Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa eläjät! Miten ajaudutte seksiin?

Vierailija
03.12.2012 |

Tapahtuuko se milloin ja miten? Onko joskus tilanne, jolloin tiedät, että tänään harrastatte seksiä (tekstailtu päivällä esimerkiksi)

Mitä teet, jos haluat, muttei puoliso anna? Kauanko yrität ennen luovutusta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOTONA OLLESSA VÄHÄN PUHELLAAN SINNE PÄIN JUTTUI.töissä ollessa jos rupee seisokki tulemaan ,niin laitan tekstaria menee ja ehdottelen illalla seksiä,yleensä kyl tiedän jo etukäteen et illalla naidaan ,varsinkaan jos eiliselle päivalle ole panoo olluna

Vierailija
2/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko se milloin ja miten? Onko joskus tilanne, jolloin tiedät, että tänään harrastatte seksiä (tekstailtu päivällä esimerkiksi)

Mitä teet, jos haluat, muttei puoliso anna? Kauanko yrität ennen luovutusta?

Toinen tekee aloitteen, vaikka silitellen tai muuten vaan kiehnäämällä. Jos toinen ei anna vastakaikua, niin homma jää siihen. Tai sitten yleisemmin vaan suoraan kysytään, että miten olis pikku pelehdintä ilman vaatteita.

Jos molemmat ei halua, niin mitäpä tuota turhia yrittämään. En minä ainakaan halua seksiä, jos toinen vain velvollisuudentunnosta antaa. Silloin on sama tyydyttää itse itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittä kun sanoo toiselle että panettaa, meillä ei pihdata. Olen ollut suhteessa jossa pitää nainen lämmitellä ja olla ajatusten lukija että saako tänään vai eikö saa, täähän on ihan perseestä ja tajuaa vasta sitten kun löytää sielunkumppanin. Ollaan vanhempia ja meillä on lapsia, eipä nuo lapset seksi elämää haittaa.

Vierailija
4/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suutelen naistani, niin tiedän, että onnistuuko tänään vai ei. Useimmin onnistuu. :D