Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
G: Onko lapsesi empaattinen?
03.12.2012 |
Kommentit (4)
Lapseni kertoi, että jos hän voittaisi lotossa, hän rakentaisi köyhille taloja ja ostaisi heille ruokaa.
Hän myös halusi, että otamme hyväntekeväisyysjärjestön kautta kummilapsen.
Ja arkipäivän tilanteissa empaattisuus tulee myös usein esille.
Olen ylpeä pojastani :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta itse en ole.