Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nukkuuko sinkkunaiset pyjamassa ja vasta ekan avoliiton myötä alkavat nukkumaan alasti

Vierailija
04.12.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/10 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkuna aina alasti, parisuhteessa alkuun alasti ja lopulta kunnon yöpuvut päälle villasukkien kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelusuhteessa nukun kylmemmillä ilmoilla pyjamassa, koska muuten palelisi liikaa, muuten seksiyöpaidassa, kesällä voin nukkua alastikin. Sinkkuna lähinnä en viitsi tälläytyä tuohon seksiyöpaitaan jos itsekseni olen, muuten vaatetus myös ilmojen mukaan.

Vierailija
4/10 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelun alussa T-paidalla, nykyisin lämpimällä säällä alasti ja talvisin pitkä yöpaita ja villasukat.

Vierailija
5/10 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nukuin n. 15v asti yökkärissä, 16v aloin seurustelemaan ex-avomieheni kanssa, jolloin aloin nukkumaan alasti aina kun nukuin hänen kanssaan (välillä muutenkin) ja 17v muutin hänen kanssaan yhteen (yhdessä asuttiin 10v, kunnes erottiin) ja en ole yöpukua ottanut uudelleen käyttöön enää. Nyt ikää jo 31v ja lapsiakin on kaksi ja naimisissa olen.

Vierailija
6/10 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukuin sinkkuna pyjamassa ja nyt ollessani naimisissa samalla tavalla.

Vierailija
7/10 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkuna aina alasti, parisuhteessa alkuun alasti ja lopulta kunnon yöpuvut päälle villasukkien kera.

Ei, en se sittenkään ollut minä, vaan meitä on muitakin.

Vierailija
8/10 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua luopua siitä tuesta mutten myöskään häiritä untani ylimääräisillä vaatteilla.

Vierailija
9/10 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sinkkunainen 38 v.

Vierailija
10/10 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen avoliiton aikana, en sitä ennen enkä sen jälkeen ennen kuin vasta avioliitossa silloin tällöin lähinnä laiskuuttani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan