Kehtaanko mä enää edes mennä aamulla töihin?
Sitä tässä oon miettinyt eilisen ja tämän päivän.
Meillä oli perjantaina työpaikan pikkujoulut toisella paikkakunnalla, jossa me kauempaa tulleet myös yövyttiin 4 hengen huoneissa.
Mun kämppäkaverit (3 naista) lähti nukkumaan, mutta mä jäin vielä hetkeksi ryyppäämään parin meidän yksikön miehen kanssa.
Se vanhempi mies tarjosi koko ajan vahvoja paukkuja ja tulin tosi nopeesti känniin. Kun lähdettiin baarista huoneisiin, niin tää vanhempi naimisissa oleva mies pyyti vielä yömyssylle omaan huoneeseensa, ja arvaahan sen kuinka siinä kävi. Kohta olin alasti miehen alla reidet auki, eikä se kait jäänyt edes siihen yhteen nainti kertaan, mutta ihan varma en ole, kun olin niin tillintallin kunnossa.
Ei tehnyt mieli mennä toisten kanssa aamupalalle ja paluumatkalla olin aika hiljaista tyttöä. Vitutti ja hävetti.
Kaiken lisäksi olen lopettanut pillerit, kun ollaan miehen kanssa toista lasta yrittämässä. Onneksi sentään tään kierron ovis meni jo.
Nyt omatunto kolkuttaa. Mitä hittoa sitä piti sekoilla kännissä, ja mitä sitte, jos mun mies saa tietää...
Kommentit (27)
töihin vaan aamulla, ei siinä muu auta. eihän ne muut edes tiedä mitä teit sen miehen kanssa, väität niille vaan että joitte yömyssyjä, siinä se. jos siis joku kysyy.
kannattaisi kyllä ottaa jälkiehkäisy jos ilman suojaa olit miehen kanssa ja sukupuolitautitesti myös, ettei miehellesi paljastu ikävimmällä tavalla.
virheistä opiksi ja eteenpäin elämässä.
eikähän jälkiehkäisyäkään voi ottaa, jos olet jo vaikka miehellesi raskaana. hopihopi terkkariin ja testeihin, jos vähänkin epäilyä miehen puhtaudesta.
Aikanaan ujoin ja hiirulaisin kirjanpitäjä nainen yllätettiin laivan hytissä ottamasta suihin johtavalta sossulta. Tuli nekin molemmat töihin ja naimisissa olevia kumpikin. Lisäksi pomon sihteeri yritti iskeä osastonlääkäriä todella pervosti, saaden pakit. Se jäi kyllä saikulle hetkeksi ennen työhön paluuta.
ei kannata juoda jos ei kestä kännitekoja seuravana päivänä.
Häh, mitä se yrittäminen juomista estää?
miksi joit, jos lasta yritätte?
Ensin ap käyttäytyy kun kunnon vosu ja sitten edellinen olettaa että voi tekeytyä b-naiseksi ilman seuraamuksia.
Asian ydin on siinä, että pitää välttää kännijuontia kun ttiedostaa oman holtittomuutensa humalassa.
Tässä siis pata kattilaa soimaa.
Itsellä lähtee järki narikkaan heti ryypätessä ja vastaavaa jälkeä tulee mitä ap:lla.
Yritän katsoa missä seurassa alkkoholia käytän, mutta joskus tulee ylilyöntejä väärässä paikassa.
Muuta en voi sanoa kuin tuulta päin.
Älä häpeile töissä, älä laske päätä. Ole oikein reipas tyttö niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.
Turha jäädä itsesäälissä rypemään, vahinko on jo tapahtunut. Koita pitää huoli ettei tapahdu uudestaan.
Häh, mitä se yrittäminen juomista estää?
miksi joit, jos lasta yritätte?
Ensin ap käyttäytyy kun kunnon vosu ja sitten edellinen olettaa että voi tekeytyä b-naiseksi ilman seuraamuksia.
Todellisuus toinen. Kukaanhan ei oikeati kerro täällä pienistä seikkailuistaan.
Ja vaikka johtuisikin niin jokainen vastaa itse tekemisistään. Vähän sama kun rattijuoppo sanoisi onnettomuuden jälkeen että oli juovuksissa ja pääsee ilman seuraamuksia.
Ap kertoo asiasta rehellisesti miehelleen ja antaa hänen päättää mitä tekee, sekä tekee raskaus- ja sp-tautitestit.
Ja vaikka johtuisikin niin jokainen vastaa itse tekemisistään. Vähän sama kun rattijuoppo sanoisi onnettomuuden jälkeen että oli juovuksissa ja pääsee ilman seuraamuksia. Ap kertoo asiasta rehellisesti miehelleen ja antaa hänen päättää mitä tekee, sekä tekee raskaus- ja sp-tautitestit.
Jeesus sentään, ei kukaan niin hullu ole..
Ja vaikka johtuisikin niin jokainen vastaa itse tekemisistään. Vähän sama kun rattijuoppo sanoisi onnettomuuden jälkeen että oli juovuksissa ja pääsee ilman seuraamuksia. Ap kertoo asiasta rehellisesti miehelleen ja antaa hänen päättää mitä tekee, sekä tekee raskaus- ja sp-tautitestit.
Jeesus sentään, ei kukaan niin hullu ole..
Kuka nyt niin hullu olis että valheessa eläisi?
Ehkä voit vaan päättää ettet anna enää ikinä tuollaista tapahtua?
Ja oikeasti pysyt päätöksessäsi?
Se mikä tässä on outoa, ettet puhu miehestäsi paljon mitään, eli että olisi huono omatuonto siitä että petit miestäsi...
Vaan siitä että kehtaatko mennä töihin???
Kaiken lisäksi olen lopettanut pillerit, kun ollaan miehen kanssa toista lasta yrittämässä. Onneksi sentään tään kierron ovis meni jo.
että olet todella ovuloinut tässä kierrossa. Entäpä jos et, ja tulisitkin nyt raskaaksi tulle vanhemmalle miehelle, ajattelepa sitä.
Voi teitä nuoria. Miksi pitää noin sekoilla vieraisiin.
Ehkä voit vaan päättää ettet anna enää ikinä tuollaista tapahtua?
Ja oikeasti pysyt päätöksessäsi?
kun meni miehensä kanssa naimisiin. nyt lipsahti ja kestäkööt seuraamukset.
Ei mailma tuohon kaadu ja uskin ne muut naiset edes tietää, missä sä yösi vietit. Oma häpeäsi sekoiluistasi saa sut vaan nyt kuvittelemaan, että olisit huomenna jonkinlainen puheenaihe työpaikallasi. Eiköhän se mieskin, jonka kanssa rakastelit pidä matalaa profiilia, jos kerran itsekin on perheellinen. Yleensäkin kokeneet vanhemmat miehet, niinkuin kerroit hänen olleen, ovat lojaaleja näissä asioissa salarakkaitaan kohtaan. Eivät ne niistä kersku.
Toivottavasti oppi meni nyt kerrasta perille.
kertoisit kuitenkin miehellesi? ellei muuten niin rehellisyyden tähden.
kertoisit kuitenkin miehellesi? ellei muuten niin rehellisyyden tähden.
Että menet kertomaan miehellesi. Se mitä hän ei tiedä, ei myöskään voi satuttaa miestäsi.
Kertomalla pilaat hänenkin elämänsä.
Sanon tämän kokemuksesta.
sä unohdat nyt asian ja käyttäydyt kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan.