Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ajatte fillarilla Fredaa Kampista Viiskulmaan, niin ajatteko

Vierailija
04.12.2012 |

ajoradalla autojen seassa eli niitä vastaan (katu kun on yksisuuntainen), vai jalkakäytävällä. Itse ajan useimmiten jalkakäytävällä, mutta joskus ajoradan reunassa vastaantulevaa autoliikennettä vastaan, jos ei ole paljon autoja liikenteessä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jalkakäytävällä ei uskalla ajaa koska siellä on vihaisia ihmisiä jopa vielä enemmän kuin autojen rateissa, eli pyöräilijän kannalta on valittavana kaksi pahaa joista valitsen vähemmän pahan, eli riskeeraan mieluummin oma henkeni kuin jalankulkijoiden hengen

Vierailija
2/7 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enkumminkaan. Mä ajaisin joko Albertinkatua tai sitten Annankatua.

Miksi pitää väkisin rikkoa lakia kun voi sitä noudattaakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista katua, jossa ajosuunta on sama kuin fillarillani. Sitten takaisin Fredaa.

Vaikka vältän keskusta-ajamista. Vallilassa ajelen ja se riittää!

Vierailija
4/7 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteen mukaan, eli harrastan ns. pujottelutekniikkaa, ja hauskaa on kun monet keski-ikäiset ja vanhemmat äijät saa raivareita kun ne näkee mun vetävän sillä tekniikalla (pään aukojista on ollut ehkä 95% aikuisia miehiä (joista suurin osa yli 50 v.), 5% aikuisia naisia ja tasan 0% lapsia ja nuoria)

Vierailija
5/7 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppia olisin, niin saattaisin kiertää ihan pyörätielle ja ajaa Mannerheimintietä pyörätietä pitkin. Tai sitten Annankatua. En tosin tykkää ajaa ajotiellä, joka ei ole aivan tuttu.

En aja jalkakäytävillä, jollei ole aivan pakko.

Vierailija
6/7 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteen mukaan, eli harrastan ns. pujottelutekniikkaa, ja hauskaa on kun monet keski-ikäiset ja vanhemmat äijät saa raivareita kun ne näkee mun vetävän sillä tekniikalla (pään aukojista on ollut ehkä 95% aikuisia miehiä (joista suurin osa yli 50 v.), 5% aikuisia naisia ja tasan 0% lapsia ja nuoria)

välillä taas pyörätiellä. On hauskaa katsoa kun urpot pui nyrkkiä ja huutelee perään :)

Vierailija
7/7 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen aja jalkakäytävällä! Asun ajoreitilläsi ja pelkään ovesta kadulle astumista jalkakäytäväpyöräilijöiden takia. Autottomana koirienomistajana liikun paljon keskustan jalkakäytävillä ja vähintään kerran päivässä käy läheltä-piti-tilanne: minä tai koira ei ole tajunnut vilkaista peruutuspeiliin ja pyöräilijä suhahtaa parin sentin päästä ohi. Valitkaa reittinne lain puitteissa! (Jalkakäytävällä pyöräilevä rikkoo tielakia.)