Mikä etunimi aiheuttaa sinussa negatiivisen mielikuvan?
Kommentit (44)
Ovat kahden niin mulkkupissis tyyppien nimet.
Janica, Janita, Jemina, Jasmin, Jasmiina, Jessica, Jannica, Jenna, Sofia, Jenny...
Mutta ketään en nimen perusteella arvostele.
Laura - muutaman tunnen, kaikki itsekeskeisiä minäminä- tyyppejä.
Janica - joku täällä taisi kuvata suttuisen röökinpolttajan? Tällainen tuttavapiirissä, kovaääninen aloitteleva alkoholisti.
t. Henna :)
Todella vastenmielinen ihminen aiheuttaa tämän negatiivisen tunteen. Tuntuu ettei voi sanoa nimeä edes ääneen kun niin puistattaa.
Tulee tuija pensaat/puut mieleen. Niitä kasvaa joka pihalla tylsissä riveissä.
Janita, Janika/Janica, Jenna, Jenni, Jessica... Tulee mieleen ylimielinen, ulkonäkökeskeinen, ilkeä pissis. Poikkeuksetta kaikki tuon nimiset ovat myös sellaisia olleet.
Muuten vain ilkeitä ihmisiä ovat Pirkot, Pirjot ja Marjat.
Ja Katjat ovat läpensä pahoja.
Jonne nyt internetkulttuurin yhteydessä aiheuttaa väristyksiä. Tulee mieleen mölyävä, lihava, pizzanaamainen mopo-/mopoautopoika.
on se monen suhteen kolmannen pyörän nimi!
Ja miesten nimistä Ari, Marko ja Seppo. Ari ja Marko on amisviiksisten äijien nimiä ja Seppo sekailevan 50-60 v, joka nipistelee naisia takapuolesta tilaisuuden tullen. Ällöjä!
Kaikki Minnat on mukavia mitä tavannut tähänasti.
HEI SITÄ EI KYSYTTY
Olen tavannut yhden Lauran joka ei ole huomiohu*** ja selkäänpuukottaja..
Katri on myös samaan sarjaan kuuluva nimi, kuten myös Elina eli Ellu.
Ihmettelen vain ettei minun nimeäni ole vielä tähän tullut, sen verran v-mäinen olen itsekin.
Ei en kerro sitä, meitä ei ole montaa. =D
Ritvat ovat tietynlainen ihmisryhmä. Annelista tulee mieleen keski-ikäinen kaappijuoppo. Hannele vähän sama juttu mutta lievempänä.
Miia, Mira, Linda, Sara, Krista. Tunnen monta tämän nimistä ja ovat kaikki ylimielisiä hutsuja! Pinnallisia idiootteja. En yleistä mitentään, mutta yhtäkän mukavaa naista ei ole tullut vielä vastaan kenen nimi olis joku näistä.
En eddes tunne ketään Linda-nimistä, mutta kuulostaa todella ärsyttävältä, pinnalliselta ja rasittavalta... :D
Miia, Mira, Linda, Sara, Krista. Tunnen monta tämän nimistä ja ovat kaikki ylimielisiä hutsuja! Pinnallisia idiootteja. En yleistä mitentään, mutta yhtäkän mukavaa naista ei ole tullut vielä vastaan kenen nimi olis joku näistä.
Miiat ovat helppoja panoja. Kun baarissa kysyn naisen nimeä, oikein toivon että sieltä tulee Mia/Miia. Janette on myös aika varma.
että minkä mielikuvan jotkin nimet antavat. Ei nimi varmaan pääsääntöisesti heti sulje toista ihmistä pois. Mutta kyllä minua on useammankin kerran hymyilyttänyt, kun olen miettinyt että MITEN samannimiset ihmiset voivatkin olla jotenkin samantyyppisiä. Ehkä sitä sitten vain heijastaa ja tiedostamattaan etsii jotain, mihin rinnastaa samannimiset toisiinsa.
Ei tätä palstaa tarvitse niin vakavasti lukea ;)
T. Sari