Kulta jutellaan ensin
Olen romanttinen mies. Minua häiritsee suunnattomasti, kun naiset menevät nykyään suoraan asiaan ja miltei kaivavat mulkun esiin ensimmäiseksi. Minä haluaisin suukotella, halia ja pitää kädestä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (19)
Minua on jopa nimitelty tuhkamunaksi, kun olen naisen mielestä liian kauan ollut vain sillai sohvalla lähekkäin enkä ole tussulle pitänyt kiirettä. Kyllä tuollainen niin kauheasti loukkaa. Ja miehen mulkun oletetaan tietysti seisovan heti naisen tullessa metriä lähemmäksi.
Liian äkkiä ne naiset suorastaan repivät seisovan munan farkuista, ilman suukottelevaa esileikkiä
vaimo tykkää siitä kun hän on valmiiksi aivan kostea niin laitan vain huulille ja työnnän suoraan pohjaan asti. Tuo tuntuu kaikkein parhaimmalle.
mutta kannattaa muistaa, että tuo kertoo enemmän naisen vähä-älyisyydestä kuin miehen viasta.
Minua on jopa nimitelty tuhkamunaksi, kun olen naisen mielestä liian kauan ollut vain sillai sohvalla lähekkäin enkä ole tussulle pitänyt kiirettä. Kyllä tuollainen niin kauheasti loukkaa. Ja miehen mulkun oletetaan tietysti seisovan heti naisen tullessa metriä lähemmäksi.
Ensitreffeillä on monesti käynyt niin, että nainen on odottanut saavansa heti eka kerralla mulkkua ja sitten, kun en ole antanut, niin ei enää kiinnostakaan.
Vaimo tulee tosi nopeasti ja sitten nukahtaa heti. Tää on niin tätä.
Kauheeta, kun ihmisen ei anneta nukkua aamuisin. Munaa vaan hierotaan heti ja ollaan kiipeemäsä päälle laardiperseineen ratsastamaan ennen kuin toinen on edes kunnolla herännyt. Kyllä niin korpeaa. Tisseihinkin melkein tukehtuu.
Mä luulen, että tämä kävisi monelle tällä palstalla olevalle miehelle, jotka on puutteessa.
Mitä valitat, nussi silloin, kun saat.
Jos vaimo ymmärtäis osallistua enemmän kotitöihin ja lastenhoitoon tai hommais joskus kukkia tai jotain kivaa, niin se kävis esileikistä. Mutta ei, meiltä on kaikki romantiikka ja toisen huomioiminen loppunut. Iltasin sängyssä, kun mä yritän lukea novellia, niin se tulee hieroon niitä tissejään mun naamalle. Ei paljoo haluta sillon, kun tunnun olevan vaan vaimon tyydyttäjä ja mun tarpeistani ei tartte välittää.
parru perseeseen ja armoton rynkytys
Jos vaimo ymmärtäis osallistua enemmän kotitöihin ja lastenhoitoon tai hommais joskus kukkia tai jotain kivaa, niin se kävis esileikistä. Mutta ei, meiltä on kaikki romantiikka ja toisen huomioiminen loppunut. Iltasin sängyssä, kun mä yritän lukea novellia, niin se tulee hieroon niitä tissejään mun naamalle. Ei paljoo haluta sillon, kun tunnun olevan vaan vaimon tyydyttäjä ja mun tarpeistani ei tartte välittää.
Tähän on tultu. Koti-isää ei enää arvosteta, pidetään vaan panokoneena. Sitten irvistellään, jos ei satu aina seisoon.
Onko tämän ketjun miehet täysiä nössöjä. Nainen haluaa, että hänet otetaan ja joskus kovaakin. On aivan väärä luulo, että naiset haluaisivat hempeilyä. Itellä on ronski mies. Joskus tulee turpaankin, mutta niin sen kuuluu ollakin.
Itellä on ronski mies. Joskus tulee turpaankin, mutta niin sen kuuluu ollakin.
Kirjoittamasi provo kertoo enemmän itsestäsi kuin naisista yleensä. Harva onneksi toivoo joutuvansa perheväkivallan kohteeksi.
Tämä on aivan sietämätöntä, kun vaimo on saanut päähänsä, että vauva pitäisi saada. Nyt on nussittava ilman esileikkiä minuuttiaikataululla. Jos ei nussi, niin sitten saa sellaista käläkätystä, että nuppi tuntuu räjähtävän.
Meillä yleensä hommaa alkaa molemminpuolisella vähintään vartin mittaisella hyväilyllä joka johtaa suoraan aktiin tai siihen että meikä tekee mieluusti emänälle "kielitöitä" ensimmäiseen huippuun.
Tuon päälle pano joka häveten kestää ainoastaan 5-15 min.
Tosin tuon päälle sormi ym. hyväilyä runsaasti lisää että partneri varmasti saa tyydytksensä.
Meikä miehenä on jotenkin kai sairaalloisesti "kieroutunut" kun kunnia-asia on että partneri saa totaalisen tyydytksen. Mulle riittää että session aikana kerran mälli lentäää.
Session kesto on runsaasta puolesta tunnista puoleentoista tuntiin.
Mä luulen, että tämä kävisi monelle tällä palstalla olevalle miehelle, jotka on puutteessa.
Mitä valitat, nussi silloin, kun saat.
Tämä pätee myös naisiin.
Nussi silloin kun saat.!!
Eka treffeillä pitäisi jo panna. Muuten katotaan tuhkikseksi.
Olisikin noin päin, mutta kun aina saa vongata eikä sittenkään tahdo saada.
Ei minkäänlaista esileikkiä. Aletaan vaan lutkuttaa matoa ja luullaan että siitä sitten seuraa nopia kasyike ruokailu.
Sitten ollaan kiukkuisia kun ei osata ottaa suihin kun en lauennutkaan 5 minuutissa.
Esileikki auttais kummasti