Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit mies, kuinka lähestyisit naista?

Vierailija
04.12.2012 |

Kuinka sinä lähestyisit kiinnostavaa naista miehenä?

Vain naisille.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuijottelisin varmaan silmiin ja hymyilisin. Aloittaisin jollain suht neutraalilla jutulla ja sitten, mikäli kohde näyttäisi vihreää valoa, jatkaisin syvällisempiin juttuihin. Pitäisin katsekontaktin ja pyrkisin kyselemään asioita, mut ei tietenkään liian tunkeilevasti. Pyrkisin olemaan aktiivinen olematta liian ns. röyhkeä.

Vierailija
22/41 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukahan laasaslainen siellä taas jaksaa urkkia

En ole aloittaja, mutta kommentti on erittäin paljastava. Naiselle on etua pitää mies tietämättömänä: muutenhan kysymykseen voisi vastata yhtä helposti ja nopeasti kuin vaikka kysyttäessä "mitä kello on?"

Mikä se etu sitten on? Kertokaapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvautuisin sellaiseen klassiseen herrasmiesmäisyyteen.

Ai avaat oven naiselle. Autat takin pois päältä. Puhuttelet hyvin kunnioittavasti, ehkä vähän etäisestikin (ei sovi heti tehdä sinunkauppoja). ?

Olisitko pukumies, viimeisen päälle laitettu?

Vierailija
24/41 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka öljyssä eteen vedettynä ja verkkarit jalassa, farkkutakki tai nahkaliivit villapaidan päälle vedettynä etenkin tälläisenä säänä. David Bovie tyylinen kanta-askel ja tupakka alahuulessa. Tyyliin waiting on my angel in my hearth in the skyes. Välinpitämätön ilme, huoh, huulilla. Silleen et vittuuks tässä! Rakensin juuri imurin ja kansilaattorin...

Oon tän tanssilattian robocop. Peukalolla silleen vinksusti ees taas, et vähän väliin, et jotain ja tällee pop. Popin takiahan me täälä eletään ja ajellaan. Oon sun ajotukkis ja sä mun virta ja silleen. Tiiätte kai mitä haen. Oon sun rimanvipsuttajas.

- Simon

Vierailija
25/41 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepastelen rehvakkaasti ees taas ja rehentelen rintakehääni. Tuhisen ja puuskutan, kuin härkä.

Kun muut urhot on karkoitettu isken hampaani kinkkuun!

Vierailija
26/41 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka öljyssä eteen vedettynä ja verkkarit jalassa, farkkutakki tai nahkaliivit villapaidan päälle vedettynä etenkin tälläisenä säänä. David Bovie tyylinen kanta-askel ja tupakka alahuulessa. Tyyliin waiting on my angel in my hearth in the skyes. Välinpitämätön ilme, huoh, huulilla. Silleen et vittuuks tässä! Rakensin juuri imurin ja kansilaattorin...

Oon tän tanssilattian robocop. Peukalolla silleen vinksusti ees taas, et vähän väliin, et jotain ja tällee pop. Popin takiahan me täälä eletään ja ajellaan. Oon sun ajotukkis ja sä mun virta ja silleen. Tiiätte kai mitä haen. Oon sun rimanvipsuttajas.

- Simon

Sinulla saattaisi käydä parempi flaksi maaseudulla, voisit myös harkita aikakoneen rakentamista 60-luvulle ;)

Vierailija
27/41 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan naisista ei vielä suostunut paljastamaan "miehistä mittaansa" eli lisää 13cm pituuteesi ja paljasta meille miehinen pituutesi.

Naisten keskimitta on siis suomessa tuo 13cm lyhempi kuin miehillä.

Vierailija
28/41 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten suunnittelen mihin suuntaan lähden. Monesti tarkoituksena poispäin kohteesta ja yllätän takaapäin pähkinöiden kanssa.

Naiset eivät koskaan kieltäydy suolahyvästä.

Kun tuon pähkinät niin tanssahtelen, kuten se stiletti tyyppi sidotun kaverin edessä, Reservoir dogs elokuvassa. Huolettomasti, mutta määrätietoisesti nytkähdellen, kuitenkin pähkinöitä pudottamatta.

Vierailija
29/41 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

humalassa ei pakitkaan tunnu pahalta.

Vierailija
30/41 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Simon

Vierailija
31/41 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannehan riippuu tietysti siitä, onko toinen tuttu ennestään vai joku baari-isku.

Jos tuntee tai tietää toisen ennestään, kertoen, että on myyty mies ja vetäytyä sitten tilanteesta ja asiasta, jolloin antaa ymmärtää, ettei ole tunkeilevainen. Jos taas ei tunne, voi vaikka vain kertoa olevansa kiinnostunut ja antaa numeronsa, tai jäädä juttelemaan niitä näitä.

Muuten hyvä, mutta naisilta kannattaa pyytää numero eikä antaa omaansa.

Vierailija
32/41 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jötikän pöytään.

Vierailija
33/41 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voisinko tarjota talon kalleimman drinksun ja ehkä perunamakkarat myöhemmin...

En tosiaankaan piilottele kymmeniä tuhansia mitä lompakossani vilkkuu.

- Rahamies

Vierailija
34/41 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman röyhkeästi. Se on periaate, jolla saa jotain aikaan, varsinainen toimintapa riippuu sitten ihan tilanteesta. Nössöt saa pakkeja, apinamiehet pääsevät tuuppimaan. Niin se vaan menee, kumpaakin edellämainittua miestyypiä olen elämäni aikana ehtinyt nimittäin edustamaan.

"Moi, onko tämä paikka vapaa?" Liian nössöä.

"Sulla on hyvä perse." Täydellinen iskulaini.

Aivan oikeasti, naiset eivät myönnä tätä ikimaailmassa, mutta törkeä ja öykkäröivä mies on useimmille heistä kaikkein viehättävin.

Vierailija
35/41 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei partavetta. Tarjoustalon verkkarit on varma valinta. Ei liian alyllista keskustelua, ei treenattua vartaloa, ei iskurepliikkeja.

Suora toiminta ja suora kysymys on paras keuno.

Vierailija
36/41 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman röyhkeästi. Se on periaate, jolla saa jotain aikaan, varsinainen toimintapa riippuu sitten ihan tilanteesta. Nössöt saa pakkeja, apinamiehet pääsevät tuuppimaan. Niin se vaan menee, kumpaakin edellämainittua miestyypiä olen elämäni aikana ehtinyt nimittäin edustamaan.

"Moi, onko tämä paikka vapaa?" Liian nössöä.

"Sulla on hyvä perse." Täydellinen iskulaini.

Aivan oikeasti, naiset eivät myönnä tätä ikimaailmassa, mutta törkeä ja öykkäröivä mies on useimmille heistä kaikkein viehättävin.

Olen varattu ja säädöt mitä on mulla ollut on lähteneet just tollasista lähetymisyrityksistä. Ei niistä lammaskatseista...

Vierailija
37/41 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

)====o

Vierailija
38/41 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mita merkit tarkoittavat?

Vierailija
39/41 |