Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua laihtumaan! :(

Vierailija
02.12.2012 |

Haluan laihtua 7 kg, ikää 37v. En saa itseäni liikkumaan, syön karkkia ym makeaa ja ruoka-annokset varmaan liian suuria. Tuntuu että koko ajan nälkä.

Miten motivoisin itseni?? Tiedän kuinka hyvä olo siitä tulisi. On vaan niin selkärangaton olo :(.

Millä te muut olette itseänne tsempanneet, varsinkin näin alussa???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä kun painoa on vaikka 100g vähemmän, on se hyvä motivoija.

Näläntunne on sellainen opittu tapa, ruumis ei oikesti tarvitse energiaa. Korvaat huonot ruoat täyttävemmillä mutta vähäkalorisemmilla. Kasviksia ja marjoja saa syödä niin paljon kuin haluaa, niistä ei kannata tuntea huonoa omaatuntoa.

Kukaan muu ei sua saa laihtumaan, se vaan täytyy aloittaa ihan itse.

Vierailija
2/4 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tavoitteena -20kg heinäkuuhun mennessä. Miehen kanssa lyöty vetoa asiasta, jos onnistun määräaikaan mennessä niin saan häneltä 100e shoppailurahaa uusiin vaatteisiin. Jos en onnistu niin ostan miehelle salikortin. Toimii motivaattorina mulla, nyt kuukaudessa 2 kiloa jo poissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostin aivan ihanat farkut, mutta pari kokoa pienempänä, nämä olivat minun ns. tavoitefarkut. Ne pysyi aina näkyvillä, jotta muistin, että minulla on syy laihtua :)

Vierailija
4/4 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on painoa tippunut vähän alle kuukaudessa 8,2kg. Onnistuin Nutrilett tuotteiden avulla ja huomenna olisi viimeinen päivä VLCD tai ns. täysnutrausta. Tiistaina alkaa haaste kun pitää sitten kartoittaa mitä syödä, että paino vielä laskisi. Tavoitteena vielä 11.8kg pudotus.

Itselläni oli ruoka-annokset myös liian suuria ja viikossa huomasi miten vatsalaukku pienentyi ja huomasin miten paljon tuli naposteltua aiemmin päivän aikana. Tässä linkki minun blogiin jos kiinnostaa lukea enemmän www.kurvitkunnossa.blogspot.fi

Jos dieetti ei kuitenkaan innosta, niin pystytkö lisäämään vedenjuontia ja kuitua ruokavalioon? Lisäksi säännölliset ruokailuajat olisi tärkeitä ettei näläntunnetta tulisi.

Kyllä sinä varmasti onnistut :)