. Mutta jotakin olen jäänyt miettimään. Lähinnä jotakin sellaista, jotta mikä estää kellotapulistaan skarppia, hyvännäköistä naista aloitteen tekemisestä? Huono itsetunto? Protestanttinen kasvatus??

Älykästä, hyvännäköistä & tyylitietoista naista on kyllä yksinkertaisen testosteronin vaikeaa lähestyä! Mutta joskus yrittänyttäkin laitetaan ;)

Mutta kai te naisetkin jotakin haluatte löytää? :) Joten mikäpä teitä tässä maailmassa estää?

Paitsi ehkä uskallus?