Kehtaanko mä enää edes mennä aamulla töihin?
Sitä tässä oon miettinyt eilisen ja tämän päivän.
Meillä oli perjantaina työpaikan pikkujoulut toisella paikkakunnalla, jossa me kauempaa tulleet myös yövyttiin 4 hengen huoneissa.
Mun kämppäkaverit (3 naista) lähti nukkumaan, mutta mä jäin vielä hetkeksi ryyppäämään parin meidän yksikön miehen kanssa.
Se vanhempi mies tarjosi koko ajan vahvoja paukkuja ja tulin tosi nopeesti känniin. Kun lähdettiin baarista huoneisiin, niin tää vanhempi naimisissa oleva mies pyyti vielä yömyssylle omaan huoneeseensa, ja arvaahan sen kuinka siinä kävi. Kohta olin alasti miehen alla reidet auki, eikä se kait jäänyt edes siihen yhteen nainti kertaan, mutta ihan varma en ole, kun olin niin tillintallin kunnossa.
Ei tehnyt mieli mennä toisten kanssa aamupalalle ja paluumatkalla olin aika hiljaista tyttöä. Vitutti ja hävetti.
Kaiken lisäksi olen lopettanut pillerit, kun ollaan miehen kanssa toista lasta yrittämässä. Onneksi sentään tään kierron ovis meni jo.
Nyt omatunto kolkuttaa. Mitä hittoa sitä piti sekoilla kännissä, ja mitä sitte, jos mun mies saa tietää...
Kommentit (27)
Ja näin ne seksitaudit leviää miehellekin.
Kiitos AP!
Missä ihmeessä yövytään 4 hengen huoneissa?
Vaikkapa: Laukkaa, Anttolanhovi, Vierumäki,
etc. piisaahan noita.
Kaiken lisäksi olen lopettanut pillerit, kun ollaan miehen kanssa toista lasta yrittämässä. Onneksi sentään tään kierron ovis meni jo.
että olet todella ovuloinut tässä kierrossa. Entäpä jos et, ja tulisitkin nyt raskaaksi tulle vanhemmalle miehelle, ajattelepa sitä.
Voi teitä nuoria. Miksi pitää noin sekoilla vieraisiin.
ja sehän se tästä vaan puutuiskin, että työkaverisi ois pannut sut paksuksi, jos sä kerran annoit äijän laskea mällit sisääs.
usko naiskuntaan menee taas... kerro miehellesi ja kanna vastuu teostasi
Ei tuo oikeasti ketään siellä hetkauta. Kunhan itse tokenet munauksestasi.